sobota, 18 stycznia 2014

test test... czy Naked 3 pierwsze podejscie :)


 Makijaz zrobilam juz dobre pare dni temu. Taki szybki dzienniak, bo bylam bardzo ciekawa jak sobie nagusek bedzie radzil. Calosc wykonana zalaczonym do paletki pedzelkiem.
 Ladnie podkresla oko ale na narsowej bazie nie potrafilam za bardzo tym pedzelkiem wiecej z tych cieni wyciaganc. Wiadomo zdjecie zdjeciem, bede musiala w koncu kupic lampe pierscieniowa, bo przy obecnej aurze, to mozna sie pochlastac szarym mydlem. Na zywo efekt jest jak najbardziej zadowalajacy. Nie nalezy zapominac, ze to mimo wszystko delikatna paletka i jak chce machnac oko z "wow" efektem to siegam np. po 15th Anniversary Palette :)


Bonusik :P

na ustach oczywiscie kredka IsaDora ktora ostatnio wam pokazalam

xbebe napisala, ze czegos tej paletce brakuje. Mi osobiscie brakuje dwoch porzadnych mocnych, ciemnych cieni. Bo o ile ostatni cien czyli Blackheart wyglada w paletce na konkretny, tak jak widac na powyzszych zdjeciach na oku troche ginie... tak troszke niefajnie. Musialabym uzyc go na kolorowej bazie zeby wyciagnac cala jego urode. Ja lubie miec jeden konkretny i najlepiej matowy lub satynowy cien, ktorym mozna by takiemi zwyklakowi dac troche pazura. 

Nastepnym razem sprobuje zrobic cos bardziej konkretnego i mocnego... 
zobaczymy co mi z tego wyjdzie :)

86 komentarzy:

  1. A jak spisuje się pędzelek? Podobny do tego z palety Naked2 czy lepszy?
    Ja jakoś średnio polubiłam się z tym pędzelkiem z dwójeczki, końcówka płaska fajna, ale ta do blendowania średnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam 2 wiec trudno mi porownac ale powiedzmy, ze blendowac sie da ale nie jest to to czego ja wymagam od porzadnego pedzla do blendowania i pewnie od czasu do czasu skorzystam z tego pedzelka ale normalnie to to bede moje sprawdzone uzywac :)

      Usuń
    2. No to podobnie jak z dwójki :) Ja tego pędzla nie lubię. Da się nim blendować, ale tylko z przymusu go używam :) Wolę swoje sprawdzone. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    3. na zasadzie jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma... ale ogolnie lepiej siegac po swoje ulubione i sprawdzone ;))

      Usuń
    4. Dokładnie :) Mich ulubieńców nie oddam nikomu :D

      Usuń
  2. Bardzo fajna paleta i ładny makijaż ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) paletka jest naprawde swietna :)

      Usuń
  3. kiedy ja zobaczylam pierwszy raz, pomuslalam , ze szkoda, ze tyle tu rozowych podtonow, ale dzieki Tobie i Twoim oczom widze, ze to raczej zaleta. Pieknie Ci tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wiedzialam, ze musze ja miec :)) to idealne zestawienie dla mnie :P ... cienie daja oku swiezosci i bardzo fajnie sie prezentuja, no i krzywdy to sie nie da nia sobie zrobic :)

      Usuń
    2. u mnie dokładnie tak samo, jak tylko ja zobaczyłam musiałam ja mieć! roze i szarosci to moje odcienie! zdecydowanie fajniejsza niz "brazowa" naked 2 i nijaka naked 1:)

      Usuń
  4. Fajnie się prezentuje całościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają!:) faktycznie ta chyba jest najbardziej delikatna ze wszystkich naked, ale i tak najpiękniejsza:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego dalej jestem szalenie zadowolona, ze ja kupilam :)))

      Usuń
    2. Kiedyś Cię napadnę i ją zmacam:P!

      Usuń
  6. Kusi mnie, ale myślę, że chyba jednak dwójka jest mi bardziej przeznaczona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. Zastanawiam się nad kupnem tej paletki, jednak nie mogę się do końca przekonać ze względu na cenę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UD ma kosmiczne ceny ale z drugiej strony cienie sa wydajne i jest ich sporo w paletce

      Usuń
  8. Chcę ją mieć. Makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, zawsze te makijaze wychadza Ci wzorowo, niezaleznie od uzytych cieni. A jak cienie naked maja sie do inglotowych, macowych i diorowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa zupelnie inne jak wszystkie te co podalas ;)) ... one sa takie typowo UD... ja nie wiem jak to opisac ale ich cienie maja dosc specyficzna konsystencje, troche taka jak te rozne "zelowe" albo metaliczne co teraz kazda firma wypuszcza ale to tez nie wszystkie... maty sa podobne do inglotowych. Dior to zupelnie inna bajka.

      Usuń
  10. ojaaaaaa! chciejstwo mam teraz :-D bo mi się baaaaaardzo podoba na Tobie! ychhh...

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak pięknie wyszło! Mam nadzieję,że kiedyś wejdę w jej posiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka jak paletka, ale ja jestem zachwycona Twoją urodą.Masz niesamowicie piękną skórę, bez żadnej zmarszczki, blizn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz wiele razy pokazywalam, ze mam przebarwienia, ogolny koloryt mojej skory pozostawia wiele do zyczenia a od czasu do czasu mecza mnie tak samo rozne wypryski :) ... zmarszczek faktycznie nie posiadam za wiele ale o tym tez pisalam ;) ... a reszta to jest dobry kamuflaz i odpowiednie kosmetyki :)

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się kolorki tej paletki ! Prześliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka cudna, a oko ślicznie wygląda ! no i ta kredka Isa Dora skradła mi cały post o Naked, tak lubię Cię w niej, że skupiam się głównie na ustach :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepnym razem uzyje cos innego, zeby Cie nie rozpraszalo hehe... ;D

      Usuń
    2. byłam w Douglasie i chciałam nabyć tą kredkę ale nie było tego koloru :/ będę próbować dalej:) nieeeee, używaj jej właśnie jej:) przynajmniej dopóki nie kupię ;D

      Usuń
    3. oooo... ja nie wiem czy u mnie jest ale pewnie tak... nie bylo w ogole, czy aktualnie nie maja ??

      Usuń
  15. marzy mi się ta paletka! a makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, napatrzeć się na te Twoje ślepia nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twoje bonusiki :) Połączenie tych cieni razem wygląda cudownie. Ogólnie ta paleta ma bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest dobrze . Bardzo podoba mi sie w tych paletach to ze maja pedzel a nie aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do twarzy Ci w takich kolorach! No, ale ładnemu to we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo delikatny i subtelny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka zawierająca 100% moich kolorów *____* Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne cienie, szkoda że ja nie potrafię się malować, bo już bym je posiadała.
    Do twarzy z tymi kolorami, ale są rzeczwiście bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tymi cienami nie mozna sobie zrobic krzywdy, wiec nadaja sie tez dla niewprawionych w malowaniu :))

      Usuń
  23. Ładny, bardzo uniwersalny makijaż. Nieustannie zachwycam się wykończeniem cienia na powiece u Ciebie, tak idealnie równo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialabys mnie widziec jak sie wsciekam gdy mi cos krzywo wyjdzie ;)) ... zdaza mi sie to dosc czesto, szczegolnie teraz przy tym smetnym swietle :]

      Usuń
  24. podoba mi się ten makijaż :) 3 to jedyna paletka, która mnie kusi :) właśnie dlatego, że wykonuję lżejsze dzienne makijaże, a na mocniejsze kolory rzadko się decyduję i posiadanie kilku kółeczek Inglota w mocniejszych kolorach w zupełności mi wystarcza. Więc ta byłaby idealnym zestawem do dziennego makijażu u mnie - już odkładam i czekam na jakąś promocję aby zagarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzienne jest idealna, jakie kolory by sie razem nie wymieszal, to bedzie pasowac ;))

      Usuń
  25. Faktycznie cenna uwaga. Powinien być ciemny mocno pigmentowany cień w tej palecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie miec jakis konkretny kolor, bo tak to mam wrazenie, ze czegos mi brakuje ;)

      Usuń
  26. Nie mogę oderwać oczu od różu, który masz na policzkach:) Paleta wygląda interesująco. Rzadko sięgam po ciemne cienie, w związku z tym nie odczuwałabym niedosytu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanelkowy... uwielbiam roze tej firmy, sa po prostu boskie ;)

      Usuń
  27. Cały czas zastanawiam się czy kupić tą paletę. Ostatnio szarpnęłam się na Lorac Pro i teraz staram się nie szaleć dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coz... pasowac to na pewno Ci bedzie :P ja wiedzialam, ze musze ja miec ;))

      Usuń
  28. uwielbiam ta paletke, masz wszystkie 3 paletki naked ale 3 daze szczegolna sympatia, poniewaz kolory sa idealnie trafione w "moje" :)
    odkad ja kupilam, to sie z nia nie rozstaje, uzywam dziennie a ubytek zaden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to tez lubie cienie tej firmy, sa szalenie wydajne :)

      Usuń
  29. Ja bym pewnie i 3 pokochała, bo 1 i 2 to najczęściej stosowane przeze mnie palety cieni. Faktycznie tej palecie brakuje jednego mocniejszego cienia, W naked 1 jest darkhorse, a w 2 czarny matowy blackout?, dzięki czemu bardzo szybko można zrobić z dzienniaka - wieczorowy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych paletkach jest taki wybor cieni, ze jakby np. ten wredny brokacik zastapili porzadnym ciemnym, to nikt by sie nie obrazil ;)

