Seiten

czwartek, 28 lipca 2011

pedzelek Zoeva 320

Poniewaz ostatnio przybylo mi korektorow w kremie min. Alverde, o ktorym pisalam tutaj. To doszlam do tego, ze potrzebuje do nich pedzelka. Nie lubie gmerania w opakowaniach palcami. Mam co prawda jezyczkowy z MAC pod korektorow ale nie do konca sie sprawdza w tej roli, za to dobrze naklada sie nim kremowe cienie :)

Typowe do korektorow sa czesto za duze... o punktowym nalozeniu mozna zapomniec. I tak kiedys wpadl mi w oko pedzelek z sztucznym wlosiem z Zoeva. Cena to 3,80 €



Z zalozenia on co prawda do smoky eyeliner ale jak dla mnie to idealny wlasnie do korektorow.





Pedzelek jest waski ze spiczastym koncem i bardzo dobrze naklada sie sie nim korektor. Pedzelek jest nie za twardy ale tez nie miekki. Jestem z niego bardzo zadowolona. Kolejny, ktory moge zaliczyc do ulubionych.



9 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa sprawa, nigdy nie slyszalam o tej firmie :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada faktycznie na mięciutki i jest taki nie za maly ,ale i nie duży .
    Ja korektor jednak paluchami klepie .. pędzelekiem jakoś marnie mi wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pędzelek! Moja mania pędzelkowa chyba nigdy się nie skończy, ciągle mam mało :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja korektor nakładam palcami :):):):) Chyba się rozejrzę za pędzelkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wygląda fajnie =]

    Hmm ja się zastanawiam czy mi koniecznie pędzle są potrzebne do czegokolwiek =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pędzel, w ogóle ciekawią mnie produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewela,
    bo to niemiecka firma dostepna tylko online :)

    Mami,
    takich korektorow jak ten z Alverde nie lubie palcami, pedzelek lepiej kryje :)

    Atqa Beauty,
    znam to bardzo dobrze... mam podobnie :D

    Kobiecewariacje,
    ja od jakiegos czasu wole pedzelkami :)

    KOSMETASIA,
    :)

    Natasza,
    ciagle sie jeszcze zastanawiasz :D ostrzegam, ze pedzelki wciagaja i jak sie kupi pare to potem chce sie wiecej :)

    Dominika,
    :)

    Meryx965,
    o paru produktach juz pisalam :)

    OdpowiedzUsuń