Seiten

czwartek, 14 lipca 2011

praca wrze... czyli sroka konfiguruje ;)

Tadam :)

Jestem. Co prawda jeszcze nie calkowicie, bo oczywiscie czeka mnie konfiguracja i instalowanie miliona roznych rzeczy ale pierwszy kosmetyczny post powinien sie dzis pojawic. Jak widac nowy lapek dotarl caly i zdrowy... mozna powiedziec, ze jestem bardzo zadowolona z zakupu i juz go polubilam. Bo nawet jak mialam kontakt ze swiatem dzieki iphonowi, to jednak bylo to dosc meczace ;)





Mam nadzieje, ze sie troszke za mna stesknilyscie :P ...
bo ja za Wami bardzo :D

22 komentarze:

  1. Jasne, że tęskniłam ;)

    Mów mi tu szybko, co to za sprzęt jest, bo ładny, a za kilka miesięcy będę na kupnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Viollet,
    :))

    lapek jest sliczny :D to jest Dell, jaki model doklanie to Ci moge napisac pozniej. W kazdym razie wzielam lapka z serii XPS, on jest przeznaczony do gier, wiec ma wieksza wytrzymalosc i chlodzenie ;) ma kamere i porzadny dzwiek a pierwsze uruchomienie tez bylo proste i przyjemne, po raz pierwszy sie nie wsciekalam przy konfiguracji sprzetu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tęskniłam :))) a lapek ładny, ładny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że już jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laptopek ładny :)
    Tęskniłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że tęskniłyśmy!
    oby Ci dobrze służył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi brakowało sroczych wpisów, teraz zasyp nas mazidłami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo bardzo sie stesknilysmy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super bo juz mi sie tesknilo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba ! pewnie , ze pusto tu było bez Sroki !
    oj mam nadzieję , ze teraz sie rozpędzisz z recenzjami dla nas!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. To super :) Nie moge sie nowych postow doczekac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo całkiem fajne maleństwo =] Mój HaPuś na szczęście jeszcze nie padł mimo dziwnych sygnałów, które wydawał ostatnio =]

    Strasznie tęskniłam! P.S. Chciałaś recenzję tego Baviphata Waterfull Cream, zrobiłam mini recenzje jak znajdziesz czas to wpadnij na bloga do mnie =]

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje dziewczyny :) milo wiedziec, ze mam do kogo wrocic :D

    a teraz zabieram sie za czytanie, bo mam sporo do nadrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak =] Wszystkie czekałyśmy i wszystkie bazgrałyśmy w tym czasie setki słów =]

    OdpowiedzUsuń
  15. no wlasnie ja nie wiem, jak mozna bylo tyle naprodukowac ;) kiedy ja mam to wszystko przeczytac :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uh, sama konfigurowałaś? Ja wiem, że to jest bajecznie proste, ale jednak z moim (nie)szczęściem do pecha wolę oddać tą czynność koledze informatykowi :)
    Lubię jak on usiądzie i zrobi wszystko co chce i jak chce a, że jest na bieżąco z nowinkami to zaproponuje mi czasem coś fajnego.
    Gratuluję lapka!
    Ja sama niedawno (? hmm 9 miesięcy temu) kupiłam pierwszego laputapu i do dziś jestem mocno podekscytowana :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, nawet nie wiesz jak bardzo tesknilam. Dobrze, ze juz jestes :)
    Laptopek sliczny, oby sluzyl Ci lata!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziuniek,
    nie mam innego wyjscia, tu trudno trafic na dobrego informatyka a ja nie dam nowego sprzetu byle komu. Zreszta juz od paru lat zajmuje sie sprzetem i w sumnie nie stwarza mi to juz wiekszego problemu :)

    OdpowiedzUsuń