      Usuń
  30. Uwielbiam beże, brązy - jeżeli chodzi o makijaż oczu (zarówno codzienny, jak i wieczorowy). Może jestem zbyt bezpieczna, nudna, ale naprawdę je uwielbiam! To najczęściej wybierane przeze mnie kolory i od premiery Naked 3 śni mi się ona po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma w sobie sporo rozu ale w takim wydaniu wyglada on bardzo dobrze :)

      Usuń
  31. ''Pochlastac szarym mydlem'' usmialam sie :D
    Czyli jak dobrze wyczytalam to zewnetrzna powieke podkreslilas tym ostatnim cieniem z paletki tak? o kurde to faktycznie nie jest on za mocny, mi rowniez brakuje w niej takich konkretniejszych bardziej mrocznych kolorkow... ale pozostale kolorki prezentuja sie slodzasnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tym ostatnim :] ... sprobuje na kolorowej bazie i moimi pedzlami, zobaczymy co mi sie uda z niej wyciagnac ;)

      Usuń
  32. Tyłka nie urywa. Dla mnie pletka bardzo wtórna i nie warta całego zmieszania, choć wizualnie prezentuje się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie nie sugeruje zamieszaniem, tylko tym czy mi sie podoba :). Nie mam 1 ani 2 ale ta mi sie akurat spodobala, tylka nie musi urywac ;)

      Usuń
  33. ładnie czysto i elegancko :) jak byś miała w tej palecie jeden cień z przytupem to sama byś decydowała czy chcesz delikatnie czy z pazurem a tak pozostaje Ci romantyczny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo poszukam odpowiedniego ciemnego i innej urbanowej palecie ;)) ... na codzien lekki makijaz wystarczy i zawsze moge sie wspomoc ciemna baza :))

      Usuń
  34. Ja jak dotąd nie uległam i z pewnością nie ulegnę żadnej wersji :D Cóż, totalnie nie moje kolory ;)
    Ale makijaż oczywiście śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam tak w przypadku 1 i 2 :) ale jak ta zobaczylam, to z kolei wiedzialam, ze to moje kolory :D

      Usuń
  35. Kurczę, podoba mi się :) Ja nie potrzebuję zdecydowanych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta paletka jest na mojej liscie chciejstw, mam nadzieje, ze za niedlugo ja zdobede

    OdpowiedzUsuń
  37. a mi brak mocniejszych cieni nie przeszkadza, bo rzadko ich na co dzień używam:) kolorystycznie paletka jest idealna, i na cel postanowiłam sobie jej zakup:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie takie troche bardziej wyraziste makijaze albo nawet wtedy jak jest delikatny, to zawnetrzny kacik lubie bardziej podkreslic :) ale zaden problem cieni mam pod dostatkiem, wiec sobie poradze ;))

      Usuń
  38. Paletka świetna, super kolory. Oko wyszło Ci pierwsza klasa. A usta jakie :) W ogóle wyglądasz tu jakoś tak inaczej, świeżo i promiennie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche rozowo wygladam ;)) to przez to sztuczne swiatlo hehe... rozowe daje efekt swiezosci :P

      Usuń
  39. Bardzo promiennie wyglądasz w tym makijażu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piekny dzieniaczek! faktycznie brakuje czegoś ciemniejszego, ale na pewno możesz coś dobrać z innej palety :D choć wiadomo, fajnie by bylo mieć wszystko w jednej ;)

    usteczka piękne! :*

    pees: będę w PL w lutym, to mogę Ci dopomóc z tą pierściniówką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus na jeszcze chwile podumam, jak cos to sie zglosze :) ... ile ona kosztuje w pl ??

      Usuń
    2. nie pamiętam, musiałabyś na allegro zerknąć, ale coś koło 150 zl? tak coś mi świta :)

      Usuń
    3. mhmmm... to w sumie nie duzo, jak pomysle, ze u mnie ca. 150€ to jest roznica O.o

      Usuń
  41. Zobacz alltheprettyfaces udało się wyczarować tą paletką całkiem ciemnego dymka... http://alltheprettyfacestv.com/?p=2420

    OdpowiedzUsuń
  42. A mnie kusi nudziakowa paletka z The Balm. I ciągle mi nie po drodze. Tam właśnie są takie wyraziste cienie. Choć na zdjęciach ta trójeczka wygląda zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jakos The Balm w ogole nie po drodze, choc z tego co widze to ich produkty maja calkiem dobre opinie :)

      Usuń
  43. bardzo, bardzo, ładny makijaż ;-)
    Ja się na tym kompletnie nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. piekne oczka, piekne usta i piekna cera :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny makijaż (jak zawsze) Aż miło popatrzeć na tak dopracowane oko. Przymierzam się do zakupy tej palety i chciałam Cię zapytać o ten pędzelek. Jak go używasz i jakie są funkcje tych 2 końcówek.

    OdpowiedzUsuń