czwartek, 13 listopada 2014

rekawica do prania pedzli GlamGlove :)

Na taka rekawice napalilam sie juz dawno temu... oczywiscie wtedy jak pojawila sie u Sigmy. Od zakupu powstrzymala mnie cena... z przesylka i pewnie podatkiem (przesylki Sigmy celny bardzo chetnie zatrzymuje) wychodzilo wtedy okolo 50€. Rozrzutnosc... rozrzutnoscia ale na glowe nie upadlam, stwierdzilam, ze moga sie wypchac sianem. I jak widac byla to calkiem sluszna decyzja. Nie tak dawno takie rekawice wprowadzila do swojej oferty Hania. I prawde mowiac ja golym okiem roznicy miedzy ta a Sigmowa nie widze. Cena i dostepnosc za to zdecydowanie lepsza. Co prawda ten post sponsoruje wlasciwie Mamiszon (:*) ... gdyby nie Ty, to musialabym inaczej kombinowac. Chcialam sama zamowic ale nie bylo to takie proste. Do przelewu miedzynarodowego brakowalo pelnych danych konta a platnosc paypalem jest niedostepna przy skladaniu zamowienia, choc znaczek maly gdzies tam na dole strony jest upchniety. Niewazne... Mamiszonek pomogl muak muak (zemsta juz w drodze hyhy) ... pare razy uzylam i moge powiedziec co na temat rekawicy sadze.


 Zacznijmy od poczatku... czyli tego kawalka optymistycznie rozowej gumy :)


 Rekawica jest miekka i wykonana z bardzo przyjemnego silikonu. Jakosc pierwsza klasa, naprawde nie ma sie do czego przyczepic. Jedna strona sluzy do mycia pedzli do twarzy, ta druga z bardziej drobnymi wypustkami ma pomagac w myciu pedzli do oczu. Choc wiadomo kazdy moze uzywac tak jak mu wygodnie, najwazniejsze zeby pedzle byly czyste.


  Faktycznie pedzelki do oczu o stosunkowo krotkim wlosiu swietnie sie myje w tej czesci gdzie wypustki sa gesto ulozone i sa stosunkowo male.


 W przypadku duzych pedzli tez sobie swietnie poradzila. A specjalnie wzielam z roznym wlosiem i zarowno te sztuczne jak i prawdziwe jest tak czyste jak sobie tego zyczylam. Choc prawde mowiac wazne jest tez dla mnie to, ze moje rece przy tym calym procederze prania nie cierpia. I byly tylko lekko wilgotne od recznika.


 Czesto mialam problemy z dopraniem pedzli RT... lub ogolnie pedzli z jasnym wlosiem. Teraz juz tego problemu nie ma.


Jak widac pedzeli z naturalnego wlosia a mamy tu zarowno MAC jak i Sigme i pedzle Zoeva... bardzo dobrze wspolpracuja z rekawica. 


Teraz zapakowane w kubraczki moga sobie powoli schnac.


 Podsumowujac: za cene 55 zl uwazam, ze jest to naprawde dobry zakup. Tym bardziej dla tych co chca swoje dlonie "oszczedzac" ... korzystanie z tej rekawicy to sama przyjemnosc i teraz moze latwiej mi bedzie zebrac sie do porzadnego wyprania mojej gromadki.


:)


54 komentarze:

  1. świetna rękawica! Z pewnością ląduje na mojej liście Must Have !
    poozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawica jest w moim ulubionym kolorze :D Genialny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wolala w innym hehe... ale najwazniejsze, ze dziala :D

      Usuń
  3. Ona także ma ten bawełniany wkład jak ta z Sigmy? w sensie, że skóra nie dotyka silikony, tylko ma dodatkową ochronę :)
    Plus dla GlamShopu za towar, minus za opcję dot. zakupu... Sama mam tę Sigmową i to był najlepszy zakup w moim życiu, na szczęście nie musiałam ściągać jej ze Stanów więc opłata także przyjaźniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie... nie ma wkladu ale mi ten silikon akurat nie przeszkadza :) ... teraz sigmowa mozna juz w de dostac ale tez kosztuje ponad 40€ :] ... ta troche ponad 10€ :D

      Usuń
    2. Tez mi sie ona podoba,ale kupilam swoja silikonowa rekawice za kilka € ( chyba 1\3 tej ceny) i tez jestem zadowolona. Choc kolor rozowy podoba mi sie a ja mam pomaranczowa. Na insta wstawilam fotke z moim zamiennikiem.
      Szkoda,ze ten PP nie dziala, ale jak napisala mamibecia, nie ma nawet platnosci payu a szkoda, bo byloby to szybsze i bezpieczne.

      Usuń
    3. Ja juz nie chcialam zadnych zamiennikow i czekalam na cud... jak widac oplacalo sie czekac hehe...

      Usuń
  4. Podoba mi się ;) Zdecydowanie by mi się przydała w codziennym czyszczeniu pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie... teraz o wiele chetniej myje pedzle i jakos sprawniej to idzie :)

      Usuń
  5. Sprytna ta rękawica :) Ja używam najzwyklejszej, która można dostać w sklepie. Jednej strony używam do walki z cellulitem a drugą stronę wykorzystuję do musi pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialam rozne zamienniki ale jakos zaden mi tak do konca nie pasowal :]

      Usuń
  6. a mnie cały czas, od momentu,w którym zobaczyłam ten wynalazek, nurtuje czy ona nie ma przypadkiem negatywnego wpływu na włosie. Może nie po razie, dwóch, ale przy ciągłym jej używaniu? dłoń, a nawet ściereczka z mikrofibry wydaje mi się jakoś delikatniej z nimi obchodzić, niż te wypustki. Nie wiem, czy potrafiłabym temu zaufać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie tam ogolnie z moimi pedzlami nie pieszcze ;)) ... i watpie zeby zrobila krzywde wlosiu, bo niby dlaczego :)

      Usuń
    2. no ja się pieszczę strasznie - zwłaszcza, z tymi najlepszymi /czytaj MACzkami, np./ zwłaszcza, że u mnie one też pracują, więc muszę o nie drżeć podwójnie ;) mam na myśli takie mechaniczne uszkodzenie włosia, jak skudłaczenie, rozczapierzenie, rozdwojenie, takie zniszczenie i naruszenie ich jakości - o to bym się bała ;)

      Usuń
  7. Wole jednak moje łapki, które są niezastąpione a i dobrze dopierają pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu mam lapke w kondomku... przynajmniej chronie skore :)

      Usuń
  8. Wow, pierwszy raz słyszę o tej rękawicy, ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Zemsto !!! :D
    A wiesz.. myślałam, że tylko ja mam kłopot z dopraniem tych RT pędzli . One jednak muszą się na wypustkach jakiś szczyszczać . Nie mam rękawicy, ale mam taką do tego celu zarąbistą ... mydelniczkę heheheh

    Co Ty tu marzysz o płatności PayPal , jak nie ma zwykłego PayU :D Musisz z konta normalnie bankowego bez pośrednika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... ja rozpuszczona jestem i wszedzie bym chciala PP hehe... :P

      Jak mydelniczka sluzy to super :D

      Usuń
  10. Przydałaby mi sie taka rękawica, zwłaszcza, że po umyciu pędzli, skóra moich rąk zawsze ''cierpi'' ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie... dlatego zawsze zwlekalam z porzadnym praniem i czyscilam plynem do pedzli ale jednak co jakis czest trzeba im zrobic porzadne pranie... teraz to juz nie jest problemem :)

      Usuń
  11. Fajnie,że rękawica się spisuje i fajnie,że to polski produkt "zwykłej" dziewczyny a nie big firmy.
    Szkoda,że są niedociągnięcia związane z samą transakcją ale może z czasem będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leśne , jak jajo ? Moje się cos zaczyna kruszyć :/ Używam codziennie do korektora i codziennie piorę i wyciskam w ręcznik . I na tym czubie się tak zaczyna obskubywać niefajnie .

      Usuń
    2. Nie ma to jak BB... pierwsze i jak na razie najlepsze :D

      Usuń
  12. Ja mam od Hani cztery pędzle i jestem w nich taaak zakochana <3 (no i gąbeczkę!) I pewnie zaopatrzę się również w tę rękawicę za jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, ze mam sporo pedzli to pewnie tez bym sie skusila, bo wygladaja bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  13. bardzo by mi się przydała taka rękawica :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba sobie kupię, bo mycie pędzli przyprawia mnie o nerwicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... widze, ze nie jestem osamotniona w pedzlowej nerwicy :D :D

      Usuń
  15. Przydatny gadżet dla każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapragnęłam tego cudaka ! i ten kolor !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo ale przydatny gadżet :) Ten kolor zdecydowanie mi przypadł do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze, ze kolor do wielu osob przemawia hehe...

      Usuń
  18. kusi mnie ta rękawica, od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się skuszę na tą rękawicę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie mozna kupic to cudenko? Moje pedzle sa strasznie zaniedbane....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, juz lece na zakupy :) zawsze jestes dla mnie inspiracja :)

      Usuń
  21. A myślałam, że nie potrzebuję, ale wygląda jakoś tak bardzo przekonująco i już widzę oczami wyobraźni moje pędzlaki taplające się w niej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... :D naprawde fajna sprawa i ta od Hani ma do tego przyjazna cene :)

      Usuń
  22. Fajny produkt, chyba poproszę o niego Mikołaja :))

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikolaj bedzie na pewno wdzieczny za podpowiedz ;))

      Usuń
  23. Oj marzą mi się te pędzle, oj marzą, wtedy na pewno i zapragnęłabym tej rękawicy. Bardzo lubię kanał Hani, bo jest bardzo naturalna, prawdziwa i szczera, a makijaże też robi śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko po kolei ;) ... tez bardzo lubie Hanie :)

      Usuń
  24. Używam obecnie mydelniczki z wypustkami, ale ona dłoni nie chroni ;) Czuję się skuszona tą rękawicą, ale muszę sprawdzić jak z tymi płatnościami. Dziwne, że PayPala nie obsługują. Ciekawe jak w takim razie osoby mieszkające poza Polską mają za nią zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otoz to :] ... dlatego tez musialam skorzystac z pomocy :) ... bo skoro to profesionalny sklep, to powinien miec takie rzeczy dopracowanie :P

      Usuń
  25. No dobra, potrzeba jej posiadania wróciła :D

    OdpowiedzUsuń