Seiten

sobota, 15 września 2012

niekosmetycznie w obrazkach... pocztowki z wakacji ;)


Ostatnio malo kosmetycznie a bardziej obrazkowo ale w sumie nic dziwnego :)

Chlone wrazenia jak gabka, bo nawet jak Walia jest dosc uboga w ciekawe miejsca... to przy odrobinie uporu mozna znalezc perelki.  Szkoda, ze tak slabo walijczycy dbaja o to co maja albo wlasciwie, ze nie potrafia tego odpowiednio "sprzedac" i prawde mowiac, czasami naprawde trudno znalezc cos do zobaczenia.


Przejechalismy jak na razie ca. 800 km ale jeszcze dwa intensywne dni przede mna.


Jak wiadomo jak jestem u siebie, to mam dosc daleko to morza/oceanu i uwielbiam gory, to  mimo wszystko mam slabosc do urokow nadmorskich :)

30 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia robisz :) Wypoczywaj jak najwięcej! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Udało Ci się wyłapać w obiektyw prawdziwe walijskie perełki.

    OdpowiedzUsuń
  3. te kamieniste plaże mnie tam rozwalają za przeproszeniem:)Ale widok super

    OdpowiedzUsuń
  4. Achhhhh .... cudnie mosz !!:D
    Fotografuj ,bo pieknie te Twoje fotki Sroczko !
    Czekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. aż sama chciałabym pojechać nad morze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż cieplej się robi patrząc na te zdjęcia:) a za oknami plucha...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo jakie cudowne miejsca :) A u mnie za oknem chmury :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcie z ptaszkiem jest świetne, zazdroszczę ja uwielbiam klimaty takich wybrzeży, nie straszny mi wiatr i deszcz :D chociaż oczywiście życzę ładnej pogody bo mało kto podziela moje uwielbienie dla angielskiej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baw się tam dobrze.. i grzeczna bądź, pamiętaj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia:)baw się dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pocztówki z wakacji urocze... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne te fotki, nawet widze napis dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne widoczki nam serwujesz....

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne widoki, zazdroszczę urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz piękne zdjęcia, uwielbiam je oglądać i poczytać relacje. Przy okazji pomażę sobie o upragnionych podróżach, na które mnie nie stać :)
    A zdjęcie z ptaszorkiem na pierwszym tle - GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie pięknie. masz talent do pstrykania zdjęć. bardzo przyjemnie się ogląda Twoje fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że masz bardzo udane wakacje :) I wrócisz do nas wypoczęta i ze zdwojoną energią do pisania postów ;)

    Moja droga, małe wyróżnienie...
    http://nothingbutbeauty7.blogspot.ie/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo udane byly :D szkoda, ze takie krotkie ;)

      dziekuje za wyroznienie :*

      Usuń