Seiten

sobota, 21 grudnia 2013

moja osobista "haben wollen" lista

 Czyli co bym chciala a jakos z roznych powodow ciagle mi nie po drodze, zeby kupic O.o ... wiec w sumie nie miala bym nic przeciwko temu, zeby jakis mikolaj vel zajac czy tez inny skrzat mi sprezentowal. Z tym, ze osobisty troche staje okoniem ;) ... na zasadzie po co ci kolejna TAKA sama rzecz. Faceci pfff... zero pojecia ;P

 Michael Kors Watch Hunger Stop - chodzi za mna odkad sie pojawil. Prawie, ze sni mi sie po nocach... cos w nim jest, co mnie magiczne przyciaga ;) ... i na pewno nie jest to cena :P


 DKNY Hudson Leather Bag Shiraz - klasyka w boskim kolorze... co tu duzo mowic :)
 dwukolorowe kolczyki Pandora (290263) - jakos mi ciagle do nich nie po drodze i prawde mowiac nie wiem dlaczego, bo od ponad roku szalenie mi sie podobaja :)


 Apple macbook pro 15'' - to takie typowe chcialabym... nie zebym szalenczo potrzebowala ale dla spokoju ducha po prostu bym chciala Ö.ö

Tous Rose w kolorze zielonym - z gatunku... zielonej jeszcze nie mam i torebek nigdy za duzo :D
Canon EOS 700D - samo body tez mogloby byc, wtedy bede mogla moja 500D wyslac na zasluzona emeryture ;)


Canon EF 50mm / 1:1,4 USM - z trzech dostepnych 50 mm wybralam ten srodkowy ;)
 
 Lampa pierscieniowa (Walimex 65W) - jest juz na mojej liscie od dluzszego czasu ale cena w Niemczech ciagle mnie powstrzymuje od zakupu, dlatego chetnie bym dostala...


Szczoteczka Foreo Luna - bo ja gadzeciara jestem i Nieesia25 narobila mi ochoty ;)

 

86 komentarzy:

  1. Patrz, a ja myślałam, że Ty srebrna dziewczyna jesteś, a tu złoty zegarek Ci się po nocach śni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwaczeje na starosc ;)) ... ogolnie jestem srebrna... i nawet jest tez taki srebrne wydanie ale do tej tarczy zlote bardziej pasuje :)

      Usuń
  2. Ja jakos nie umiem sie przekonac do bransoletek od MK pokazujacych czas choc ta jest bardzo ladna. Torebki od MK jeszcze ujda, ale u mnie wszyscy takie maja, a ja tak nie lubie. Torebki Tous i DKNY sliczne :-) sama bym ktoras przygarnela. Aparat tez fajny, chociaz ja uzywam od wielu lat i wole Nikona. Ja moja lampe pierscieniowa kupilam za £30, ale nie wiem ile w Niemczech takie moga kosztowac.
    Pandorkowe kolczyki sliczne :-) :-) a szczoteczki musze obniuchac :-D
    Pozdrawiam :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla odmiany w ogole nie czuje pociagu do torebek MK :)) ... zegarki lubie, ten co mam dobrze mi sluzy ale tez nie wszystkie mi sie podobaja. Ja od lat jestem wierna canonowi i tak pozostanie. Te cholerna lampa kosztuje u mnie 130 - 150 € :/
      Szczoteczkom na pewno warto sie przyjrzec :))

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No mnie ani zegarki od niego ani torebki nie pociagaja, ale rozumiem innych :-)
      Lampa jest rzeczywiscie droga :-(
      A co ma w sobie Macbook, czego nie maja np Sony lub Samsung i inne. Bo ja mysle nad zmiana mojego 'laptoka', ale tak jakos ciezko mi usprawiedliwic wydatek £1000 tylko dlatego, ze to Apple.

      Usuń
    3. Ja sie przerzucilam na japca i w zyciu nie wroce do windowsa... juz pomijajac, ze sa przyjemniejsze w obsludze, nie ma problemow z wirusami... aczkolwiek pomimo milosci, ktora kwitnie, to laptopy maja koszmarne ceny i nie sa jej warte ale co zrobic... chciec bym go chciala... do kompletu ;))))

      Usuń
  3. mam nadzieję, że niebawem nabędę Rose, waham się jeszcze z kolorem, tylko dlaczemu one takie ciężkie są?;), miałaś ją w łapce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie... U mnie jest tylko online sklep, wiec nie mam gdzie pomacac :]

      Usuń
    2. no i nabyłam :) właśnie zieloną , ciężka jak "franca" ale laptok się nawet zmieści :)

      Usuń
  4. Achh, wspaniałe 'Chcieć miecie' *.* Torebka Tous totalnie mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cyferblat w tym zegarku jest obłędny, poza tym pasuje do Twoich oczu, a to usprawiedliwia konieczność jego zdobycia,
    obok kolczyków Pandory również nie mogłabym przejść obojętnie, bardzo zręczne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjeciu wyglada bosko ale jak sie popatrzy w necie na takie reklamowe na rece, to w srodku wszystko pika :P

      Usuń
  6. zacna lista ;)
    Mikołaju ! do roboty !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikolaj powiedzial, ze limit na ten rok juz wyczerpalam hehehe...

      Usuń
  7. Na bogato ta Twoja lista heh;) dzisiaj przegladalam zwgarki MK bo chcialam jakis nowy,ale na widok zadnego mi serce nie bilo szybciej wiec sobie chyba daruje;) nie pozostaje nic innego tylko zyczyc spelnienia chciej listy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachcianki mozna miec ;)) co z tego uda sie w przyszlym roku spelnic, to sie okaze :)) ... A zegarki DKNY ogladalas ? Tez ma fajne :))

      Usuń
    2. nie nigdy zadnego z DKNY nie widzialam,chyba nawet o nich nie myslalam,poszukam cos zatem ;)

      Usuń
    3. Mi sie pare podoba :P

      Usuń
  8. ten zegarek niedawno na stronie zlotych wyprzedazy był do kupienia za chyba 700 czy 800 zł :))

    oj prawie wszystko z Twojej listy bym chciała, ten zegarek bardzo tez mi w oko wpadł, obiektyw jakiś fajny i Lunę, też Niessia narobiła mi ochoty :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebkę Tous też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ta szczoteczka jest dosc ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos innego ale jakby nie bylo ciekawa... i ma dosc dobre opinie :)

      Usuń
  11. Podoba mi się zegarek- głownie przez kolor jego tarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie... wlasnie tarcza powoduje ten efekt "wow" ;))

      Usuń
  12. zegarek cuuuuudo i obiektyw i lampe tez bym chciala.

    OdpowiedzUsuń
  13. a do czego jest ta lampa pierscienowa? tzn. czy ma jakies specjalne zalety, zastosowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim do zdjec portretowych jest niezastapiona... idealnie oswietla makijaze i ogolnie lepiej sie caloksztalt prezentuje :)

      Usuń
  14. Mnie się też ten model zegarka od MK bardzo podoba, zwłaszcza tarcza. Uważam, że jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam twoje uzasadnienie dla zakupów "nie zebym szalenczo potrzebowala ale spokoju ducha po prostu bym chciala". Genialne zdanie!

      Usuń
    2. spokoj ducha to bardzo wazna rzecz ;)))

      Usuń
  15. Mi również szalenie podoba się ten zegarek z Michaela Korsa, tyle ze srebrny....chociaż ten jest też piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie oba podobaja ale ten troszke bardziej ;))

      Usuń
  16. oj ledwo zdołałam "uciułać" na jedną torebkę (podpatrzoną u Ciebie) a tu już kolejna pokusa w postaci boskiej i czekoladowej - jak żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym maca tez, oj chciała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda... bardzo chetnie bym laptopka przytulila :))

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. DKNY ma w ogole swietne torebki... klasyczne i ladne a do tego w ciekawych kolorach :)

      Usuń
  19. Lampę właśnie sobie kupiłam pod choinkę :P
    A zegarek i kolczyki bardzo w moim typie, na torebkach się nie znam, po prostu są OK :)
    A ten macbook śni mi się po nocach hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba w koncu kupie ale Marti mowila, ze w pl te lampy sa o wiele tansze... moje zwykle dzienne zarowy sa ok ale w przypadku zdjec twarzy nie zawsze sobie radza... tzn. efekt nie jest taki jak bym chciala :/

      Usuń
  20. pierwsze dwie rzeczy z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. paczałam kiedyś na tego Majkela.. też mi się podoba.. ehhh
    torebka DKNY boska! tak jak ta klasyczna Tousikowa! też nie mam takiego koloru :P hyhy
    MACBooka polecam mocno mocno! mojego kocham i wielbię.. jestem do niego bardziej przywiązana niż do męża :P ahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha.. lepiej zeby maz tego nie widzial ;)) ... Jakbym go potrzebowala, to moze latwiej byloby mi wyskoczyc z tej koszmarnej kwoty ale tylko od tak, bo bym chciala... to troche trudno ;))) bo tu sie w 200% placi za firme a nie za to co on ma w srodku :]

      Usuń
    2. mam nadzieję, że nie zapuszcza się w blogowe rejony inne niż mój :P haha
      oj tam oj tam.. ja nie potrzebowałam, chciałam ot tak, bo chciałam i długo się nad tym nie zastanawiałam :)

      Usuń
    3. Ja niestety musialam kupic nowy turbolader, kwota w sumie ta sama :P ... i na lapka ni ma hehe...

      Usuń
    4. o tym turbo coś tam, to mi nawet nie przypominaj w obliczu naszego Maleństwa :P

      Usuń
    5. Oooo... Malenstwo juz w domu ??? :))

      Usuń
  22. pierwsze dwie pozycje z listy zwalily mnie z nog. Sa przepiekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarek i kolczyki bardzo w moim guscie,tez haben wollen 😎
    Ja torebki lubie ,mam ich duzo,ale wole tansze opcje,bo jak sie zniszczy to nie szkoda mi wyrzucic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie jeszcze zadna torebka nie zniszczyla :P

      Usuń
    2. mi tez nie...ale gdyby to nie bedzie zal wyrzucic :P

      Usuń
    3. No coz... dziwne podejscie ale Twoja sprawa ;)))

      Usuń
  24. O jacie, ten zegarek jest obłędny! Chcę do kwadratu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No zegar Korsa jest wręcz nieprzyzwoicie piękny. Jak bym takie cudo pod choinką znalazła to bym z bananem na twarzy całe święta siedziała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. tez wlasnie bardzo chciałabym ta szczoteczke foreo. wiesz może czy tym urządzeniem można być pelny makijaż twarzy ? bo Aga miała miała trochę zmyty jak pokazywala w filmiku jakims plynem miceralnym chyba zanim zaczela myc się ta szczoteczka. wiesz jak to jest ? prosiłabym Cie o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia ale na ich stronie jest chyba filmik o tej szczotce, wiec moze jest tez napisane... albo spytaj Age :)

      Usuń
    2. Aga już pytałam, ale chyba nie chce mi odpowiedzieć... na stronie jest filmik, ale tam pani jest bez makijażu i się zastanawiam, bo szkoda mi wydawac tyle kasy, żeby już umyc sobie buzie tym urządzeniem jak już makijaż zmyje, bo to trochę się myja z celem.

      Usuń
    3. Prawde mowiac nie wyobrazam sobie zmywania calego makijazu :) ... one oczyszczaja skore ale to nie szmatka...

      Usuń
  27. Eee takie to oklepane. Maczki,sraczki i korsaczki :) ja tam bym chciała pod choinkę,żeby Polska była koło Stanów zamiast Meksyku :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie napisalam, ze chce to pod choinke :P ... tylko, ze chce o!
      Pozatym Polske mam obok, do szczescia mi ona nie potrzebna :P

      Usuń
    2. A mnie tam ciągnie ;) chociażby po super kosmetyki hihi

      Usuń
    3. Od tego mam dealerow ;))

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. MK kto by takie nie chciał ;)

    http://thatbeautystar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka piękna torebka od DKNY <3 Ten kolor, ten kształt, ta poręczność, pojemność . Szkoda, że Mikołaj jej wcześnie nie widział ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie wlasnie przed chwila kliknela :)) ... byla taka obnizka, ze nie moglam sobie darowac :))

      Usuń
  31. wszystko z Twojej listy widziałabym u siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też mam ochotę straszną wręcz na Szczoteczkę Foreo Luna i wszystko przez NIeesię25 :)

    OdpowiedzUsuń