Seiten

środa, 10 kwietnia 2013

piaskowe lakiery p2 goes to...

 Troche to trwalo ale naprawde opoznienie nie bylo zamierzone. Dzis udalo mi sie dorwac do lapka, bo jednak robienie list, zrzutow z ekranu itp. jednak ciagle lepiej wychodzi mi na windowsie jak na jablku, gdzie wczoraj nawet zaczelam ale dosc szybko poleglam :P

Jak widac dzis zabralam sie do roboty, w futerkowym towarzystwie oczywiscie. 
Nie... niestety nie moge skorzystac z futerkowej maszyny losujacej, chwilowo nie mam podlaczonej drukarki a pisac recznie to bylo troche za duzo. Jak zwykle ilosc zgloszen mnie powalila i bardzo sie ciesze, ze to nie w moich rekach lezy wybor zwyciezczyni, bo pewnie nie potrafilabym wybrac.


Z tym, ze postanowilam podzielic wygrana na dwa zestawy 
i w ten sposob uszczesliwic dwie osoby a nie jedna. 

***

Zeby nie przedluzac niepotrzebnie...

lakiery 030 i 040 trafiaja do Fraise26

 
pozostale dwa, czyli 020 i 050 trafiaja do Μαγδαλενα


Gratuluje :)

I jak zwykle macie tydzien (do 17.04.2013) na przeslanie mi adresu,
 na ktory mam puscic golebia :) ... w przeciwnym razie wylosuje kolejna osobe.

30 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanych, a już miałam nadzieję, że mój wierszyk zgłoszeniowy przyniesie mi szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maszyny losujace to bezduszne istoty ;)) ... i albo sie ma szczescie albo nie ;)

      Usuń
  2. Ojejku! Ale się cieszę, zaraz wysyłam do Ciebie maila z danymi. Dziękuję ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Było blisko :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom! :)
    I tradycyjnie rozczulam się nas Srebrno-Futerkowcami *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) buziaki dla Futerek od cioci Marti :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczynom się poszczęściło :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo super! dziekuje :) juz ide pisac maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę. Mam nadzieję, że znajdę piaski stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń