Seiten

sobota, 1 września 2012

tak mnie zdeptalo, ze w koncu uleglam ;)

Dawno, dawno temu... czyli w kwietniu, wpadl mi w oko fossilowy zegarek. Pisalam o nim tutaj, ze chodzi po mnie i tupie. Opieralam sie jak widac dlugo i dzielnie ale poniewaz ostatnio spadla mu cena o 20,00 € ... stwierdzilam, ze nie ma sie co dalej meczyc i dla spokoju ducha... sie kliknal :D

Fossil CH2794

Na razie siedze i sie jopie... i wacham, mowilam wam juz, ze uwielbiam zapach skory a tu mam skorzana mieciutka bransoletke mrrrrrr... jak juz sie napatrze i jak nabierze mocy prawnej, to pokaze go z bliska i powiem cos wiecej na jego temat.

80 komentarzy:

  1. Fossil... firma która mnie kompletnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej to nic co fajne nie przekonuje :P się nie zna :D

      Usuń
    2. Marti i dobrze... bedzie wiecej dla nas ;D

      Usuń
    3. no i bardzo dobrze :D

      Usuń
    4. Mnie też nie przekonuje ale autentycznie :)

      Usuń
    5. a ja Fossila zegarki uwielbiam :)

      Usuń
    6. mnie Pandora też specjalnie nie kreci, ale za to zegarek bardzo fajny:)

      Usuń
    7. Haha ja tez jestem fossilowym hejterem lol :D za to pandora mnie zarazilas, Ty niedobra Ty!!!!

      Usuń
    8. ja nic? jak majki koksa wielbię:P

      Usuń
    9. Obsession no widzisz a ja wlasnie nie i w ogole nie rozumiem tej fascynacji a naprawde sie staralam :P

      Urbi... ja niewinna ;D

      Usuń
  2. piękny, piękny! też uwielbiam zapach skóry! obecnie jestem na etapie wąchania Pandorowej skórki :D ahaha chore troszkę co nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zdrowe to my ogolnie nie jestesmy, wiec jedno wariactwo mniej czy wiecej roznicy nie robi :D

      Usuń
    2. od razu mi lepiej :D w kupie jakoś raźniej :D

      Usuń
  3. A ja się ciągle waham miedzy fossilem a majkiem koksem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia tego co sie komu podoba, mi sie Kors podoba u innych ale w zyciu nie kupie, bo same w sobie te zegarki nie robia na mnie wrazenia :] ... ale jak widzialam na Martusiowej lapce to ladnie sie prezentowal :D

      Usuń
    2. dokładnie, kwestia gustu :) dlatego my ze Sroką tak dobrze się uzupełniamy :D

      Usuń
  4. za 20e to żal nie brac!! dobrze zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam innego wyjscia ;)

      Usuń
    2. 20e taniej, a nie za 20e:) ale Fossile są piękne, mam podobny model z paskiem w identycznym kolorze, tylko przez wakacje się "opalił" i już nie jest beżowy tylko brązowy:) ale i tak piękny!:)

      Usuń
    3. tak sie mojemu wlasnie przygladalam i zastanawialam czy ta skora kiedys sciemnieje ale nawet jak tak... to i tak bedzie sliczny :D

      Usuń
  5. oj widzę, że cudowny, czy skórka ma zabarwienie różowe, czy to mój monitor?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona ogolnie jest bezowa ale na zdjeciach wyglada to tak jakby lekko wpadalo w roz :)

      Usuń
    2. no właśnie, tak mi się wydawało, że róż nie w Twoim stylu by był:D

      Usuń
  6. ładny ...i do tego sam się kliknął ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam taki fetysz :D mogłabym mieszkać sklepie z galanterią ;P
    Zgareczek piękniusi !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest, bardzo w moim stylu, mój nadgarstek zapłakał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :-)
    piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutki ;) bardzo mi się podoba

    ja mam swój wymarzony Casio Baby-g, biało srebrny
    napatrzeć się też nie mogę na niego

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem miłośnikiem modowych zegarków bo dla mnie zegarek to nie biżuteria ale ten Twój jest bardzo ... stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie proste zegarki i prosta bizuterie, jedynym zboczeniem jest pandora ;D

      Usuń
  12. ahhh też mam ochotę, albo na fossil albo na mk, ale nie umiem się zdecydować. poza tym martwi mnie, że kupię i znow zgubię (tak jak poprzedni ;<)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, gratuluję zakupu :-) Ładny!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i bomba! Marzenia są po to by je spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny. Zapach skóry też uwielbiam:-) ale zegarki wolę na metalu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie zegarki na branzolecie podobaja ale jak mam kupic to i tak przewaznie siegam po skore :P

      Usuń
  16. Ja też ostatnio po 23 latach życia zapragnęłam W KOŃCU nabyć zegarek. Po kilkutygodniowych rozmyśleniach wybrałam się do sklepu, a tam ku mojej rozpaczy okazało się, że podobające mi się egemplarze wyglądają na mojej ręce źle...W ten sposób zegarka nie mam i dalej zazdroszczę osobom, na których rękach wyglądają one dobrze.
    Zapraszam także na mojego nowego bloga o tematyce niekosmetycznej, który jak sądzę może przybliżyć Ci trochę nasz miły kraj :) http://speedofthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo jaki ładny :) Nie wiem dlaczego, ale te małe tarcze w zegarku mnie przyciągają :D No i bardzo ładny kolor paska ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, mniam, piękny <3 chociaż szkoda że sama nie przepadam za zegarkami.. Chyba czas najwyższy się przekonać a nie ciągle złom z kieszeni wyciągać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie zegarki tylko na codzien nie nosze, bo w pracy by mi sie szybko zniszczyly... ale jak mam wolne, to przewaznie jak wychodz z domu to z zegarkiem na rece :)

      Usuń
  19. Podobają mi się zegarki w tym stylu, klasyka:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. osobiście wybrałabym metalową bransoletę, ale skórzana jest ładna. MK jak dla mnie jest za drogi i też zamierzam wybrać FOSSIL.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :-) Wygląda zachęcająco... Ale ja zaczajałam się na Korsa, Marti mnie zainspirowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ... ja sie Korsom przygladalam ale zaden mnie nie zauroczyl...

      Usuń
  22. piękny jest :) nie lubię, gdy zegarki są zbyt przesadnie zdobione i Twój idealnie wpasowuje się w mój gust. byłam wczoraj w salonie Fossil w Berlinie, naoglądałam się tylu śliczności i mam ogromną ochotę sprawić sobie w prezencie jakiś zegarek tej marki :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja tez wole proste, zadnych blyskotek i kamyczkow a jak ma bransolete, to musi byc juz naprawde prosty :P

      Usuń
  23. bardzo ladny :) ale... ja z fossila choruje na te zlote zegarki. ahhh alez one sa cudne. tansze od MK i tez mozna cacuszka wyszukac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubie zlota, wiec taki mi nie grozne ;)

      Usuń
  24. Przecudny! Przyznam się, że jak za pierwszym razem pisałas o nim, to tak mi sie spodobał, że pozwoliłam sobie zgapic od Ciebie i nabyłam. Jestem z niego bardzo zadowolona, bransoletka nabiera szlachetnej patyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamietam pamietam :D ... i cieszy mnie, ze Ci sluzy :) mam nadzieje, ze tez bede zadowolona :D

      Usuń
  25. Cudo! Ostatnio chodzą za mną takie zegarki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie za mna tez chodzil... dokladnie ten :D

      Usuń
  26. Piękny! Ja się zastanawiam nad fossilem od ponad roku, ale cena nie schodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zeszla ale na amazonie... od jakiegos czasu maja cos takiego, ze regularnie pokazuje zmiany i czasami potrafi sie cena pare razy w ciagu dnia zmienic... te 20€ to bylo najwiecej co poszlo na dol, wiec sie nie zastanawialam :D ... bo w sklepach dalej kosztuje tyle samo :]

      Usuń
  27. Mam zegarek Fosila i póki co jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. skad ta marka pochodzi? kupujesz online czy w sklepie? ja nic nie mam z fossila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawde mowiac nigdy sie nie zaglebialam w pochodzenie firmy :) ... ale wychodzi mi na to, ze amerykanska. Ja kupuje czasami online a czasami w sklepach, bo u mnie jest dostepny w sklepach firmowych albo w domach towarowych.

      Usuń
  29. slicznosci:))) Ale ja zegarkow nie nosze:))

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja wlsnie sprzedalam jednego fossilka...zadowolona bylam jak go nosilam...tylko moj to byl duzy meski model na skorzanym brazowym pasku:)Twoj tez ma takie zdobienia po wewnetrznej stronie paska?
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. No pewnie, że nie ma co się męczyć:) Zwłaszcza, że zegarek prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja od dłuższego czasu również się na niego czaję. Mam dość szczupłą rękę w nadgarstku i zegarek na bransoletce odpada. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. o ja, a właśnie dziś natknełam się na wątek http://www.samosia.pl/pokaz/84531/smierdzacy_pasek_od_zegarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coz... przyczyn tego, ze skora jej zaczela dziwnie pachniec moze byc wiele ale watpie zeby to byla "wina" paska, skoro zaczelo sie to po roku :]

      Usuń