Seiten

wtorek, 4 września 2012

pandorkowo... pokaz kotku ;)

Czyli post dla ciekawskich ;) ... zawartosc mojej pandorowej tytki.

To, ze kazda z nas dostala breloczek do kluczy z otwieraczem bransoletek, to wiekszosc z was juz wie. 
Ja lubie takie gadzety, wiec mnie ta niespodzianka ucieszyla.


Oczywiscie zawartosc pudeleczek ucieszyla mnie jeszcze bardziej.


Kazda z nas dostala element ze szlifowanym Murano, kolory byly rozne... mi sie trafil czarny i lepiej byc nie moglo :). Z drugim pudeleczkiem to bylo dosc zabawnie, bo na koniec prezentacji o ktorej pisalam ostatnio, panie z Pandory mialy dla nas dodatkowa niespodzianke, w postaci mini konkursu dla uwaznych... do ktorych ja sie nie zaliczalam, bo z nadmiaru blyskotek i sympatycznego towarzystwa (Marti, Paula :*) bylam lekko rozkojarzona. W kazdym badz razie w przypadku gdy znalysmy odpowiedz trzeba bylo podniesc reke do gory i kto pierwszy ten lepszy. W przypadku dwoch pierwszych pytan cos mi tam dzwonilo ale zdecydowanie za cicho ale za to trzecie bylo proste jak swinski ogon... bo nawet jezeli nie przepadam za perlami, to sposob ich powstawania byl mi od dawna znany, wiec nie wahajac sie wystrzelilam w gore jak osiol ze Shreka (ja wiem... ja wiem...) ... i tadam, stalam sie szczesliwa posiadaczka korony :D

tak... jak widac futerkowe jak zwykle mi towarzyszylo, chyba tez lubi Pandore ;)

Wszystkie elementy z kolekcji jesien/zima 2012 mozecie zobaczyc na stronie Pandory, 
poniewaz sa juz dostepne w sprzedazy. 



Korona (790930) mi sie niesamowicie spodobala. Takie male, dopracowane cacuszko i oczywiscie znalazla miejsce na jednej z bransoletek ale nie powiem to nie byl jedyny element, ktory mi sie w tej kolekcji spodobal... oczywiscie czekam az w grudniu pokaze sie "ciastek" :)


Szlifowany element bedzie czescia mojego nowego projektu, wiec na pewno sie jeszcze pojawi 
ale o tym innym razem... na razie czekam na przesylke :P

51 komentarzy:

  1. uwielbiam pandorę...masz już pokaźną kolekcję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny breloczek, jestem zwolenniczką takiego stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korona jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza ta korona, zwłaszcza na kociej główce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Breloczek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda... tak mi sie podoba, ze szkoda mi go przypiac do kluczy... zeby sie nie zniszczyl i wisi sobie teraz przy moim "kuferku" :D

      Usuń
  6. cudeńka - kiedyś kiedyś i ja sobie fundnę jakąś rockową kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie zakochalam w tym breloczku...!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta korona. Zagości na mojej bransoletce na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha ... ,a to olśniene w samiusieńką porę !:D korona wymiata prawdziwe ukoronowanie nabransolecie Wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Futerkowe jak widac podzielają Twoją miłość do Pandory:)ta korona bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo niedosc,ze wydaje odglosy jak sie nia rusza, to jeszcze da sie kulac... nic dziwnego, ze futra kochaja ;D

      Usuń
  11. naprawdę jedne z najładniejszych Ci się trafiły :) a glinianemu kotu bardzo do twarzy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam jeszcze pare bylo fajnych ale korona to prawdziwe cacuszko :D

      Usuń
  12. no fakt wystrzeliłas jak z procy, zapominając o konwersacji hehe z Nami:)))
    Nie dało rady Ci tej korony podebrac :**
    Czekam na ta przesyłeczke co Ty tam zamowiłas:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście śliczne cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sie dzis na fb chwale moim pandorowym kotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No w końcu pojawił się ten post! :D Elementy śliczne, a w szczególności korona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba budowac napiecie ;D ale jak obiecalam, to wiadomo, ze kiedys w koncu musialam pokazac ;)

      Usuń
  16. pandora jak pandora, ale mnie powala Twój futrzak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez ;) szczegolnie jak mi sie wpycha na zdjecia ;)

      Usuń
  17. Korona jest CU - DO - WNA! :)
    Wygląda na naprawdę dopracowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sroczko już masz troszkę skarbów na bransoletce,ja dopiero zaczynam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wciaga :D jak juz sie zacznie... to konca nie widac ;)

      Usuń
  19. Zajefajny jest ten bryloczek! Taki balsam na gadżeciarską duszę ;) Reszta też całkiem niezła. Muszę się w końcu wziąć za swoją pandorkę, bo taka zapomniana leży w kącie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Korona jest prześliczna, nie mogę się na nią napatrzeć:D ten breloczek też jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  21. koronę widziałam już wcześniej na zdjeciach i mnie oczarowała :) jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta korona :)
    Dzisiaj obejrzałam fasetki i... zakochałam się :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na poczatku jak zobaczylam na zdjeciach to pomyslalam... iiiii... do niczego to nie pasuje ale potem jak pomacalam i pokombinowalam na bransoletkach, to bardziej mnie do siebie przekonaly jak zwykle murano :P

      Usuń
  23. o jejku jejku, ale niespodzianka :D hihi
    co tam żeś znowu kupiła? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. korona i kot, ewentualnie kot w koronie--- chceeeee :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Korona jest rewelacyjna:)I ten breloczek...Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna zawartość tytki...

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne koraliki Ci się trafiły! :) Szlifowanka bardzo ładna, ale korona to jakieś miniaturkowe mistrzostwo świata :)

    No i bezcenny obraz futerka wpatrzonego w Pandorkę :D Uwielbiam te "scenki rodzajowe" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to lubie w Pandorze, ze ich elementy sa takie dopieszczone ale korona to takie malutkie dzielo sztuki ;)

      Usuń
  28. Ale Ci się poszczęściło z tą koroną :) Super! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń