Seiten

czwartek, 27 września 2012

Skin79 Crystal C Mist Toner... moje wrazenia :)


To jest moj ulubieniec lata ale nie tylko lata... do pozostanie ze mna jesienia, az sie skonczy a wtedy zastanowie sie nad ponownym zakupem. Crystal C to mgielka z witamina C firmy Skin79, ktora ma za zadanie odswiezac i przynosic ulge zmeczonej, wrazliwej skorze. Witamina C ma tez rozjasniac ale nie wiem czy jest jej na tyle, zeby cos w tym temacie zdzialac. Natomiast mgielka jest faktycznie swietna i spryskana nia skora wyglada swiezej i zdrowiej. Oczywiscie przy regularnym stosowaniu. Zawartosc to 60 ml... zawiera wyciag z owocu granata i witamine E, ktore maja nawilzac... wyciag z winorgon, ktory ma chronic... wyciag z cytryny, ktory ma nasza skore napinac i wyciag z papai, ktory ma kontrolowac wydzielanie sebum.


Moze czesc z was pamieta, kiedys mialam serum Berissom, pisalam o nim tutaj. No coz... nie do konca sie polubilismy i po takim produkcie spodziewalam sie czegos wiecej. To juz naprawde bardziej podoba mi sie dzialanie tej mielki, ktora jest slabsza jak serum ale przynajmniej cos daje. Serum Berissom glownie brudzilo mi pidzame i poduszke... do tego mialo dosc specyfinczy zapach, ktory sie potem dlugo utrzymywal. I w ktorym momencie przestalam je uzywac az w koncu wyladowalo w koszu.

Opakowanie zebezpieczone jest naklejka, druga gwarantujaca oryginalnosc,
znajduje sie na buteleczce.

Dzieki temu, ze jest to spray to jest bardzo wydajne. Stosuje przewaznie wieczorem ale zdaza mi sie tez rano albo w ciagu dnia jak mam warazenie, ze moja skora potrzebuje nawilzenia.

Skin79 ma jeszcze z tej serii mgielke rozana i z zielonej herbaty, moze sie na ktoras z nich skusze, bo ta mi wyjatkowo dobrze sluzy.

Sklad: Water, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Glycereth-26, Sodium Hyaluronate, Methylparaben, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Sodim Citrate, Phenoxyethanol, Citric Acid, Benzophenone-5, Fragrance, Disodium UVEFb Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Punica Granatum Extract, Ascorbic Acid, Hialuronic Acid, Chitosan, Tyrosine, Sodium PCA, CI 15985, CI 19140, CI 17200.  


44 komentarze:

  1. Ostatnio kupiłam kilka rzeczy Skin79 (dwie maseczki i dwa peelingi) i jestem zachwycona :) Szkoda, że w tej mgiełce jest alkohol, ale i tak czuję się skuszona i wpisuję na listę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie Skin79 wybilo sie na czolowke ulubionych azjatyckich firm :) bardzo lubie ich produkty... mi ten alkohol specjalnie nie przeszkadza :)

      Usuń
  2. Muszę się zaopatrzeć w jakieś kosmetyki Skin 79 bo po różowym kremiku mam ochotę na więcej:) Ta mgiełka fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna :)
    Ja się katuje Aurigą serum z wit C ,albo Synchrovitem z Synchroline .
    To bardzo fajna kuracja głownie na wiosnę aby pobudzić skórę po szarościach zimowych . Dobrze ponoć jednak robić sobie przerwy w takich kuracjach i znów do nich wracać .
    Idzie jesień trzeba będzie się kwasić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh... ja sie chyba nigdy do kwaszenia nie przekonam :]

      Usuń
    2. noo łuszczenie nie jest zbyt fajne ,ale skóra raz na czas lubi tak się odsłonić :D

      Usuń
    3. juz ja widze rakcje moich pacjentow, jakbym sie tak pojawila w wersji oblazacej jaszczury :D

      Usuń
    4. heheh ... nie no az tak nie jest , że ktoś by się dopatrzył:D:D

      Usuń
    5. a kto tam wie... przy moim szczesciu :P

      Usuń
    6. Maus, zależy czym się złuszcza. Mnie na przykład nigdy się nie zdarzyło, żeby skóra schodziła jak u jaszczurki.

      Usuń
    7. Atqa to na pewno ale ja sie boje eksperymentow tego typu na wlasnej twarzy :]

      Usuń
    8. nie no ja na własną rekę tez bym się chyba bała .Dlatego na takie konkretne kwasy to chodzę do pani kosmetyczki . W domu tylko lekko - jakies effeclary itp ;)

      Usuń
    9. jakies effaclary u mnie nic nie daja :P ... oprocz ewentualnych problemow ;) ... ale duo lubie, z tym, ze to nie zluszczacz ;D

      Usuń
  4. ta firma wciaz jest dla mnie wielkim znakiem zapytania, ale czytam o ich produktach prawie same dobre opinie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A bardzo śmierdzi alkoholem, bo ma go wysoko w składzie i to w dodatku Denat.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie smierdzi... w ogole... lekko pachnie na cytrusy ale zupelnie mi nie przeszkadza, na poczatku tez mialam lekkie obawy, w koncu dziob tym pryskam ale o dziwo, zupelnie nie ma problemu :)

      Usuń
  6. Ciekawy skład prócz alkoholu na samym początku, coś jak woda termalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego alkoholu w ogole nie wyczuwam... na szczescie :] ... do wody termalnej to temu chyba daleko ale takie mgielki (przerozne) na wiele firm :)

      Usuń
  7. O w końcu ktoś kto również lubi to serum. Uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy kosmetyk. Nie jestem jednak pewna, czy ja polubiłabym tą sprayową aplikację- mam tonik w formie sprayu i niestety potwornie mnie wkurza. Wolę 'napsikać' na płatek kosmetyczny i nim przecierać twarz, niż aplikować bezpośrednio na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jakby sobie poradziła z moją mieszaną cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kusiła mnie kiedyś ta mgiełka, ale chyba nie jest mi jednak do szczęścia potrzebna, no póki co;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie to nie zajac, wiec nie ucieknie... jak nie teraz to moze kiedys ;)

      Usuń
  11. Normalnie to by było coś dla mnie, bo ja lubię alkohol w kosmetykach do twarzy ;-) Ale wykańczam wszystkie produkty tego typu i teraz stawiam na delikatniejszą pielęgnację...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie mi tez nie przeszkadza a do tego mimo wysokiej pozycji zupelnie go nie odczuwam, wiec nie bede sie czepiac ;D

      Usuń
  12. Zauważyłam, że ostatnio kosmetyki z witamina C stają się coraz bardziej popularne :) Może sama też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt... musze przyznac, ze mnie coraz bardziej ciekawia produkty z witamina C :) ... pamietam, ze niesamowicie mnie kusil krem HR ale cene ma w dalszym ciagu powalajaca :]

      Usuń
  13. A eliksir z Caudalie miałaś może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie mialam... jakos mnie do tej firmy nie ciagnie ale tez nie wiedzialam, ze maja cos z witamina C :D

      Usuń
  14. Kliknelam ta mgielke w lipcu na ebay, ale sie nie doczekalam, na szczescie ebay zwrocil pieniadze. Dzisiaj rano kliknelam ja ponownie, tym razem sprzedawca ma same pozytywy, wiec licze, ze dotrze :) W ogole cala ta seria mi wpadla w oko, ale ceny troche odstraszaja...

    OdpowiedzUsuń
  15. Może się skuszę... Jakoś ostatnio często słyszę o kosmetykach z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt... jest ich coraz wiecej, tylko treba patrzec gdzie ta witamina C sie znajduje w skladzie, zeby nie na samym koncu ;)

      Usuń
  16. a ja Skin79 kojarzyłam tylko z bebikami :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Serio serio? Ja miałam wrażenie, że u mnie nic nie robiła ta mgiełka...

    OdpowiedzUsuń