Seiten

poniedziałek, 3 lutego 2014

nowosci Zoeva... czyli oczywiscie pedzle :)

 Sa... sa... w koncu sie pojawily :) 

Jak pewnie wiecie darze ta firme sporym sentymentem i w sumie towarzysze jej odkad sie pojawila na rynku. I bardzo mnie cieszy fakt, ze caly czas pracuja nad tym co maja w ofercie i powoli ich pedzle zyskuja coraz wieksza popularnosc.


 W zeszlym roku wprowadzili czesc nowych pedzli, w tym roku po drobnych poprawkach mamy dostepny caly asortyment i musze przyznac, ze jest w czym wybierac. Niesamowicie poszli do przodu z jakoscia i juz dawno zostawily Sigme ze soba a do tego maja o wiele bardziej przyjzne ceny. I naprawde jak tak dalej pojdzie, to nie beda sie roznily od tych z MAC... bo i teraz niewiele im brakuje.

Aktualnie maja bardzo fajne zestawy i dla kogos kto dopiero swoja przygode z pedzlami zaczyna, jest to chyba calkiem dobrym rozwiazaniem. Ponizej przyklady zestawow. Kosmetyczki i pas na pedzle sa ich czescia, pod kazda nazwa macie link, tam mozna popatrzec jakie pedzle znajduja sie w zestawie.
 Luxe Complete Set to zestaw 15 pedzli plus duza kosmetyczka w cenie 105,00€
 Rose Golden Luxury Set to 8 pedzelkow (4 do twarzy i 4 do oczu) za 58,00€
 Complete Eye Set to 12 pedzli do makijazu oka w cenie 55,00€


Makeup Artist Brush Belt czyli pas z 25 pedzlami za 165,00€
 Makeup Artist Zoe Bag to torba pelna pedzli, tu takze mamy 25 pedzli za 175,00€

***

Wszystkie pedzle oczywiscie mozna kupic pojedynczo i ja tez tak robie, bo zbior mam juz calkiem pokazny i calych zestawow nie potrzebuje aczkolwiek musze przyznac, ze ciesza oko i dla zaspokojenia sroczej duszy chetnie bym przygarnela ;)

Zeby nie bylo... tym razem skusilam sie na trzy pedzelki i duza kosmetyczke.


 Dwa pedzle do twarzy i jeden do brwi
  • 109 Face Paint to plaski pedzel do konturowania, polaczenie sztucznego wlosia z naturalnym. Dlugosc calego pedzla to 14,5 cm. Cena 12,50€
  • 126 Luxe Cheek Finish to 16 cm pedzel, takze polaczenie sztucznego wlosia z naturalnym. Przeznaczony jest do rozu, bronzera i rozswietlaczy. Cena 12,50€
  • 322 Brow Line to veganski pedzel (16,5cm) nadaje sie do wszystkich rodzajow produktow, ktore uzywamy do brwi. Cena 5,80€


Nie moglam tez sobie odpuscic kosmetyczki. Jako, ze bardzo zadowolona jestem z pasa, to stwierdzilam, ze z kosmetyczka tez sie na pewno polubie.


 Wykonana ze sztucznej skory, zamykana na zamek. W srodku ma duza kieszonke z osobnym zamknieciem. Dostepna jest w dwoch wielkosciach, ja mam ta wieksza o wymiarach 24x18 i kosztowala 14,80€


Bardzo jestem zadowolona z zakupu. Ponizej mamy moje kosmetyki przygotowane na wyjazd i to wszystko (oprocz paletki) zmiescilo mi sie do tej kosmetyczki a oprocz tego mam tam w tej osobnej kieszonce pedzle do twarzy i do oczu, wiec jest calkiem pojemna :)

:)


66 komentarzy:

  1. Absolutnie boskie!!! Już pisalam na instagramie, że na nie choruję... a teraz to jeszcze bardziej! Po styczności z jakością pędzla, płynu do mycia pędzli i białego linera w kremie zgadzam się ze wszystkim co napisałaś - rewelacyjna jakość w przyjaznej cenie więc czego chcieć więcej :D ... jedynie nowych zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linery sa genialne... smierdza jak diabli ale trzymaja sie jak zadne inne :D :D ... mowisz, ze plyn do pedzli tez jest w porzadku ??

      A swoja droga... Twoje makijaze sa tak cudne, ze mam wrazenie, ze nawet wykalaczka i patyczkiem do ucha stworzylabys cos zachwycajacego :))))

      Usuń
    2. Haha dziękuję :D nie wiem czy wykałaczka i patyczek dałyby radę ale to w sumie fajny temat na tag na YT - śmiechu by było trochę :P

      A co do płynu to ja go bardzo lubię do pędzli do oczu kiedy nie mam czasu ani ochoty ich myć... Nie śmierdzi alkoholem i bardzo odżywia włosie :) nie będę tutaj spamować linkami ale pisałam o nim na blogu więc jakbyś była ciekawa to wejdź sobie u góry w dział Recenzje i tam szybko znajdziesz :):)

      Usuń
    3. potwierdzam, super masz makijaze :D
      i tez czytalam u ciebie o bialym linerze.....ja malo z nich korzystam, ale nastepnym razem dorzuce do zakupow.

      Zakupy niebawem musze zrobic bo kusza mnie tez te nowosci pedzlowe:)

      Usuń
    4. Agnieszka,
      dzieki... na pewno sobie poczytam. Do tej pory uzywalam macowego plynu ale on srednio wydajny i drogi :]

      Usuń
  2. Pierwszy zestaw, który pokazałaś jest super! :D Chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się takie pędzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie Sroka wybywa ? ;)

    Pędzle bajkowe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rodzinne strony, ma az dwa dni :P

      Usuń
    2. malo czasu pewnie na zakupy bedzie, ale jak to sroce...cos w lapki pewnie trafi :)

      Usuń
    3. Hotel mam przy centrum handlowym, wiec wszystko pod kontrola ;))

      Usuń
    4. nieee....no to sie oblowisz:D
      to spokojnego przelotu przez CH

      Usuń
  5. Pięknie się prezentują, ja się podłączam do zamówienia u dziewczyn i też sobie nabędę :) już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można się podłączyć?? chętnie bym wsadziła ze 2-3 do koszyka ;)

      Usuń
    2. Ja od dwóch dni cieszę się moimi siedmioma :D :D Ale chętnie zakupiłabym jeszcze :)

      Usuń
    3. Arabska,
      z tego co pamietam na wizazu byl watek :)

      Usuń
  6. Przygarnelabym zestaw do oczu, wyglądają kusząco

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kilka, czesc mi odpowiada a reszta zupelnie nie, ale ceny maja kuszace:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pędzle, zwłaszcza mnie zainteresował ten duży z ostrym końcem. Nigdy nie próbowałam tych pędzli, a teraz mam ochotę na spróbowanie sigmy, słyszałam bardzo pochlebne opinie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sporo pedzli z Sigmy i te z Zoeva sa jakosciowo lepsze :)

      Usuń
  9. Ciekawie się prezentują te pędzle. Chętnie kilka bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzylam kiedys na takie wlasnie zestawy, ale sklep byl w UK i nie jestem pewna, czy taka torebka/ pas byly dolaczone do zestawu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zestawy dopiero co sie pojawily, wiec jakis czas temu na pewno nie bylo ich w sprzedazy :) ... w sumie pojawily sie jakos w tym czasie co napisalam ten post :)

      Usuń
  11. Mam zamiar zamawiać sobie ich eyeliner i tak mnie właśnie kusi, żeby wziąć jakiś jeden pędzek dla próby... chyba się zaraz klikną :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Booosko wyglądają, kosmetyczka piękna, taka elegacja francja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 109 będzie moja :) upatrzyłam sobie też jajeczko jeszcze i może jakiś pudrowy jeszcze dokupię, bo lubię ich pędzelki i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się spodobał ten pędzel z pierwszego zestawu w kształcie tulipana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne:) Jak wejdą na polski rynek to się nimi na pewno zainteresuję:) Mam już kilka z tej firmy i bardzo sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni wysylaja do Polski... i to juz od dawna :) ... a stacjonarnych sklepow nie maja, wiec innego wejscia tez nie bedzie ;)

      Usuń
  16. ta kosmetycznka jest genialna! przydałaby mi się taka! kocham takie płaskie kopertówki, bo nie zajmują dużo miejsca w walizce, a jak się lata Rajanem, to każdy centymetr robi różnicę :P

    pędzle też świetne, żeby nie było, że ich nie zauważyłam :P ale pozostanę im obojętna.. wiesz dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka jest boska i bardzo praktyczna :) chyba dokupie sobie mniejsza :P ... jakbys jakas chciala to pisz :*

      Usuń
  17. Podobają mi się te pędzelki która nabyłaś, marzy mi się zestaw kilku z nich ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zestawy zaluje ze jak zaczynalam z makijazem nie rozgladalam sie za nimi

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle są świetne :) ja sama mam coraz większą gromadkę z Zoevy i muszę przyznać że lepiej mi się nimi wykonuje makijaże niż pędzlami właśnie z MAC, tych drugich włosie strasznie szybko stwardniało i po prostu boli przy malowaniu, natomiast Zoevy nic a nic :) po myciach i nadawania im kształtów ciągle wyglądają jak nówki sztuki :3 bez dwóch zdań je wielbię :3 a kosmetyczka jest świetna :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je coraz bardziej lubie i jakis czas temu chcialam sobie dokupic pare macowych ale teraz stwierdzilam, ze nie ma co... za cene jednego macowego bede tu miec pare ;)

      Usuń
  20. Juz dawno za mna chodza te pedzle....Kiedys sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam i szczerze ubostwiam te pedzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten do brwi i do konturowania sama bym chetnie przygarnela:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle mam ochotę na pędzle tej marki, ale już mi się nie mieszczą, a jeszcze w tym styczniu doszło pięć :( To moje uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw pędzli, perfekcyjnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle fajne, ale kosmetyczka jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne te pędzle... i kosmetyczka, ah! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Do mnie właśnie dzisiaj przyszła paczuszka z siedmioma cudnymi pędzlami z Zoeva :D :D :D Cieszyłam się jak dziecko, tym bardziej, żę są to moje pierwsze pędzle tej firmy :) Do tej pory używałam głównie Real Techniques, MAC czy Hakuro :) Pokładam duże nadzieje w tych pędzelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 109 i 322 wzięłaś akurat te ,które sama będę kupować . Mam jeszcze ochotę na 103. Koniecznie daj znac jak pędzelki się sprawują :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna kosmetyczka, dużo uroku dodaje jej kontrastowy kolor podszewki - tej tkaniny wewnątrz
    zainteresował mnie pędzelek do brwi

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy ja dobrze wyczytalam Sroczko,że w Sz-nie będziesz?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) na chwilke... bo jutro wieczorem przyjade, w czwartek mam pare rzeczy do zalatwienia a w piatek juz wracam :]

      Usuń
    2. Zdecydowanie za krótko:-(gdzie tu miejsce na kawkę?;-)

      Usuń
    3. Niestety nie bylo... ale bede czesciej przyjezdzac do Szczecina :))

      Usuń
  31. No pieknie sie prezentuja a kosmetyczka tak oko cieszy:)A gdzie to sie wybierasz? Mi sie marzy ciepełko ech

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyczka jest genialna i pojemna, pędzli nie miałam, ale kto wie, może kiedyś poznam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. genialna jest :) jestem bardzo zadowolona z zakupu :D

      Usuń
  33. zzieleniałam z zazdrości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie marzy się torba wizażysty z Zoeva, ale muszę sobie odłożyć kasę bo jednak to spory wydatek!

    OdpowiedzUsuń
  35. hej dziewczynki ja już czuję się skuszona zakupem tym bardziej ,że od jakiegoś czasu mam na oku tego cudaka 126:)

    OdpowiedzUsuń