Seiten

piątek, 15 lipca 2011

Urban Decay 15th Anniversary Eyeshadow Palette

15th Anniversary Eyeshadow Palette to czesc letniej kolekcji firmy Urban Decay. I musze przyznac, ze dawno mi sie zadna paletka tej firmy tak nie spodobala. Chec posiadania po prostu mnie rozsadza ;)



Oczywiscie UD sa u mnie niedostepne i dorwanie jej pewnie bedzie graniczylo z cudem tym bardziej, ze niekoniecznie chcialabym przeplacic. Cena sklepowa to 55 dolarow... ceny na ebayu, w opcji do kupienia od razu siegaja 70 - 80 funtow a to doprawdy przesada.





zdjecia: urbandecay.com

Paletke z bliska, lacznie ze swatchami mozna zobaczyc na blogu Temptali
(part 1, part 2)

13 komentarzy:

  1. zgadzam się w 100%, ta paleta mnie też zaczarowała od razu. Niestety obawiam się, że w Polsce również zdobycie jej będzie graniczyło z cudem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj ja tez sie zakochalam jak zobaczylam ja na Temptali

    OdpowiedzUsuń
  3. też je widziałam już na blogu =] Kolory jak dla mnie cudowne, cena mnie ogranicza niestety do marzeń =[

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chyba nie kupię. Pomacam na żywo i wtedy zobaczę na 100%

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie nie oczarowała. Zdecydowaną większość tych cieni już mam, bo mam trzy palety UD :) A z ceną ostro przesadzili, naprawdę. Ale widzę, że dali więcej cienia niż w Book of Shadows, bo tu jest 1.3 g a tam jest mniej niż 1 g każdego cienia. Ciekawe pudło, nawet zachwycające. Ale cena i powtarzalność odcieni sprawiają, że sobie odpuszczę :) Myślę, że to fajna sprawa dla kogoś, kto jeszcze żadnej palety UD nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o Wow!
    pomijając cienie ,które są szałowe to sama paletka to istne cudo ! no nie dziwuję się twojemu chciejstwu wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mamuniu....sliczna jest :D
    jakie kolorki....omen mnie zaczarowal....wow

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też ją już widziałam- jeśli ktoś nie ma takich cieni lub jak np. ja może mieć każdy w ilości 5 ale i tak kocha kupować paletki to może czuć sie bardzo zainteresowany:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja bedzie we wtorek:D nie powstrzymalam sie,te paletki to nalog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, ale cena obecnie nie na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do "One lovely blog award"

    Szczegóły tutaj;
    naomi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoky evening eyes,
    pozostanie sciagniecie jej ze stanow albo uk... tylko przydaloby sie za jakas bardziej ludzka cene :]

    Swirrusku,
    ja na poczatku zobaczylam gdzie indziej... pozniej na Temptali... i umarlam ;)

    Natasza,
    musze przyznac, ze cena i mnie odstrasza...

    Tylkokasia,
    szczesciara... mozesz pomacac :D ja niestety moge tylko w ciemno kupic...

    Kolorowy Kot,
    no wlasnie ja nie mam takich kolorkow :) z UD mam tylko The Black Palette...

    Mami,
    jako sroka to kupilabym dla samego pudelka ;)

    Neomedia,
    dokladnie...

    Brunette's Heart,
    no wlasnie ja nie mam... dlatego mi sie wyjatkowo spodobala :)

    Pikla,
    zazdroszcze :)

    SheWoman,
    cene ma koszmarna :/

    Ninette,
    to samo pomyslalam :)

    OdpowiedzUsuń