Seiten

środa, 18 grudnia 2013

male czarne... na kazda okazje ;)

Ktora z nas nie lubi butow na obcasie. Oczywiscie przeklinamy je ale wizualnie zadne inne buty nie robia nam tak dobrze jak wlasnie szpilki.


Te wpadly mi w oko w jednym z moich ulunionych outletow online. Mialam dylemat bo podobaly mi sie dwa modele ale kazde szalenstwo ma swoje granice, wiec musialam sie zdecydowac na jedne.

A poniewaz od jakiegos czasu przybylo mi troche bizuterii w kolorze zlotym, to interesujace staly sie tez inne akcesoria majace w sobie cos zlotego. Wiadomo przy zakupach online... szczegolnie w przypadku butow, zawsze mamy ryzyko. Numer numerowi nie rowny ale na szczescie ja sie z moim 38-39 idealnie wstrzelilam w rozmiar 39.



Buty sa wykonane z zamszowej skory z lakierowanymi dodatkami, obcas 11cm.


Moje wszelkie obawy rozwialy sie jak tylko je zalozylam na stope. Idealnie wyprofilowane, nic nie gniecie i nie cisnie... po prostu bajka. Do tego podeszwa jest tak zrobiona, ze but sie nie slizga. Jakis czas temu pokazywalam na blogu szpilki Buffalo. Bardzo je lubie ale sa o wiele mniej stabilne jak te, no i podeszwa na poczatku tez wymagala obrobki. Te to jak kapcie na obcasie... idealne na sylwestrowe szalenstwa. Pod warunkiem, ze nie trzeba pracowac ;)


Jestem bardzo zadowolona z zakupu. 
Klasyka a do tego wygodne i za polowe ceny... czego chciec wiecej :P


54 komentarze:

  1. Sa piekne, ale ja nie lubie butow na obcasie. Nigdy nie lubilam. Zreszta i tak po kilku godzinach je trzeba zmienic na wygodniejsze ;-p

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wygladaja na stopie, ja nie potrafie na takich obcasach chodzic chociaz mam jedne z next bardzo wysokie z platforma i sa super wygodne

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka, ale na bogato!!! są świetne...absolutnie

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne! ale na taaaaaaaakim obcasie to ja bym na chirurgii szczękowej/ogólnej na bank wylądowała ;-) jedna pokusa mniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty strasznie mi się spodobały :) Naprawdę dobry zakup. Ale... bardziej spodobał mi się kociak obok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwieobiam buty na obcasie. Te jednak sa dla mnie za niskie, rzadko chdoze w spzilkach ale jak juz je zaloze msuza byc wysokie :) Jedyne co mi jeszcze przeszkadza w tych wyzej to ze t zlota blacha taka "chamsko" widoczna jest, ale ogolnie zlote cwieki na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co ładniejsze - buty czy kot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na prawdę są piękne :) kapcie na obcasie, pięknie ujęte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiu fiu to takie duże czarne :D Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie potrzebuję klasycznych, czarnych szpilek. Ciężki zakup, bo mam dosyć niewymiarowe stopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy nie masz nic przeciwko, jak zapytam jaki jest Twój ulubiony outlet online, w którym kupiłaś te piękne buciki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nic przeciwko ;) ... ale to sa niemieckie outlety i wysylaja na terenie niemiec, ewentualnie austrii ale nie jestem pewna :) ... moje ulubione to amazonvip, brands4friends i zalandolounge... ewentualnie jeszcze limango

      Usuń
  12. Przez te ćwieki wyglądają nieco zadziornie! :) Nieco zazdroszczę wielkości obcasa, moje stopy wręcz kwiczą przy większym niż 7 cm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie, to jest to idealna wysokosc obcasow :)) ... dlatego wlasnie mi sie spodobaly, bo sa takie troszke inne :)

      Usuń
  13. piekne!juz nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam szpilki na nogach :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są i mają w sobie taki jakiś tajemniczy 'zadzior':) Niech się dobrze i wygodnie noszą:)
    Ja z kolei lubię szpilki na obcasie wyższym niż 10-11 cm. Nawet moje ślubne buty mają 13 cm, ciekawa jestem jak się sprawdzą w tańcu:))

    OdpowiedzUsuń
  15. fenomenalne! ja też chce takie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wiem jak mało twórczy będzie ten komentarz ale nic innego nie przychodzi mi do głowy - są obłędne (gdyby tylko mój kręgosłup chciał docenić ich piękno tak bardzo jak ja)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne są te szpilki ;)
    A kot mi się tak podoba, że aż wyciągam po niego ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha jak Ci się kot wniuchał! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne :) to mało powiedziane
    troszkę mi ta "blaszka" psuje urok, poza tym genialne

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne są! już Ci pisałam :) i ta fota z Futrzastym z wbijającym się obcasem w łapkę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak na szpilki wyjatkowo wygodne :)

      nic mu sie nie wbijalo hehe...

      Usuń
    2. ja widzę, że się wbija jednak :P dobrze, że ma puchate futerko :D
      dla mnie jakoś szpilki i wygodne, to dwa absolutnie wykluczające się słowa :P hihi

      Usuń
    3. No dobrze... to powiedzmy, ze sa to szpilki w ktorych mozna tez chodzic a nie tylko stac przez chwile ;)))

      Usuń
    4. a w szpilkach można też stać? a nie tylko siedzieć? :P hihi

      Usuń
  21. Super ! takie z pazurkiem .Lubie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach! Piękne, klasyczne i pewnie będą służyły długo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne butki, aż żal d*** ściska, że ja nie mogę na obcasach chodzić :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. pięękne <3 co to za outlet online?można link prosić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. amazonvip :) ale to tylko na niemcy :)

      Usuń
    2. spoko spoko....od stycznia będę w Niemczch..... ;))

      Usuń
    3. dlatego chcę jakieś ciekawe sklepy online ciuchowe i kosmetykowe :)

      Usuń
    4. aaaaaa... to Ci wtedy na FB moge rozne ciekawe miejsca podac :)) ... A co sie stalo ze Szwajcaria ?? tzn. domyslam sie, ze dalej kraj istnieje ;) ...

      Usuń
    5. kraj istnieje :D napisze Ci na priv :)

      Usuń
    6. w takim razie czekam :))

      Usuń
  26. cudne są i widać nie tylko Tobie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o matko... ja na takim obcasie to nawet stac nie potrafie a co dopiero chodzic ...
    dzieki outletom mam chyba ze 20 par butow w ktorych ani razu jeszcze nie bylam ale nie moglam sie oprzec aby ich nie kupic .... normalnie dobry psycholog by mi sie przydal....

    OdpowiedzUsuń
  28. jakos mnie nie przekonuja, ale pewnie zalezy od stylizacji :))
    ja bym wybrala cos lagodniejszego i bez tylu cwiekow :)
    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ladne ... a co najwazniejsze futrzaki zaakceptowaly! :)

    OdpowiedzUsuń