Seiten

poniedziałek, 17 lutego 2014

stare zloto od Shiseido... czyli kolejna kremowka w akcji ;)

 Pozostajac w temacie kremowek dzis mam zwyklaczka, ktorego zrobilam cieniem kupionym juz dosc dawno ale ostatnio olsnilo mnie, ze jeszcze wam nie pokazywalam jak sie prezentuje na oku i co w ogole o nim mysle.


Cien ten pokazywalam pod koniec 2012 roku, wiec troche czasu juz minelo. Glownie sluzy mi jako baza ale do samodzielnego noszenia tez sie nadaje. Swatche mozna zobaczyc tutaj. Bardzo go lubie i wlasciwie nie wiem czemu sie do tej pory nie pojawil. Idealnie pasuje mi do paru cieni z Inglota, w tym jeden ma dokladnie taki sam odcien. Jak juz pisalam ostatnio, to co mi sie w tym cieniu podoba to brak brokatu. Jest trwaly... kolor nie znika, nie zbiera sie w zalamaniu powieki. Przy okazji chcialam wspomniec, ze konsystencja cienia nie zmienila sie w zadnym stopniu. Dalej jest miekki i bardzo kremowy. Obawiam sie, ze szybciej szlag trafi diorowe "pianki" jak ten cien.


 Shimmering Cream Eye Color Shiseido w kolorze 709 Sable.


 Bonusik... z futrem (Wikko), ktore jak widac srednio bylo zadowolone ze wspolnej sesji zdjeciowej ;)


Nie wykluczam, ze kiedys jeszcze kupie kremowke Shiseido. 
Bo to naprawde jest bardzo przyjemny produkt :)


73 komentarze:

  1. Mmmm piękny! Uwielbiam cienie w kremie tej marki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, jak zawsze piękny makijaż na twych oczach. Nie znam tych cieni od Shiseido, więc widzę, że czas się im bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :)) ... bardzo przyjemnie sie z nich korzysta :)

      Usuń
  3. Wikko wygląda jakby chciał zabić ;) Cień wygląda rewelacyjnie, ale to nie jest odcień dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wikko mial dwudniowa psycho faze, biedny Wilbis nie wiedzial o co chodzi ;)
      Odcieni jest sporo do wyboru, wtedy jak kupowalam byl ladny wybor a teraz maja nowe kolory, wiec jest w czym wybierac :)

      Usuń
  4. Mam 2 kolory tych cieni i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wygląda ślicznie na ślipiu !
    Ślipia Wilbiego za to miotają gromy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kudlaty juz sie wygrzmotal albo wygrzmocil ;)) ... dzis bylo wszystko cacy :D :P

      Usuń
  6. PIękny kolor, dla mnie chyba jednak za ciemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot wygrał z cieniem ,przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nowego ;))) przewaznie tak sie konczy ;))

      Usuń
  8. piękny kolor na dzienniaczka, wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cień ładnie wygląda na oku ale to nie mój odcień. Niesamowity kociak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest dosc specyficzny... wtedy go kupilam wlasnie dlatego, ze byl inny ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam kremowe formuły cieni, nawet chyba wygrywają u mnie z prasowańcami :-) Z Shiseido nigdy żadnych nie miałam, muszę im się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie lubie ale w wielu przypadkach nie potrafie ich tak nalozyc, zeby wygladaly tak jak chce :P

      Usuń
  11. Mam go i bardzo lubie, rowniez czesto laduje na moich powiekach. Moj ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemny cien i zdecydowanie jeden z lepszych :)

      Usuń
  12. he he, mina Wikko bezcenna, przebił Shiseido ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kremówki od Shiseido! i mam chęć na więcej kolorów (najlepiej na wszystkie :D hyhy).. mają genialną konsystencję i makijaż nimi zajmuje kilka chwil.. ten Twój śliczny, uniwersalny do wielu kombinacji kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten przynajmniej ze mna wspolpracuje ;)) ... chyba tez sobie jeszcze jakies dokupie :D

      Usuń
    2. taaak, wygląda na bardzo współpracującego :D dokup mu rodzeństwo :D

      Usuń
    3. jasneeee... :P moze kiedys ;))

      Usuń
    4. no, ale co się bronisz? :P

      Usuń
  14. Fajny kolor! Taki mój. A z jego konsystencją nic się nie stało tzn czy nie stwardniał? Tak jak PP Maca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyloby przeczytac dokladnie post... az tak duzo tego nie ma :P ... specjalnie napisalam o konsystencji :D

      Usuń
    2. Przepraszam Cię, zakręcona jestem ostatnio i przeczytałam,ale nie zakodowałam w pamięci :-)

      Usuń
    3. nic sie nie stalo :D :P ... tez tak ostatnio mialam hehe...

      Usuń
  15. cudowny, cudowny kolor! stare zloto pod kazda postacia wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ile nie lubie kremowych cieni, to myśle ze to zlotko znalazlo by u mnie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te cienie sa bardzo przyjemne i wyjatkowo dobrze napigmentowane... sa zupelnie inne jak chanel, dior czy armani :)

      Usuń
  17. Wikko jest piękny, ma taką pyszystą sierść :-) A wczoraj miał swój dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oba lobuzy mialy... dostaly tez cos na zab i dodatkowe glaski ;))

      Usuń
  18. Cień jak cień...ale kota masz boskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolor ;) Tobie pasuje bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jakiegos czasu czuje sie dobrze w zlocie, choc wszesniej omijalam :)

      Usuń
  20. naprawdę Inglot też ma coś w tym kolorze u siebie? Muszę się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P433... chociaz P419 tez jest genialny :D

      http://www.cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/10/inglotowe-kolory-czyli-duza-paletka-z.html <- tu masz swatche :)

      Usuń
    2. właśnie wcześniej przejrzałam wszystkie twoje posty z tagiem Inglot i wyłapałam :} dzięki!

      Usuń
  21. Piękny delikatny makijaż. x

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny kolor cienia :) ale te twoje oczeta to pobijaja wszystkie markowe cienie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ... kiedys nie bylam do takich odcieni przekonana ale teraz coraz bardziej lubie :)

      Usuń
  23. wow, jaki kontrast pomiędzy oczami kota i Twoimi ! Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby jeszcze futro ladnie patrzylo w obiektyw a nie tak byczo ;))

      Usuń
  24. świetny kolor,ja mam fiolecik z Shiseido i po pierwszych testach jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba sie jeszcze na jakis kolor skusze :))

      Usuń
  25. Doczekałam się:) Piękny jest, miałam jako następny kupić odcień Magnolia ale chyba jednak zdecyduję sie na ten. Jest bardziej uniwersalny.
    Cos fajnego Ci się z brwiami porobiło^^ to magia AquaBrow czy uzywasz jakiejś odżywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze... to troche czekalas ;) ... czasami mi mozna przypomniec, bo najzwyczajniej w swiecie wypada mi z glowy :))

      hehe... do zdjec musze je mocniej podkreslac, bo aparat mi wyjatkowo zjada brwi i juz mnie to denerwowalo ale Aqua Brow podkresla je idealnie... albo uzywam tej kredki co zawsze i potem uzywam jeszcze Benefit gimme Brow :)

      Usuń
  26. Muszę się w końcu skusić na jakiś cień w kremie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Cień śliczny, ale kot cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przykro mi to mówić, ale kotka została królową zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle co to za rasa?

      Usuń
    2. To jest on... a wlasciwie ono ;)) ... brytyjczyk krotkowlosy niebieski :)

      Usuń
    3. Biedny kastrat... :D
      Jest cudny, naprawdę tak mi wpadł w oko, że gdyby nie fakt, że mam dwa pieski, to chyba bym sobie takiego cudaska sprawiła :)

      Usuń
    4. oj tam zaraz biedny ;)) ... nie narzeka... ani jeden ani drugi hehe...

      Usuń
  29. Ja uwielbiam je choc zdradzam jednak z Diorem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z diorkiem to tez zdradzam... szczegolnie jezeli chodzi o te matowe :D

      Usuń
  30. jaki piekny kociak:)) i te oczy :) ostatnie zdjecie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja ostatnio głownie kremiaki używam :) łatwość aplikacji i szybki makijaż:) piekny ten Twój kolor !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremowki sa bardzo wygodne i raz dwa zalatwiaja makijaz oka ;) ale ja niestety musze uwazac, bo wiele mi sie zbiera w zalamaniu :]

      Usuń
    2. u mnie całe szczęście nie zbierają się , ale też nie mam z wielu firm, mam swoje ulubione , GA, Chanel i Dior :)i te mi się nie zbierają z innymi nie mam doświadczenia :)

      Usuń
    3. Ja na razie pozostane przy diorkach, kredkach chanel i ewentualnie shiseido ;))

      Usuń
  32. produkt warty ceny no i ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog!!! Zapraszam też do siebie:)

    OdpowiedzUsuń