Seiten

niedziela, 3 lipca 2011

Alverde Camouflage... czyli korektor w kremie

Pare dni temu pokazalam wam moje mini zakupy Alverde. Postanowilam potestowac troche produkty tej firmy, wyszukujac te, w ktorych zapach nie bedzie mi przeszkadzal. I tak trafilam na korektor w kremie. Zapach ma bardzo delikatny i o dziwo calkiem przyjemny.



Usilowalam sie dopatrzyc jaka ma to opakowanie zawartosc wagowa ale nigdzie nie widze. Waznosc ma dosc dluga (10/2013), nie zawiera synetycznych konserwantow.



Kolor to 002 Beige, czyli jasny bezowy odcien idacy w zolc... 001 idzie bardziej w roz.



Korektor jest miekki, latwo sie go nabiera... normalnie uzywam do tego pedzelka (aktualnie nowy jest w drodze), bo nie przepadam za myzianiem palcami w opakowaniach. Tym bardziej, ze jest to produkt zaliczany do kosmetykow naturalnych, wiec watpie zeby one tez cos takiego lubil ;)



Jest trwaly, co mnie pozytywnie zaskoczylo. Ukryl pieprzyk i rozowa blizne po kocim zadrapaniu. Nie podkresla suchych skorek ale nie wiem jakby sobie radzil pod oczami, bo akurat nie mam potrzeby uzywania tam korektora a do tego jest to dosc indywidualna sprawa i wiekszosc korektorow i tak sie w zalamaniach skory pod oczymi odklada. W przypadku zainteresowania, moge sprawdzic jak sobie w tym miejscu radzi ten korektor.



Cena to 3,45 € ... dostepny w drogerii DM.

18 komentarzy:

  1. poszukuję jakiegoś dobrego korektora..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuje w czasie pobytu w Berlinie kupić troche rzeczy z tej firmy więc bardzo mnie interesują Twoje recenzje na temat tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 001 Sand i jestem z niego bardzo zadowolona. Kupilam go wlasnie w celu zamaskowania moich nieprzespanych nocy, czyli pod oczy. Choc mam karnacje raczej zolta ten sprawdza mi sie dobrze, rozjasnia i maskuje pod oczami i sprawuje sie dobrze.

    Mialam ten sam problem ze znalezieniem pojemnosci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie kryje, może zrobiłby mi dobrze jak chodzi o niespodzianki... ;)) tylko skąd go wytrzasnąć. Co prawda rodziciel jest właśnie w drodze do Niemiec, ale za Chiny do drogerii nie pójdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ma fajną konsystencję =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Maus, ten korektor wygląda super! Ten kolor! Może zostaniesz dystrybutorem na Polskę? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie :) Ja bym była wdzięczna za sprawdzenie jak sobie radzi pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. calkiem calkiem - pewnie bym sie skusila .

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaśq.,
    mi sie wydaje, ze tu niestety trzeba metoda prob i bledow, bo korektory to dosc indywidualna sprawa i jednym pasuja innym nie.

    Neomedia,
    001 wydaje mi sie, ze bedzie mi lepiej pasowac zima :) a pojemnosci nie znalazlam hehe...

    Viollet,
    a to nieladnie ze strony rodziciela ;)))

    Natasza,
    to tez mi sie spodobalo :) ze nie jest za twardy...

    Cammie,
    maly, prywatny dystrybutor ;)))

    Greatdee,
    nie ma sprawy sprawdze :)

    Smieti,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor wygląda na bardzo delikatny, mam nadzieję, że z trwałością nie jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziuniek,
    trwalosc jest calkiem w porzadku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo zaciekawilo mnie to cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agawcia,
    pomacaj sobie :) naprawde jest fajny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Maus Kochana, czytam o Twoich korektorach i nei wiem który wybrać. ;) Ja mam naprawdę sporo do ukrycia i zastanawiam się czy ten Alverde lepszy jest od Skin i Hanskin... Jak myślisz? Tak w Twoim odczuciu co lepiej maskuje?

    OdpowiedzUsuń
  15. Vila,
    moim faorytem jest i pozostanie zloty Skin79 :D Alverde uzywam na rozne niespodzianki i takie tam drobiazgi ale moje przebarwienia i zaczerwienienia ukrywam uzywajac Skin79, u mnie on sobie najlepiej radzi i najlepiej nadaje sie gdy trzeba ukryc wieksza powierzchnie... nakladam go wtedy malym skunksem, chyba go nawet pokazywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie dzięki za odpowiedź. :) bardzo mi pomogłaś, jakoś ciężko mi znaleźć na innych blogach cokolwiek o korektorach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Vila,
    ja co jakis czas jakis potestuje :) jeszcze mam sloiczkowy NYX ale ogolnie najbardziej lubie te ze Skin79 wiec juz zadnych nowych nie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten korektor jest moim ulubieńcem od prawie dwóch lat. Nie wyobrażam sobie zamienić go na coś innego. :) Dzisiaj rano pojawiła się moja recenzja tego produktu. Gdybyś była zainteresowana to zapraszam! :)
    -----------------------------------------------------------------
    http://urodowyswiatmagdaleny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń