Seiten

środa, 26 lutego 2014

look... maczkowy :)


W konentarzach pod wczorajszym postem padlo pytanie co mam na slepiach. Oczywiscie bylam na to przygotowana i dzis mam dla was prosty makijaz wykonany moja ulubiona macowa czworka.


Swache i nazwy cieni mozecie zobaczyc tutaj.


Bonusik ;)


A pozatym uzylam
  • Hourglass Veil mineral primer
  • Guerlain Parure Extreme 02
  • Chanel Cristalline
  • Chanel Joues Contraste 54 Rose Dust
  • Artdeco Eye Brow Pencil 4
  • Benefit gimme BROW
  • Isadora Twist-up Gloss Stick 10
  • Guerlain Meteorites Perles 04 pastel white
  • NARS eyeshadow base
  • Guerlain Clis d'enfer mascara
  • Isadora Inliner kajal 56

39 komentarzy:

  1. jejku ślicznie :)) wczesniej nie przywiazywalam uwagi do kosmetykow z gornej półki ale zmienilo sie to bardzo... :) jeszcze jak widze dziewczyny tak laadnie umalowane to szok :)

    victooriaa.blogspot.com skromnie zapraszam zaczynam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektore kosmetyki wysokopolkowe sa warte swojej ceny i uwagi :))

      Usuń
  2. bardzo przyjemny look:)) a brwi to juz w ogole piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuje nad nimi :)) ... zeby bylo na zdjeciach porzadnie widac :)

      Usuń
  3. bardzo ładny makijaż ;) lubię takie kolory i tak podkreślone oko, z pewnością wykorzystam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle......cudne masz oczyska :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super oczka, niesamowicie pasuje Tobie taki look :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paletka, a cień Vex jest jednym z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to mistrzostwo klasyki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci się sprawdza Gimme Brow? Zadowolona jesteś? Czy uważasz, że można znaleźć coś lepszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim poscie pisalam o gimme brow :P ... a czy jestem zadowolona hmmm... i tak i nie ;) solo sie nie nadaje, na kredce bajka :]

      Usuń
  9. Guerlain Parure Extreme jest jeszcze gdzieś dostępny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami na ebayu... ja sobie zrobilam zapas a jak mi sie za pare lat skonczy, to sie zaplacze ;)

      Usuń
    2. Nie martw sie...za pare lat,jak juz dobijesz zapasy pewnie wymysla kolejny super kosmetyk. Slyszalam,te nastepna twojego parure tez jest super,wiec nie bedzie tak zle :*

      Usuń
    3. Neomedia,
      co nie zmienia faktu, ze dobieja mnie to, ze jak cos znajde co mi swietnie sluzy... to wycofaja :|

      Usuń
  10. Prostota i elegancja. Bardzo ladnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jak zawsze :)) Kolory, wykonanie - sobie powzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczko piękne jak zawsze. Czy mi się wydaje, czy gimme brow daje taką mieniącą poświatę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko efekt na zdjeciu :) ... kiepskie swiatlo wiec musze sie wspomagac sztucznym :]

      Usuń
  13. delikatnie i ładnie, kurcze jak ja bym tak chciała :D co się pomaluję "lżej" to zaraz dokładam brązów i czerni i nici z delikatnego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubie bardziej intensywne makijaze :))

      Usuń
  14. Ciagle zapominam zapytac.....czy ty brazer uzywasz czy raczej przy rozach zostajesz?
    Na fotkach zawsze masz tak delikaty makijaz twarzy i widze roz,bronzera chyba nie...ladne oczyska,mi jakos zawsze mocniej wychodzi niz chce pomalowac....za ciezka reke mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bronzery uzywam latem... wtedy jestem bardziej zolta ;) ... zima zdecydowanie wole roze :D

      Usuń
  15. piękne ślepko na pięknym Sroczku *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wysmakowane to wszystko, uwielbiam taką makijażową elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam niebieskookie w takich śliwkowych cieniach,pieknie wydobywają kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelkie fioleto - sliwki zaliczaja sie do moich ulubionych odcieni :D

      Usuń
  18. sliczny makijaz, a brwi coraz lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim coraz lepiej wygladaja na zdjeciach, bo mnie to zawsze to rozpaczy doprowadzalo, ze na zywo wygladalo w porzadku a na zdjeciu zupelne przeciwienstwo O.o

      Usuń
  19. Shale uwielbiam ! pięknie wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń