Seiten

środa, 26 września 2012

pandorkowo... skorkowa aktualizacja :)

 Musze przyznac, ze bardzo polubilam skorke... na lato jest idealna. Aktualnie mam na niej dwa murano z kolekcji Animal Print i dwa zwierzakowe charmsy. W planach mam dokupienie jeszcze jakiegos zwierzaka to bedzie chyba koniec jezeli chodzi o skorke. Na niej nie powinno byc za duzo elementow.

Leoparda 790943 pokazywalam wam juz tutaj ale jakos przegapilam zeberke 790938
ktora kupilam w miedzy czasie.


Najczesciej nosilam ja w polaczeniu z tym zegarkiem ale samodzielnie tez mi sie podoba. 


Teraz jesienia i pewnie zima bede czesciej siegac po srebrne bransoletki... a na razie tworze nowe "dzielo" ale o tym bedzie innym razem.

40 komentarzy:

  1. Znów Pandorowe szaleństwo w wykonaniu Sroczki :) zwierzątka urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w żyrafce :O są jakieś truskawki? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamietam maja tru i to byl jeden z pierwszych elementow jakie wypuscili :)

      Usuń
  3. Czyli miłość do Pandory kwitnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś byłam z zamiarem kupna różowej skórki..ale finalnie nie migłam się zdecydować czy wziąć różową czy tą beżową:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bransoletka :) I zawieszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta zwierzakowa bransoletka! Żyrafowy charms podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Niestety" zaraziłam się pandoromanią;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, jeszcze jeden zwierzak i będzie tak akurat :) O ile nie przepadam za zwierzęcymi printami, tak te koraliki są bardzo dyskretne i fajnie wykorzystują te motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam sie jaki... maja fajna zmijke i w sumie by pasowala do tego zwierznyca ;D

      Usuń
  9. bardzo ciekawie to skomponowałaś, ja zazwyczaj nosze jeden na skórce....

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie skorka wkurza, bo choc jest piekna, to wszystkie zawieszki leca pod lapke i ich nie widac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, na bransoletce też tak się dzieje gdy nie jest zapełniona. Pandora powinna pomyślec o jakiś silikonowych podkładkach pod charmsy nie tylko pod klipsy.

      Usuń
    2. ano leca to fakt, szczegolnie szkielka bo sa ciezkie... i jak leca to je poprawiam... i tak w kolko hehe...

      Usuń
    3. Pandora do klipsów na skórkę daje takie podkładki:) I sięw szystko trzyma.To tak do czapy hahaha

      Usuń
    4. Paula, ale to są podkładki pod klipsy.. mogliby dawać też takie krążki, jakie czasem mi migają gdzieś w necie.. ale teraz jak na złość nie mogę ich znaleźć :/

      Usuń
  11. mimo że nie jestem fanką Pandory, to skórkowa wersja niebezpiecznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś do elementów murano nie mogę się przekonać... Ale cała bransoletka mi się podoba ;D Ostatnio byłam w Pandorze, ale długo nie oglądałam, bo trafiłam na bardzo pracowite panie (cały czas się na mnie patrzyły: O.O) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie to razem wygląda:)lubię taki minimalizm na ręku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś wyróżniona w So Sweet Blog Award ;)

    http://kulkaowszystkim.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Żyrafka jest najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mis ie podoba taki zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  17. te skorkowe bransoletki sa sliczne :) idealne na co dzien

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim guście. Mnie ostatnio kręcą Pandorowe pierścionki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie na szczescie nie, bo ja niepierscionkowa... ale to oczywiscie nie znaczy, ze mi sie nie podobaja, bo owszem... sa po prostu cudne :D

      Usuń
  19. super:) ty masz jakąś inne zeberkę:P ja poluję na ta purple limitkę:)Mam te same zwierzaki ale dokupiłam zyrafę murano i wiąże na rzemieniu. Ale rzemień średnio sie spisuje:(

    OdpowiedzUsuń
  20. huh, dawno cie nie nekalam ;) Chcialam ci doniesc ze w centrum starowki R. otwarli Pandore, obok Mango. Ale wlasnie przeczytalam w komentarzu powyzej, ze nie lubisz sklepow Pandory :D ;) Ale info masz :)

    OdpowiedzUsuń