Seiten

czwartek, 5 grudnia 2013

pandorkowo... love & joy


 Jak zobaczylam pierwsze zapowiedzi ten kolekcji, to nie bylam tak do konca przekonana. Wlasciwie dosc dlugo nie wiedzialam co o niej myslec, dlatego postanowilam jej sie przyjrzec z bliska. Spodobala mi sie idea... to, ze kazdy element jest symbolem jednej z wartosci.


Aktualnie do wyboru mamy 24 charmsy. Ceny sa dosc zroznicowane od 29,00 do 64,00€, w zaleznosci od tego z jakiego materialu jest wykonany dany element. Bransoletka to koszt 54,00€


Im dluzej nad nia myslalam, tym bardziej mi sie podobala. Jak zobaczylam na zywo to przepadlam. Slubny wybral ze mna dwa pierwsze elementy.


LOVE wykonany jest z ksiezycowego kamienia w delikatnym rozowym odcieniu i jak mu sie przyjrzymy, to widac zatopione mikroskopijne centki.


JOY to srebro z malutkimi blyskajacymi cyrkoniami.


Bransoletka jest ciensza jak standardowa, o wiele bardziej delikatna i miekka. Zamkniecie mamy takie jak przy gladkich skorkach, czyli kuleczke. Same charmsy tez sa mniejsze ale na tym tez polega ich urok. Do tego nie przesuwaja sie same z siebie na bransoletce, tylko pozostaja tam gdzie je umiescimy. W srodku w charmsie jest silikonowe wykonczenie, ktore trzyma je na miejscu.
Kolekcje Essence mozna kupic tylko w salonach Pandory.

38 komentarzy:

  1. A czy charmsy z tej kolekcji wejdą na standardową bransoletkę, czy tylko na węższą?
    Essence kusi mnie odkąd zobaczyłam reklamę, myślałam konkretnie o "honesty" i "trust", ale będę musiała obejrzeć je jeszcze na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na ta z kolekcji :) ... standardowa jest za gruba

      Usuń
    2. No to klops :( Na pewno nie będę zbierać drugiej Pandory. Muszę uprzedzić Mikołaja, żeby Essence wykreślił z mojego listu :((

      Usuń
  2. Podoba mi sie sneizynka z najnowszej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wybrałaś do niej koraliki. Czy o te srebrne bransoletki dbasz jakoś specjalnie? Trzeba je czyścić w specjalnych płynach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg Pandory powinno sie je u nich czyscic... natomiast ja moje czyszcze szmatka a od czasu do czasu jak mi zamoczy reka w wodzie z proszkiem do prania, to tez swietnie sie wyczysci ;)

      Usuń
  4. Ja to się w sumie chyba cieszę, że Pandory jakoś nie czuję... zawsze to trochę pokus mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE podoba mi się przeogromnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna! jejku, nie pamietam już nawet kiedy byłam w Pandorze ostatnio :P nie wiedziałam, że ona mają silikonik i się nie suwają.. świetnie, bo to mnie zawsze w 'normalnych' zawieszkach wkurzało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te maja :)) ... ogolnie zupelnie inna jest ta kolekcja i niesamowicie mi sie podoba... tego latania tez nie lubie ale co zrobic ;))

      Usuń
    2. może zaglądnę do salonu przy okazji najbliższej i rzucę okiem na te cuda :) a może nie, bo po co mam się kusić :P hihi zobaczymy :)

      Usuń
    3. Dla Ciebie powinni zlota zrobic ;))

      Usuń
  7. Joy bardzo mi się podoba. Fajnie, że charmsy są stabilne, tzn. pozostają w miejscu docelowym, mi czasem przeszkadza jak śmigają po bransoletce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez przeszkadza, szczegolnie jak mi sie wszystkie przesuwaja "na dol" ... bywa irytujace ;))

      Usuń
  8. Piekne te twoje pandorki :-D ja nie mam za bardzo na nie parcia...JESZCZE. Prawdopodobnie powod jest taki, ze podswiadomie wiem, ze jak juz zaczne kupowac, to juz bez umiaru :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest. Taka delikatna. Cudeńko *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie jak zobaczylam na zywo to calkowicie poleglam ;))

      Usuń
  10. Tak jak Ci pisałam wczesniej na FB, dla mnie ideał bransoletki i charmsiki cudne:) Bardzo mi sie ta idea podoba, cudnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak sie bronilam :P ... mialas racje, cudo !!

      Usuń
    2. noo, ja chodzę i chodzę koło Pandory ale nie wiem co wybrać, i to sie podoba i tamto:) Ale pewnie joy dobiorę i wellness:)

      Usuń
    3. ja jeszcze kilka mam na liscie ;))

      Usuń
  11. Świetny wpis! Bransoletka pierwsza klasa :) Pozwoliłem sobie dodać Twój blog do mojego katalogu blogów urodowych - blogi-uroda.blogspot.com. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :) Oby takich blogów było jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy koralik jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo ladna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka bardzo delikatna :) ... wyjatkowo im sie udalo ;)

      Usuń
  14. Śliczny ten koralik Love :) Uwielbiam koraliki z Pandory oraz z Trollbeads :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten love jest wyjatkowy :)) na zywo jeszcze ladniejszy

      Usuń
  15. Miłość jest piękna. Ta kolekcja zyskuje przy bliższym poznaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) ja na poczatku nie bylam przekonana ale nie da sie ukryc jest wyjatkowa

      Usuń
  16. Sliczna. Ta wersja zdecydowanie trafia w me gusta.

    OdpowiedzUsuń