Seiten

niedziela, 30 września 2012

wpadlo mi w oko... jesienne nowosci p2

p2 wprowadzilo na jesien wiele nowosci i pare z nich wpadlo mi w oko. Wychodzi na to, ze bede musiala sie wybrac do DM'a i przyjrzec sie paru rzeczom z bliska. Wypatruje tych nowosci juz od jakiegos czasu ale jak na razie ciagle nie udalo mi sie ich spotkac, podobno maja sie pokazac pod koniec pazdziernika ale przewaznie i tak pojawia sie to wszystko w zaleznosci od regionu i sklepu.



Seria 100% black 
  • 100% black mascara 10ml – € 3,95 
  • 100% black eyeliner pen waterproof 2,5ml – € 3,95 
  • 100% black gel eyeliner waterproof 3ml – € 3,95 
  • 100% black khol kajal 6g – € 2,95 
  • 100% black spitzer – € 0,95


 smokey eye stylist 2,5g – € 2,95 (8 kolorow)



 metal eyes eye shadow 3,5g – € 2,95 (6 kolorow)


 fantastic chrome kajal 1,1g – € 2,75 (5 kolorow)



 Perfektes Augen-Make-up 
  • open up your eyes! illuminator  4,2g – € 2,25
  • open up your eyes! brightener  4,2g – € 2,25
  • refresh your eyes! brightener 8ml – € 2,75


  • perfect eyes! base 5ml – € 2,65
  • perfect eyes! make up correcting pen 3ml + 3 koncowki na wymiane – € 3,25

Plus oczywiscie wiele innych produktow ale te wymienione zainteresowaly mnie najbardziej. W scislej czolowce jest oczywiscie ten sztyft do poprawek makijazu, bo komu sie nie zdazylo dziabnac podczas malowania rzes  oko i spowodowac mala katastrofe w postaci tuszu odbitego na dolnej powiece :P ... ale bazy tez jestem ciekawa i kredek. Produkty te maja byc w stalym asortymencie, wiec przez jakis czas beda dostepne bez wiekszego problemu ;)
 

36 komentarzy:

  1. Nie powiem,pewnie bym coś zakupiła;-)ale dm w Polsce brak:-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak już wymacasz te nowości daj znać co jest warte uwagi :) gdyż osobiście nie mam możliwości obejrzenia wszystkiego :D ale mam dobrego duszka który jest łącznikiem między mną a DM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno sie podziele wrazeniami :)

      Usuń
    2. mam taką nadzieję :D z niecierpliwością czekam :)

      Usuń
  3. szkoda, ze nie można ich kosmetyków kupić u nas w Polsce :( Czy mają może w ofercie jakiś rozświetlasz w kuleczkach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byl chyba w jakiejs limitowance ale w standardowej ofercie nie ma :)

      Usuń
  4. do mnie już jedzie pocztą eyeliner w żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę się przyjrzeć nowościom. Kusi mnie kilka rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bordowa kredka i baza mi wpadły w łoko;)Ciekawe jak z jakością w praktyce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredki mają ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już miałam okazję je pomacać, tusz niestety nie wygląda zachęcająco, ale w oko wpadły mi np metaliczne cienie- coś pięknego <3
    trzeba im przyznać, że ogólnie się postarali- szafa wygląda świetnie a kosmetyki kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tuszu sie za wiele nie spodziewalam, jak na razie zaden tusz tej firmy mnie nie przekonal... skoro u Ciebie sa juz te produkty dostepne, to chyba sie jednak wybiore jutro do dm'a :D

      Usuń
  9. Niedobra Sroka - pokazuje takie ładne rzeczy, których nie ma w PL...
    Kredki i cienie wpadły mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... Nigdy o tej firmie nie słyszałam... Dobra jest? I jaki ma przedział cenowy? Do jakiej innej znanej firmy byś ją porównała, żebym miała jakieś pojęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest marka, ktora jest tylko u mnie... jest ona wlasnoscia drogerii DM :) ceny maja niskie, wiekszosc produktow kosztuje pare euro ale maja calkiem dobra jakosc i zdazaja im sie fajne rzeczy... ja bardzo lubie produkty z serii do pielegnacji paznokci :)

      a porownac mozna by ja bylo do Catrice i innych sredniopolkowych/drogeryjnych firm... choc musze przyznac, ostatnio sporo pracuja nad podwyzszeniem poziomu :D

      Usuń
  11. Kredki do rozświetlania wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten rozświetlacz do oczu wygląda kusząco

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby u mnie była ta marka, to pewnie bym cosik wzięła, a tak szkoda się ślinić i paczeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe gadżety .Masz rację ten sztyft to coś co warto mieć .Mam nadzieję , że inni tez podłapią tę idee , bo my tu na P2 nie mamy o liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam dzis taki od Givenchy ale nawet sie mu blizej nie przygladalam, bo na pewno cene by mial typowa dla firmy a p2 tani jak barszcz :D

      Usuń
  15. Fajna kolekcja, wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. t ajasnorozowa kredka, podejrzewam ze na linie wodna, bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałabym dla siebie dość sporo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozświetlacz do oczu mi najbardziej wpadł w oko. Niby blisko mam do Berlina, ale chyba nigdy nie uda mi się pojechać i czegoś kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Również zaciekawił mnie sztyft. W oko wpadły też cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też kcem ten sztyft do poprawek makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj... a mi to wszystko wpadło w oko. Nie wiem, na co się zdecyduję w ostateczności:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych kosmetyków, nigdy ich nie używałam. Jakoś kolorówka mnie nie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gruba kredka rozświetlająca i kolorowe kredki faajowe się wydają :D

    OdpowiedzUsuń
  24. metaliczne cienie, kredki do oczu i te open up i refresh your eyes... cudne

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że w czeskich dm nie ma p2:(

    OdpowiedzUsuń