poniedziałek, 29 kwietnia 2013

fossilowa penelope grey ;)


Moja milosc do torebek Fossil Vintage ma sie calkiem dobrze i kwitnie aczkolwiek staram sie szukac ich w bardziej okazyjnych cenach, bo te sklepowe sa mimo wszystko dosc wysokie. I tak jakis czas temu udalo mi sie na ebayu dorwac nowiutka Penelope Tote Grey ;))

Cena sklepowa to 119,00€ ... i mimo, ze mi sie bardzo podoba, to nie dalabym tyle za material i troche skorki. Ja za to upolowalam ja za 35,00€ ... z darmowa wysylka, co bylo dla mnie cena jak najbardziej przyjemna, wiec szkoda bylo pozwolic zeby wpadla w obce lapki ;)


Model  ZB5163020 wykonany z grubego materialu w szarym kolorze z kolorowymi skorzanymi aplikacjami i zlotymi wykonczeniami oraz oczywiscie typowym fossilowym kluczykiem. Dlugosc raczek 60cm... wymiary torebki 40 x 33 x 12 cm czyli jak widac jest duza, dokladnie taka jak lubie.


Torba na wiosne i lato... jak dla mnie dosc kolorowa, bo jak wiadomo ogolnie u mnie kroluja ciemne kolory :)) duzo sie w niej zmiecsci. W srodku mamy z jednej strony kieszonke na zamek a z drugiej dodatkowo dwie nieduze kieszonki. Mozna by powiedziec, ze to typowy shopper. Do tego fajna na wyjazdy, mozna zwinac i upchac w walizce... ostatnio lecac do uk musialam w mojej mini walizce upchnac skorzana torbe, to wcale nie bylo takie proste O.o


Ostatnio siegam po nia najczesciej. Idealna na codzien, do luznego stroju :)


54 komentarze:

  1. Uwielbiam duże torebki. Przeważnie jak wychodzę z domu to mam w takiej połowę swojego dobytku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo... male mi tylko przeszkadzaja i nic sie w nich nie miesci ;))

      Usuń
  2. Fantastyczna! Patrzę i wzdycham!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Bardzo ciekawy wzór. Ja chcę takąąąąąąąąąąą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys Fossil mial taka skorzana, kremowa... do tej pory na nia choruje ale jest juz nie do dorwania...

      Usuń
  4. Fajna jest, ja akurat z Fossila mam upatrzoną jedną torbę, coś a'la listonoszkę, ale czekam na promocję, zdradzisz gdzie takie fajne promo trafiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesto poluje na ebayu :) ... a pozatym na niemieckich stornach z "okazjami - akcjami" typu amazon vip albo brands4friends :D

      Usuń
    2. Dzięki :*
      Rozejrzę się :)

      Usuń
  5. Śliczna torba! Bardzo podoba mi się jej kształt i szaty kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taka inna i dlatego wlasnie wpadla mi w oko :)

      Usuń
  6. mam jedna torebke z fossila, ktora od dawna mi sie podobala - kupilam i nie wiem z czym ja nosic/jak ja nosic, wiec pewno pojdzie na sprzedaz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysle Ci link albo zdjecie na twitterze :)

      Usuń
  7. Super blog, będę zaglądać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję upolowania fajnego łupu w dobrej cenie.
    świetna torebka, będzie pasowała do wielu stylizacji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie polowac ;) to wieksza frajda niz wejsc do sklepu i po prostu kupic ;D

      Usuń
  9. Patrzę i marzę :) Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest :) Dla mnie duża torebka to konieczność, w małe nigdy się nie mieszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :)) a pozatym duze mi sie bardziej podobaja :)

      Usuń
  11. Fantastyczna! Będzie świetna do jeansów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna :) Z Fossila mam już drugi portfel i też jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, bardzo ciekawa i wypada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka fajna i kolorek też świetny i rączki porządnie zrobione. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogolnie torby Fossil sa porzadnie wykonane, jakby nie bylo ceny tez wcale nie maja niskie :)

      Usuń
  15. Świetna! Podziwiam i zazdroszczę z całego serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się torebki podobają, ale sama nosić nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam... i najchetniej wlasnie takie wielkie :D

      Usuń
  17. Torebka cudowna, zresztą z tej firmy mało której rzeczy można odmówić uroku:) Sama posiadam portfel z Fossila (piękny, pomarańczowy) a teraz jestem nastawiona na zakup zegarka (FOSSIL JR1370). Już się przekonałam, że to dobrze zainwestowane pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :)) zegarki tej firmy ciesza oko i swietnie sie nosza :)

      Usuń
  18. Jest bardzo ładna! Chociaż przyznaję w podstawowej wersji cenowej, zabija ; p To ja w takim razie poproszę o kolekcję Twoich torebek, bo widzę, że masz tam całkiem niezłe skarby ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys juz pokazywalam :)

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2011/12/sroczy-torebkowy-stan-posiadania.html

      plus nowsze nabytki:

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2011/11/mein-schatz-czyli-sroka-w-pelni.html

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/05/no-i-sie-doczekalam.html

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2013/04/fossilowa-penelope-grey.html

      http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2013/05/torebunia.html

      :)

      Usuń
  19. Fajna. Gdzieś upolowala? Chętnie bym capnęła też.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz szczescie .. za 3 dyszki to mozna co najwyzej kosmetyczke dorwac z tej serii..
    ja z 2 miesiace temu na Brands4Friends dorwalam za pol ceny Maddox Python Satchel ale na lato ta twoja bylaby idealna ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ebayu dosc czesto sie pojawiaja rozne, wlasnie przewaznie te wycofane modele i wtedy mozna capnac za calkiem przyjemna cene :))

      Usuń
  21. Bardzo ładna!
    Też lubię ładne torby. I duże. Muszę mieć duże, bo zawsze noszę z sobą sporo i wszystko mi się musi porządnie mieścić w torbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie :) musi byc duza i na ramie :D

      Usuń
  22. torba jest genialna! już dawno mi się nic tak nie podobało :) piękna i super, że trafiłaś na taką przecenę - trochę droga była w cenie regularnej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego jak ja zobaczylam, to nie moglam zostawic w spokoju :D

      Usuń
  23. Okazja super:-)a i torebka oryginalna:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny deal, wow:))Też bym się nie oparła:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowniasta! jeszcze za taką cenę, to grzechem było jej nie wziąc :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Fossila i przyznam szczerze, że od zakupu ich pierwszej torebki o wszystkich innych torbach zapomniałam. Ta Twoja torebka jest taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bardzo lubie i po pierwszej przepadlam... w ten sposob mam juz 4 :D

      Usuń