Seiten

niedziela, 9 września 2012

makijaz na niedziele ;)

 Ktora juz wlasciwie zbliza sie ku koncowi... ale tak wlasnie mialam dzis zrobione oko. Ostatnio jakos nie chce mi sie malowac i ograniczam sie do prostych, szybkich makijazy. I do takich wlasnie najlepiej nadaja sie paletki, o czym juz zreszta wiele razy pisalam. Idealne do dziennych makijazy, delikatnych ale ladnie podkreslajacych oko.


Paletka Dior 5 Couleurs Palette 790 Night Dust po ktora dzis siegnelam jest dosc specyficzna i dosc dlugo ja omijalam, bo w opakowaniu kolory wydawaly mi sie zupelnie niepasujace... wlasciwie do niczego. W rzeczywistoscito zestawienie jest swietne i nawet ten brazowy kolor, jest po prostu swietny i juz po pierwszym uzyciu bardzo ta paletke polubilam. Jak nie wiem co mam pacnac na oko, to wtedy czesto wlasnie po nia siegam.


 Nic tak swietnie nie uzupelnia takiego makijazu jak polowki rzes,
 u mnie oczywiscie Ardell.

Bonusik :)


40 komentarzy:

  1. bardzo ladnie wyszlo, tak delikatnie....ktorych kolorow uzylas? u mnie jakos zupelnie inaczej te cienie wygladaja i mozna nimi stworzyc kilka roznych makijazy, nawet smoky lub cos delikatnego jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glownie brazu i tych dwoch jasnych po prawej stronie :)

      Usuń
  2. piękny makijaż, taki delikatny i subtelny - zwłaszcza przy tych jasnych ustach, ale też z jaką taką tajemnicą, naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam jasne usta i innych sie w sumie u mnie nie zobaczy ;)

      Usuń
  3. moja Sroczunia śliczniunia :D mrrrraaaałłłł :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było mnie trochę i mi już ktoś tu Sroke kradnie

      Usuń
    2. Swirrusku nie bylo Cie wiecznosc a nie troche :P

      Marti latawcu :*

      Usuń
    3. no następna zazdrośnica no :D

      samaś latawiec :P

      Usuń
  4. Piękny, subtelny makijaż :) Idealny na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, stonowany, elegancki... Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ślicznie! Ja dziś miałam coś takiego i probowalam zrobic foty... oczywiście nie wyszło ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im bardziej delikatny makijaz, tym wieksze problemy z uchwyceniem go na zdjeciach... znam ten problem :]

      Usuń
    2. dokładnie, dlatego ja wiele makijaży nie wrzucam... :/

      Usuń
  7. śliczny makijaż, bardzo lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyglądasz w takim makijażu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* ... to taki makijaz leniwca, bo nawet kresek mi sie nie chcialo zrobic ;) ale tak mysle, ze mu to nawet na dobre wyszlo, bo jest taki lekki :)

      Usuń
  9. Fajny subtelny makijaż ;) no i rzęsy u mne tez ardell sprawują sie siper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo te rzesy lubie, mozna je nawet wtedy przykleic, jak nie ma sie kresek... na poczatku mialam obawy, ze roznice bedzie widac ale one sa na tyle delikatne, ze wygladaja super :)

      Usuń
  10. Świetny makijaż w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super makijaż na codzień,też lubię takie kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, delikatny, dobry na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka Diora wygląda przepięknie !a sam makijaż subtelny i kobiecy ..

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy dzienniak
    Diorki są obowiazkowe w kosmetyczce...

    OdpowiedzUsuń
  15. sprawdzona klasyka:) Dior to Dior, spojrzyj tez na te potrojne nowe palety:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż i świetna paletka. Zazdroszczę niemiłosiernie tych wszystkich paletek Dior-a. Lata temu moja mama miała paletkę z Diora z zieleniami i oczywiście jej podbierałam. Na jej szczęście zielony nie należy do kolorów, które mi pasują. Ale te cienie to na prawdę była zupełnie inna bajka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie :) Rzęski rzęski robią swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak dla mnie to kolory są świetne i w ogóle piątki Diora uwielbiam. Świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie ja też nosiłam brązy:)te połówki są świetne, wcale nie widac, że to nie są Twoje rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne te kolorki , stonowane i elegancki. Chyba się skusze na połówki bo całkiem naturalnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie, bardzo podoba mi się jak cieniujesz kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż! Uwielbiam takie subtelne, ale eleganckie i dopracowane makijaże na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyszło, powiem Ci, że ja ostatnio tez lubuje się w takich trochę "dziwnych" jak na mój gust kolorach ;) No ale kobieta zmienną jest :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Ja jakoś nie mogę przekonoć się do brązów jeśli chodzi o cienie bo ciuchy w takim kolorze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń