Seiten

piątek, 29 lipca 2011

z pamietnika testera... Annayake Mousse Nettoyante

Potestowalam przez ostanie dni pianke do mycia twarzy Annayake. Kolejny produkt z douglasowego "box of beauty".



Wg producenta: Pianka oczyszczająca dla suchej i wrażliwej skóry - Mousse Nettoyante Douceur Fraîche jest dodatkowym preparatem oczyszczającym po usunięciu makijażu lub delikatnie oczyszczającym skórę i zachowującym jej równowagę. Ekstrakty z dzięgielu i lukrecji nawilżają i łagodzą podrażnienia. Skóra staje się gładka i świeża.



Moja wrazenia: hmmmm... pianka jak pianka, wlasciwie jak pianka to dla mnie inaczej sie prezentuje, bo konsystencje to ona ma raczej kremowa ale pod wplywem wody troche sie pieni, wiec niech im bedzie ;) ... zapach ma moze nie za mocny ale z gatunku takich, ktorych nie lubie. Oczszcza skore dobrze ale pozostaje ona lekko napieta, wiec nie wiem czy sucha skora potrafilaby sie z nia zaprzyjaznic.

Ale najwiekszym minusem jest cena. Bo doprawdy nie rozumiem dlaczego kosztuje ona 39,95 € i za ta cene w zyciu bym nie kupila, bo naprawde nie ma w niej nic specjalnego... ot produkt do oczyszczania jakich wiele.

8 komentarzy:

  1. Przyznałam Ci nominację w One Lovely Blog award :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie cena jest duuuża
    zapraszam do mnie. ja dopiero zaczynam blogowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tylko nazwa zaciekawiła tym razem =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś nie kusi ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście droga, w dodatku nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. konkretna recenzja!Opakowanie mnie zaciekawiło ale działanie już mniej. Pozdrawiam zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lady_flower123,
    dziekuje :)

    Na Krawędzi,
    prawda :]

    NATALIANA,
    :)

    Natalia,
    przy takiej cenie to nic innego ciekawego sie w tej piance nie znajdzie ;)

    Sonnaille,
    mnie tez nie :)

    Meryx965,Miętówka,
    :)

    OdpowiedzUsuń