Seiten

piątek, 15 lipca 2011

srocze letnie mini rozdanie...

... w ramach podziekowania za wsparcie i za to, ze ciagle ze mna jestescie :)

A przy okazji... jezeli macie kosmetycznego bloga a ja jeszcze was nie odwiedzilam, to mozecie zostawic link w komentarzu. Czesto sie zdaza, ze przegapie... wiele przepadlo mi po zejsciu kompa i starego lapka.

Mam dla was taki letni mini zestaw Essence :)


  • Sun Club bronzing powder - 01 BBC Sun Lounge
  • Sun Club gel eyeliner - 03 BBC All Night Blue
  • pomadka nr 52 - In The Nude
  • lakier nr 52 - Out of my Mind
  • lakier nr 43 - Where is the Party?

I nagrode pocieszenia.



Zasady sa proste :D
Pozostaw pod postem komentarz, z checia wziecia udzialu w rozdaniu.

Rozdanie trwa do 24. 07.2011 do godziny 12.00 w poludnie.
Zwyciezczynie podam tego samego dnia.

ps. w glownej nagrodzie produkty sa nowe, w nagrodzie pocieszenia lakiery byly wykorzystane w swatach, ktore umiescilam na blogu.

:)

181 komentarzy:

  1. zgłaszam się po te śliczności:)
    obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako moher_
    Biorę udział


    http://moherowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem chętna.:D
    obserwuję jako .mimsuru
    mimsuru@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie chyba jeszcze nie byłas :) http://so-smooth-life.blogspot.com/ za to ja odwiedzam codziennie :) Gratuluje lapka :) Sama wiem, co to jest życie bez laptopa. Chętnie wezme udział w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeejciu, zgłaszam się. :))
    Obserwuje jako Rosalie_989
    hermiona_98@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdania godne essence'omaniaczki :D
    Miau Kot (skrobakokotek@gmail.com) :)

    P.S. mam raczkującego bloga, bardziej denkowego i o wszystkim, ale zajrzeć i tak możesz :) http://co-miau-kot.blogspot.com/

    P.S. 2. KOCHAM TWOJE KOTYYYYYYYYYYYYYY! :D Teściowie siostry mają jedną brytolkę, futrzak z niej straszny, co prawda jest już wiekowa i od kilku lat coraz bardziej złośliwa, ale i tak jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Essence hmmmmmmm...chętnie:)
    Obserwuję jako: kasiuniuncia
    e-mail: kasia172cm1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    Obserwuje jako Elcias
    elciaa1004@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce ja chce

    iwonne.17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O i ja się zgłaszam
    Obserwuję jako tylkokasia (kasia-ie@o2.pl)
    A mój blog to: http://tylkokasiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako kosodrzewina
    kosodrzewina123@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako ivonizzle, ajwonizle@gmail.com :D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako antii
    gosia665@o2.pl

    mój blog www.ecosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cammie :)

    cammie.blog@poczta.fm

    no-to-pieknie.blogspot.com :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do rozdzania!
    Zostałaś nominowana w One Lovely Blog Award :) Szczegóły : http://fashionstylecosmeticsandme.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-nomianacja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. No pewnie, że ja też chcę!
    Obserwuje Sprawdzanka
    sprawdzanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się oczywiście ;)
    obserwuję jako Lady in Purplee
    ladyinpurplee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Same dobrocie :)
    Obserwuję jako FasOla
    ola669@buziaczek.pl
    Mój blog: http://szafa-olki.blogspot.com/

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    burn_it_up
    burn_it_up@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Charmain
    miszmaasz.blog@gmail.com
    Mój blog http://misz-maasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się bo cudności tu rozdajesz :D
    obserwuje jako papierowa latarnia
    moj blog: http://waflowy-kuferek.blogspot.com
    mail: waflowo@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja :) http://greydotcom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :D
    obserwuję jako MADA
    happynailsbymada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się. ;)
    Obserwuję jako hela ♥
    e-mail andiee99@vp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    marta.wyszkowska@gmail.com

    obserwuje jako shinodka

    http://monochromatyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. chce !!!

    kaska1216

    kaska1216@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam sie dodsab
    dodsab@wp.pl
    www.kosmetycznenowosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się z wielkim apetytem :)
    Obserwuję jako Ala (aiwanczuk@gmail.com)

    Zapraszam Cię na mojego bloga: http://aleetzya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się :)
    obserwuję jako lili
    mail: dragan.kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. cudeńka!
    obserwuję jako Emka .
    kofinkowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się:)
    obserwuję jako Scarlett
    mój mail: olajn@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! Obserwuje jako Natasza Miszczuk =]

    e-mail: nataszamiszczuk@gmail.com

    Bloga już znasz =]

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo essence! ;)
    obserwuję jako KKKmakeup
    email: kasiamateja1@o2.pl
    mój blog: kkkmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ja:)
    obserwuje jako: kiciek
    moj email: buu@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. no ja tez chetna :D
    obserwuje jako neomedia
    neomedia@gmx.de

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne nagrody, chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję Cię jako Aktualnaa
    eliksir1681@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyrażam chęć wzięcia udziału w Twoim rozdaniu! ;) Obserwuję jak anikowa101

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyrażam chęć naturalnie :))

    obserwuję jako Viollet.
    mail: viollet.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się! Obserwuję jako Katie, mail:
    katarzynaewa@ymail.com

    Zapraszam na bloga www.katieshandmade.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie wezmę udział w rozdaniu :) obserwuję jako anu ;-) mymakeup/@/wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. to i ja się zgłaszam
    Obserwuję jako gusia2205 :)
    e-mail: agata.ar1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się ;) obserwuje jako abscysynka mail: agnieszka.krajewska01@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie wezmę udział w rozdaniu
    bazyla1@vp.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu! :)
    justyna_lenka@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się
    obserwuję jako Babydoll
    babydoll2909@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się :D

    jamapi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Biore udzial i ja :)
    kamilanna to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja Cie dopiero nie dawno znalazlam :P I od razu polubilam Twoj blog :)Nie chem brac udzialu w konkursie bo akurat niektore rzeczy mam :) A nie chcem zabierac miejsc dla dziewczyn ktore moze nie maja dostepu do tych kosmetykow :(:( Chcialabym zostawic tylko zaproszenie do Mnie :):)
    http://ziejunia88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. ja chcę, ja chcę! :D
    edtt (edtt@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się
    obserwuję jako sunshine

    patricej@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też mam chrapkę na te cudeńka :-)

    obserwuję jako The Wonderful Pinkness

    i zapraszam do siebie http://glitterinmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się :)
    obserwuje jako aurinko
    mail : aaurinko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. A zgłoszę się, a co ;).

    Obserwuję jako Ruda - emalja.rudej@gmail.com

    I gdybyś miała ochotę - zapraszam: babska-strona.blogspot.com

    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej! Obserwuję jako Doodoti
    Mój e-mail: doodoti@wp.pl
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej, chętnie wezmę udział w rozdaniu, obserwuję jako serena_95 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się, obserwuję jako Tubbi.

    yoanna9@tlen.pl

    Jestem pod wrażeniem Twojego kosmetycznego zbioru, przez przypadek trafiłam na post, gdzie wszystko masz obfotografowane.

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się,obserwuję jako hoe
    mail: askaaa117@o2.pl

    i zapraszam:) http://sprightly-woman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się, obserwuję jako Malowana Lala
    malowana.lala88@gmail.com

    Korzystając z okazji, że mogę to bezkarnie zrobić, zapraszam do mnie (;
    http://malowanalala88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako TheOleskaaa mój mail to theoleskaaa@gmail.com

    sdwietne rozdanie;) produkty z tych limitek ciężko dostac w PL;)

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się :)
    obserwuje jako beautifultinkerbell
    zapraszam http://beautifultinkerbell.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako Rebellious lady,
    mój mail: rebelliouslady@wp.pl .

    Zapraszam również na mojego bloga:
    http://rebellious-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. dla takich wspaniałości :) zgłaszam się
    obserwuję Cię jako madak6c
    mail: mada-k6c@wp.pl
    zapraszam do mnie http://www.madak6c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :))

    Zapraszam do mnie, jesteś w moim blogrollu:
    http://missy-temptation.blogspot.com/

    A obserwuję jako missy-temptation
    essence.of.temptation@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ooo jakie fajne nagrody
    Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Na Krawędzi
    e-mail:nk_nakrawedzi@o2.pl

    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Super, zgłaszam się do rozdania! :) Obserwuję Cię jako blondordie, mój blog to blondordie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Nagrody zostawię innym, ale zapraszam do mnie ;) http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/ jak i również do obserwowania ;p
    Zresztą wszystkich zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. cudowna nagroda pocieszenia:D:)

    Zgłaszam się!
    obserwuję: lidzia007
    mail: lidiaar092@gmail.com

    www.lidzia007.blogspot.com pazurkowy

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się :)
    halogosza
    halogosza@wp.pl

    www.halogosza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się. Obserwuję jako: Naomi

    Zapraszam na mojego bloga:
    naomi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się jako obserwatorka Paramore, pati_17@op.pl.
    Bloga posiadam i się pochwalę - www.moody-gingers-stuff.blogspot.com, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  71. essence i love :)
    zgłaszam się!

    strilinga@gmail.com
    http://prosteczynnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    sysia_00@vp.pl

    kosmetyczny-szau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Hohoh !:)lakierki
    a kto wie może jaki łut szczęscia sie przyplata ?;)
    zgłaszam sie i ja Sroczko !
    Obserwuje jako mamibecia .

    OdpowiedzUsuń
  74. zglaszam sie jako kawaii-doll
    e-mail:gabi01091995@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się, nie mogę się oprzeć:)
    Piekność dnia i oczywiście obserwuję, czytuję i komentuję
    no i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się :)

    Przy okazji z przyjemnością zawiadamiam, że nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award :) więcej informacji tutaj: http://wykluwarka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako malena1307
    iwona.ski@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Anonyme (anonimowoopieknie@gmail.com)

    anonimowoopieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. ja zostawiam tylko zaproszenie do siebie - może będziesz miała ochotę wpaść ;)

    http://smokyeveningeyes.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuje jako domiszewskan albo natala różnie mi się wyświetla :)

    domiszewskan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja tez sie zglaszam:) Obserwuje jako Anna P


    Zapraszam do siebie:
    http://ankowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam sie również :)

    obserwuję jako unappreciated

    http://funky-so-sure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się :)
    oBSERWUJĘ JAKO: LADY-FLOWER123
    Często tu zaglądam :) ty zresztą do mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do One Lovely Blog Awards ^^.

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się ! :) obserwuję jako: Whisperer
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj chętnie się zgłoszę ;)
    Niestety bloga nie mam ale juz od jakiegoś czasu myślę nad założeniem.

    OdpowiedzUsuń
  87. obserwuję jako holidayinhollywood
    holidayinhollywood@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. z chęcią wezmę udział ;)
    obserwuję jako malootka
    jagoodka@onet.pl

    bloga posiadam: o wszystkim i o niczym, jeśli ci się czasem nudzi -zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam się i ja :)
    obserwuję jako ajka
    mail: cynamonowa@gmail.com
    blog: http://malowajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. bardzo chętnie węzmę udział w rozdaniu.
    Prowadzę również bloga kosmetycznego, na którego serdecznie zapraszam: http://racjapielegnacja.blogspot.com
    Obserwuję jako: Racja Pielegnacja

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się ..
    Obserwuje jako : Ponyy.

    OdpowiedzUsuń
  92. Z miłą chęcią biorę udział w rozdaniu :)
    obserwuję jako Ferrou ;)

    Fajnie że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  93. To ja też się zgłoszę :) Obserwuję jako Agnieszka, mój mail: nalogowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się :)
    obserwuje jako AAgatkAA
    mail: agat3k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako Jyyli
    jyylinka@gmail.com

    Boskie nagrody :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. aaaa tez sobie wezme udziala cooo :D
    obserwuje jako CandyKiller : madamefatal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuje Cie jako klauduska190 :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  98. moze tym razem mi sie uda,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako Angelika, mój mail: farfallebelle@gmail.com
    Skoro sama proponujesz zasypywanie Cię linkami do swoich blogów to też to zrobię;) http://lakierporazenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się
    tusia13pl
    tusia13pl@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Też chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

    Obserwuję jako Magda
    http://alltheprettyfaces25.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętnie spróbuje:

    Obserwuje jako Yasminella / www.yasminella-yasminella.blogspot.com

    yasminella.yasminella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się :) olka2605@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się :):):)

    obserwuje jako justynka889:)

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  105. Zostawiam komentarz z chęcią wzięcia udziału ;)

    Obs. jako Seraphase.

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja również zgłaszam się do zabawy :)
    Obserwuję Cię jako DobraDusza- www.dobradusza.blogspot.com zajrzyj czasem jeśli będziesz miała ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  107. z chęcią wezmę udział :))
    obserwuje jako ; mlodaa19
    moj email; oluniaa@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja rowniez biore udzial.
    Obsewuje jako Cherry Berry

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: beeswxx
    mail: beeswxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. zgłaszam się.
    Magdalene.
    mail: magda.dol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się :) posylwii sylwia1504@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. kolory lakierów są cuuudooowne :)
    zgłaszam się i ja!
    obserwuje - misscosmoshop
    @ - marta.kiera@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Obserwuję jako vixen, misiaczka89@gmail.com
    http://vixen-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Z chęcią wezmę udział, obserwuję jako Paula, Lunn@vp.pl

    A blog : nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. A co mi tam, chętna! :) Obserwuję jako trustmyself, trustmyself@o2.pl

    http://trustmyself-make-up.blogspot.com (dawno nie aktualizowany, ale obiecuję poprawę!)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  117. obserwuję jako innalajna
    innalajna@gmail.com
    innalajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. zgłaszam się!
    obserwuję jako nirfea :D
    xcookiex@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. przystepuje do zabawy:)
    obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. chetnie wezmę udział. Wpadł mi w oko w szczegolnosci brazer i pomadka.
    Obeserwuje jako ALEKSANDRA

    OdpowiedzUsuń
  121. Obserwuję jako ika1991
    e-mail: ika1991@vivapolska.tv

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się! Jestem nowa, ale twojego bloga odwiedzam już bardzo długo i jestem zachwycona. Sama zaczynam od poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się, obserwuje jako hekate94
    email: hekate94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Grzech nie wziąć udziału w takim fajnym rozdaniu, więc też się zgłaszam. Obserwuję Cię jako Vena venoslawa@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  126. Obserwuję jako Poranna Rosa.
    Zgłaszam się z chęcią ^^
    A mój blog to http://porannarosaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Silloe
    silloe@wp.pl
    Mój blog->http://silloe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako Kwiatuszek113
    emial: kasia.kwiatek100@wp.pl

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  129. Zglaszam sie do rozdania, obserwuje jako arachne :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Marzy mi się ten turkusowy eyeliner :))
    Zgłaszam się jako Malinowa Wiosna.
    Mail:malinowawiosna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się :)
    Obserwuję Cię jako: xenucha ;]
    e-mail: kari3@autograf.pl
    :]
    ...i zapraszam na mojego bloga: www.makeupstory666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. zgłaszam się. foxy__@poczta.onet.pl
    obserwuję z tego profilu, z którego napisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam sie
    Obserwuje jako chestercio
    Agentka.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako DJeM
    e-mail: menia95@o2.pl
    http://disco-for-life.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako LadySharp
    4ever.alice@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  137. hej

    i ja się zgłaszam ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. i ja wyrażam chęć :)
    cambiodolorporlibertad@gmail.com
    pilar1899.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako redteaa
    redteaa@o2.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  140. zgłaszam się :)
    obserwuję jako agaczok
    agnieszka6421@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. zgłaszam się i obserwuję jako slodsza, mail: slodsza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  142. zgłaszam się:)
    obserwuję jako d0m1n1k4
    d0m1n1k4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. barrrdzo chętnie wezmę udział :)))
    obserwuję jako ja czyli agabil1
    mail agabil1@wizaz.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. jestem baardzo chetna do rozdania :)
    biemi

    zapraszam do mnie
    http://biemi-bo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Ja też się zgłaszam.
    Obserwuję jako zmalowanalala
    zmalowanalala@wp.pl

    zapraszam do mnie:
    zmalowanalala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się bo świetne prezenty przygotowałaś:)
    Obserwuję jako SexiChic
    Mail: sexichic@vp.pl
    Mój blog: http://sexiprzygodazwizazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Biorę udział:)
    magnoliah
    zielone.niesamowicie@gmail.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Fajne rozdanie, czaję się na In The Nude...
    DMka, anna.ziarniak@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. I ja także jestem chętna.
    Obserwuję jako StrangeGirl
    ivonka_93@wp.pl
    Mój blog: http://zagubionadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Zgłaszam się;)
    Obserwuję jako Aklu,
    aklu@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. I ja się zgłaszam! :)
    Obserwuję jako Karanloth.
    kasik.katarzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  152. To i ja się zgłaszam :)

    Obserwuję jako SheWoman
    shewoman.blog@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Natalia100
    mój e-mail: natti2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. obserwuje jako karolajjnn
    karolajjnn14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  155. obserwuję jako buffy249
    buffy249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Obserwuję jako Angela
    angela23051@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się, obserwuję jako Catrina
    querida5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Zgłaszam chęć udziału w rozdaniu.
    Obserwuję jako elucka
    elucka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się!
    obserwuję jako Ania.
    E-mail: strawberry045@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Jakie cudowne nagrody! Marzenie po prostu!
    Oczywiście się zgłaszam! I dodaję do obserwowanych.
    kasyl@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  161. Zgłaszam się!
    Obserwuję: helloyellow
    e-mail: fisiak02@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Zgłaszam się
    Obserwuję jako justa95_1995
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. chyba sie jezcze nie zgłaszałam.. obseerwuje jako Agnieszka, ag.doliny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: tumodnapolska
    e-mail: kasia14782@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Chętnie się zgłoszę ;)

    zapraszam do mnie: nothingbutchickens.blogspot.com
    +dodajemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  166. zgłaszam się. :)
    nusiaxx
    e:mail: kuba163@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  167. Zgłaszam się. :)
    Marta

    email: marta_ranoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Yoanka
    e-mail: yoanka007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  169. Zgłaszam się ;)

    A obserwuję jako: Dominika.
    Kontakt: nolanis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Zgłaszam sie mój email to pati1234567890@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Super nagrody! :) zgłaszam się. Obserwuję jako agusiak747 (membroza@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń
  172. Zgłaszam się! Obserwuję jako Neftyda
    neftyda@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Z chęcią wezmę udział w rozdaniu :)
    Na wszelki wypadek dodam, że obserwuję jako Shazme :D

    OdpowiedzUsuń
  174. Zgłaszam się:)
    somenancy@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. I ja też chcę! :)

    koszulatescia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  176. o jeśli jeszcze mogę to i ja ! ;)
    scarbeq@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Czas zbierania zgloszen minal, wiec rozdanie uznaje oficjalnie za zamkniete :D ... zabieram sie za robienie listy i o ile mi sie uda to podam dzis zwyciezczynie :)

    Scarbeq,
    niech Ci bedzie ;) z ta godzina po uplywie terminu ;D

    OdpowiedzUsuń
  178. sroczko, zapraszam takze do mnie :) http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  179. czy nadal można swojego linka zostawić? pozwolę sobie wobec tego :) http://100procentnatury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń