Seiten

niedziela, 30 czerwca 2013

look... w ktorym mozna utonac ;)

Cztery dni wolnego nastrajaja pozytywnie i zadna tam wscieklizna jajnikow czy deszcz siapiacy za oknem tego nie zmienia. Dzis mam dla was imprezowo wakacyjna propozycje.


Siegnelam po trzecia i ostatnia z moich kredek Chanel.


Tym razem jest to niebieska 47 blue bay. A zeby jej nie bylo smutno to dolaczyly dwa cienie z Inglot i ciemny granat z matowej paletki Sleek oraz kredka fantastic chrome z p2 040 metallic lapis. Uzylam tez rzesiska Eylure, ktore pokazalam wam ostatnio ale tym razem przymocowalam na Duo, nie bawilam sie w jakies gotowe paski z klejem, tak sie o wiele lepiej trzymaly.


Tak sie prezentuje calosc, bardziej niebiesko juz sie nie da ;)


Bonusik ;)


Milej niedzieli robaczki :*

43 komentarze:

  1. jest przepięknie! ale to już wiesz :) te oczyska masz takie, że faktycznie można w nich utonąć *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniałe oczy i do tego bajeczny makijaż. Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. bajkowo:)te kredki mają bajeczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! nic tylko brać motylki lub koło ratunkowe, bo faktycznie można utonąć:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. tone .. bez dwóch zdań za każdym razem !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielki Błękit :-) Rzeczywiście można utonąć :-)
    Świetne są te kredki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie :) i niech teraz ktoś spróbuje powiedzieć, że niebieski cień nie pasuje do niebieskich oczu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! no wymiatasz :-D
    cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elektryzujące spojrzenie :-) Czy ja Ci już mówiłam ,że masz piękne oczyska :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepadłam! Cudowność najpiękniajsza ten makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem, strasznie mi się nie podoba do twojego koloru oczu, gdybyś miała brązowe to super, a takto jest jakoś tak za niebiesko.

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieskawo mi:)Uwielbiam ten kolor z Chanel:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie! w tych oczach można się zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twoim kolorem oczu efekt jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie! świetny efekt uzyskałaś na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę można utonąć, pięknie sroczko :) Ja się w takich niebieskościach sobie nie podobam, ale Twoje oczy wyglądają po prostu mega :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie w niebieskim nie za ładnie, ale Tobie bosssko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW, no rzucasz się w oczy, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jor ajs ar hypnotajzing :D :) super

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj muzyka jak najbardziej na tak :) - me like it :D. Boze drogi jakie ty masz niebieskie oczyska dziewczyno :D !

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż prezentuje się perfekcyjnie!Zazdroszczę,ja nie potrafiłabym się tak pięknie pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki elektryzujący make-up :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie! Nie przepadam za niebieskościami na powiekach, ale ten makijaż jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że mi w niebieskościach nie jest ładnie ;) ty super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż mi się zachciało coś zmalować ;) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie ;) Ostatnio mam hopla na punkcie niebieskiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. O boziu... Ale pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje :* ... czasami fajnie jest zmalowac cos zwariowanego :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja pierwsza reakcja: Łaaaał ale zaje... makijaż :D

    OdpowiedzUsuń