Seiten

piątek, 7 września 2012

inglotowe zakupy... ciag dalszy :)


Kolejna porcja Inglotow, z warszawskiego napadu na sklep ;) ... ostatnio pokazywalam wam roz, to dzis mam dla was pozostale trzy elementy paletki. Trzy cienie o roznym wykonczeniu.


Tak przez przypadek sa to fiolety i szarak, czyli moje ulubione kolory. O jakosci i trwalosci tych cieni nie musze chyba wiecej pisac. Wam jest ta firma o wiele lepiej znana a ja tez juz pare razy o nich pisalam i gdybym nie byla zauroczona i nie uwazala je za swietne, to nie kupilabym takiej ilosci. Logiczne ;)

  •  454 Pearl
  •  392 Matte
  •  128 AMC
Co prawda tego szaraka juz mam, przez przypadek kupilam ponownie ale i tak podoba mi sie na tyle, ze dolaczylam go do zestawu :) ... cienie sa swietnie napigmentowane i to za co lubie Inglota, ze ta pigmentacja pozostaje na oku a nie znika przy rozcieraniu.


A tak prezentuje sie paletka z rozem w calosci. Oczywiscie na wyjazdy moge sobie ta trojke wymienic na inne, w zaleznosci od zapotrzebowania  :)


Teraz tak dumam jak wam zaprezentowac reszte zakupionych cieni, chyba pokaze swatche a potem to co stworzylam, bo pomieszalam nowe z tymi co mialam... i tak mam nudkowa 10 i kolorowa 20 :). Wszystkiego na raz i tak nie sa sie pokazac, bo to byloby za duzo zdjec na jeden post.

52 komentarze:

  1. Kolory świetne, kurcze, dawno cieni z Inglota nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne.Ten fiolet z poblaskiem jest naprawdę niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, szarak ma ewidentnie to "coś", podobnie jak 128. I jak tu oszczędzać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja bardzo lubie szaraki, bo one czesto cos w sobie maja... mimo niepozornego wygladu ;)

      Usuń
  4. uwielbiam cienie Inglota super wybór;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różyk by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie skomponowana paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się podoba zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne takie w sam raz na nadchodzącą jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaskoczę Cię pewnie Sroczko, bo najbardziej podoba mi się ten różowy macik! :D hyhy ale pozostałym uroku również nie można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki, ten stalowy najbardziej mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perły z Inglota są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak uwazam :D ... sa po prostu rewelacyjne !!

      Usuń
  12. 128 AMC > zapisuje na listę chciejstw :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak tu się dziwić że Inglot szturmem zdobywa świat? Ich kolory są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przy tym sa dobre jakosciowo i wybor maja spory :D

      Usuń
  14. 128 AMC chyba jest moim faworytem z tej trójki

    OdpowiedzUsuń
  15. Tymi swoimi zakupami,narażasz mój portfel na klęskę:p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam mniam smakołyki. Dzisiaj byłam w Inglocie i musiałam się powstrzymać od oglądania cieni, bo mam już ich, aż wstyd się przyznać dokładnie ile...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atqa a co ja mam powiedziec ;) ... ale cieni nigdy za duzo :P

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. ja juz nie bede pokazywac palcem czyja to wina !!! :P

      Usuń
  18. 128 amc zajebisty jest. Też kocham produkty od wujka wojtka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Omg 128 <3 Padłam na jego widok ** Coś czuję że na stoiskach nie będzie dostępny, tylko w salonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tego to nie wiem :) ... ja ganialam tylko po salonach ;)

      Usuń
  20. Ta paleta jest genialna! A kolorek 128 jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A sakd Ty na to wszystko kase bierzesz co? :P Zazdroszcze kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie dobrana trójeczka :) Strasznie mi się podoba ta "podróżna" paletka. Musi być mega wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo praktyczna sprawa :) ... bo jednak opakowania kolorowki zajmuja sporo miejsca w bagazu :]

      Usuń
  23. Sama też ostatnio zawitałam do Inglota. Kupiłam paletkę na cztery cienie kwadratowe (jakoś tak bardziej do mnie przemawiają niż kółka) i na razie jeden cień bazowy 328. Oprócz tego w ciągu ostatniego czasu kupiłam w Inglocie jeszcze pilnik - bardzo dobry, podkład, lakier 112 ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie mnie tez bardziej sie kwadraty podobaja :D

      Usuń
  24. Chyba muszę odkopac swoje Inglotowe paletki:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze dla mnie sa to kolory tzw do szalenstw bo na co dzien rzadko odnajduje sie z takimi odcieniami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takie kolory lubie w dziennych makijazach :D

      Usuń
  26. Całkiem fajne kolorki ;) W sumie taka paletka jest bardzo praktyczna na wszelkie wyjazdy, bo można wymieniać wkłady :D

    OdpowiedzUsuń
  27. 128 AMC <3 :D
    Chyba muszę wreszcie zawitać do Inglota na dłużej, zawsze kupowałam tylko klej DUO i zmykałam :P

    OdpowiedzUsuń
  28. hmmm 454 Pearl super kolor:) Jestem fanka tych paletek, zawsze mozna zmieniac konfiguracje cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię cienie z tej firmy

    OdpowiedzUsuń