Seiten

piątek, 13 grudnia 2013

swiateczne propozycje dla wybrednych ;)

Aktualnie na topie sa propozycje prezentow. Mam dzis dla was moje podpowiedzi, nie tylko prezentu dla kogos ale tez moze dla siebie ;) ... czasami mozna podsunac pod nos chlopakowi, narzeczonemu, mezowi lub innym czlonkom rodziny.

Bransoletki... wiele z nas je lubi ale moze to byc cos innego do tej bizuterii pasujacego. Wiele firm np. Pandora, Tous, Lilou ma tez lancuszki z zawieszkami. W Lilou mozemy do tego dac do wygrawerowania. Co sprawi, ze prezent bedzie bardziej osobisty. I tu wybor firmy to osobista decyzja, trudno byloby mi wszystkie wymieniac.


1. Tous czyli cos dla wielbicielek hiszpanskiego misia (klik), mamy tu kamienie, srebro, zloto... wydaje mi sie, ze kazda by znalazla cos dla siebie. 
2. Dla milosniczek Pandory moze cos z Essence Collection (klik), ta kolekcja jest wyjatkowa i zupelnie inna jak to co mamy w regulanej sprzedazy, mysle ze zadna pandoromaniaczka nie przejdzie kolo niej obojetnie
3. Piekna bizuteria Lilou, jak dla mnie warta uwagi, bo firma sie niesamowicie rozwinela i to co maja w ofercie jest bardzo przyjemne dla oka, choc mniej dla porftfela (klik), aczkolwiek teraz maja promocje i do zakupu o ile dobrze widzialam powazej 400zl dostanie sie bransoletke gratis :)
4. Beka&Bell to cos dla osob mieszkajacych w Niemczech i USA. Bizuteria wykonana glownie ze skory z uroczym motywem motylka (klik)
5. Urocze kompozycje z Goti, bo wydaje mi sie, ze tez warto wspomniec o tych bransoletkach. Wybor spory i przyjazne ceny (klik)

***

Ksiazki... dla osob, ktore zaczely interesowac sie makijazem dobrym pomyslem moze byc ktoras z tych ksiazek. Wiem, ze szal byl w zeszlym roku i wiekszosc ma i zna te pozycje ale na pewno znajda sie osoby, ktore o nich nie slyszaly.Ewentualnie moga to byc ksiazki o innej tematyce, jak sie wie co dana osoba lubi i chciala by miec.


1. Rae Morris – Makijaż bez tajemnic
2. Makijaż z Katosu - Gajewska Katarzyna
3. Perfekcyjny makijaż - Brown Bobbi 
4. Makijaż. Sztuka przemiany - Aucoin Kevyn

***
Swieczki... temat bardzo aktualny. Zapachowe swieczki i woski opanowaly nasze mieszkania. I moga tez byc bardzo fajnym prezentem o ile dana osoba takowe lubi. Ja akurat wybralam dwie dosc znane firmy i obie maja cudne propozycje zapachowe wlasnie na swieta. Z tym, ze nie musza to byc same swieczki, rownie dobrze moga to byc rozne akcesoria, ktore mozna do nich dokupic. Sklepow wam nie podam, poniewaz polskich stron nie znam a jak sie wpisze w wyszukiwarke, to pokazuje tego na peczki ;)


1. Kringle Candy
2. Yankee Candle


***
Kosmetyki... moga byc dobrym pomyslem ale tez niekoniecznie. Tym bardziej takie typowe drogeryjne zestwy. Ja zawsze dostaje dreszczy na ich widok. Za to mozna pomyslec o zestawach Benefit, Clinique, The Body Shop, Soap & Glory albo Lush.

 Ale wcale nie musza to byc firmy zagraniczne a na przyklad cos z szerokiej i niesamowicie kuszacej oferty Organique. Ktorej produkty sa naprawde warte polecenia.
***

Roznosci... czyli wszelkiego rodzaju gadzety. Kubki z roznymi napisami np. Keep Calm i inne wyroby z ceramiki. Pod warunkiem, ze dana osoba lubi kubki. Szczotki jak na przyklad podrozna wersja Tangle Teezer albo rekawica do prania pedzli Sigma, ktorej raczej zadna z nas nie kupi sama ale darowana chetnie by przygarnela.




***
Bez ograniczen... tu mozna puscic wodze fantazji. Na przyklad szczoteczka do mycia twarzy, najbardziej znana to Clarisonic ale sa tez inne opcje, o jednej pisalam w ostatnim poscie. Albo glosnik dzieki ktoremu lepiej mozna sluchac muzyki, ktora mamy na naszych telefonach. Dla tych co lubia sluchawki tez sie cos znajdzie, wybor jest przeogromny. Czytniki ebookow np. Kindle tez sa mile widziane ale moze to tez byc fajne etui na posiadany czytnik.


Ewentualnie nowe ubranko na telefon lub tablet Tory Burch, Marc by Marc Jacobs, Michael Kors lub Moschino.

***

Kosmetyki kolorowe i perfumy to bardzo osobista sprawa, wiadomo zawsze ciesza ale tu trzeba wiedziec co by dana osoba chciala. Nie ma nic gorszego jak wielka flacha perfum o zapachu, ktory wywoluje bol glowy ;) ... albo kosmetyk, ktory zrobi z nas umpalumpe lub nabawi alergii. 

No coz... wymieniac moglabym dlugo. Bo moja wyobraznia w tym kierunku nie zna ograniczen ;)

53 komentarze:

  1. oj tak moja wyobraźnia również w tym temacie nie zna granic ;) zawsze jest mi wszystko potrzebne i niezbędne do życia ;) z Twojej listy oczywiście przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym się ucieszyła z takich prezentów. :) Jednak chyba muszę liczyć na siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i cóż ja mam rzec, na dobrą sprawę wszystko by się przydało :))) Moja wish list nigdy się nie skończy, wieczny stan niezaspokojenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... o tak, takie listy nigdy nie maja konca i zawsze sa bardzo dlugie ;))

      Usuń
  4. Ja też dostaję dreszczy na widok świętecznych zestwów z Dove, czy innej Nivei;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obudowy z króliczkiem i misiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze dobrze wiem, co kupić mamie... i na tym się kończy ;) Nikomu innemu nie umiem wybierać prezentów, a już w szczególności facetom :D
    Bardzo lubię natomiast, gdy zakup prezentu ktoś skonsultuje ze mną, zazwyczaj więc proszę o coś praktycznego, czego aktualnie potrzebuję lub o np płytę jakiegoś zespołu, który uwielbiam [ale tu zazwyczaj kłania się ebay...] czy jakiś bibelot do pokoju. Ale mam dość oryginalny gust w wielu aspektach, więc najbardziej uniwersalne są dla mnie jednak pieniądze ;) A naj prezenty to te, które robię sobie sama :) Na urodziny lepszego dostać nie mogłam - książka Takato Yamamoto, mojego osobistego mistrza kreski. Wykosztowałam się nieco, ale satysfakcja i zaspokojone zmysły estetyki jak nigdy!
    W sumie rodzina zna już sytuację i najczęściej otrzymuję papierek. Jednak nie powiem, biletem na koncert metalowy bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierek najlepszy :) ... Czesto sie zastanawiam jaki w tym sens, nie dosc ze dostaje cos co nie cieszy a potem zaczyna sie maraton z wymienianiem :/

      Usuń
  7. ehh Kundel (tzn. Kindle) :))) Najpewniej sama go sobie kupię. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu jakaś sensowna lista!!! Najlepsza jaka do tej pory pojawiła się na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce beatsy <3 takie biale :) moj kolega ma beatsy ale takie wielkie dla djow i sa mega :) ale w pl oczywiscie kosztuja majatek jak wszystko....do bransoletek moge dodac kelly mellu w wawie maja tez sklep online kupowalam siostrze bransoletke na urodziny tez maja bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez maja kosmiczne ceny... jak ostatnio jedne zlapalam i zdazylam pokochac, to zawislam okiem na cenie... jedyne 300€ ... i dostalam zawalu ;)))

      Usuń
    2. w Berlinie obczajałam, te co mnie interesowały były za 250 ojro a inne, tez ok za 170 :) kiedyś kiedyś będą moje:D

      Usuń
  10. Co za lista, biorę wszystko !!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mi sie marzy Tous;) kupilam Clarisonic dla siostry mam nadzieje,ze bedzie zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zielona jest boska ale we mnie sie jezy wszystko jak widze cene :/

      Usuń
  12. Oj... jak miło popatrzeć znalazłam tu 23 prezenty które chciałabym znaleźć pod choinką :D :P :)
    ale wracając do rzeczywistości to byłabym szczęśliwa gdyby chociaż jedna tam na mnie czekała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna by fajny adwentowy kalendarz zrobic ;)) 23 rzeczy juz masz hehe

      Usuń
  13. :) jakby Mikołaj się tu zaplątał :)) to ja się szeroko uśmiecham
    najchętniej wszystko - ale choć jedna rzecz by ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba popchnac mikolaja w odpowiednim kierunku ;))

      Usuń
  14. Tousika sama bym chętnie przytuliła jakiegoś.. Misiów nigdy za wiele :D hihi do Pandory jeszcze nie dotarłąm obadać tę nową kolekcję.. może nie jest mi jednak pisana? :) Lilou co jakiś czas mi po głowie chodzi, mamie ostatnio kupiłam, ale sama nie wiem czy bym nosiła.. nie mam jobla na punkcie zmiany biżu.. to co mam noszę i już.. a jak mam za dużo, nie noszę wcale :P

    czekam na zamówienie z YC i chwilowo będę świecowo zaspokojona.. aż do wiosny pewnie :D tym bardziej, że kupiłam też ostatnio swoje pierwsze świece z Bath & Body Works.. ale dobrych świec nigdy za wiele :D tak jak kosmetyków :D hihi mnie zawsze cieszą, szczególnie gdy trafione są w mój gust :D ha

    Clarisonic kcem, ale nie mogę się zdecydować na kolor :P na pewno nie chcę białej.. może różowa? ale ta jasna czy ta ciemniejsza? ehhh dylematy :)

    a i mam ochotę na pokrowiec na iPhona od Jacobsa albo Moschino.. ale nie wiem na który.. za duzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti co to za smutne minki he? ... ostatnio znowu nie mialam czasu sie po tylko podrapac ehhh...

      za mna ciagle chodzi tousikowa torebka... a w sumie pare torebek :P

      a jak tam swiece B&BW... co jakis czas widze jak sie rozne osoby zachwycaja ale nie wiem, czy bym sie z nimi polubila, bo ja mimo wszystko dziwadlo jestem :D

      a nie od majkela... dobrze, ze tego nie widzi, bo by sie obrazil ;)

      Usuń
    2. a no bo zaglądam tu po dziesięć razy dziennie z wytęsknieniem wyglądając odpowiedzi na komentarz, a tu nic.. ooo buuuuu :( no, ale wybaczam, niech Ci będzie! :*

      Tous ma świetne torby! zwłaszcza ten model Rose *.* póki co jednak mam bana na torebki, bo kolejna zamieszkała pod mym dachem i starczy.. byle do wiosny :P ahahaha

      a wiesz, że jeszcze ich nie paliłam :P tak mi szkoda jakoś.. one tak ładnie wyglądają na komodzie i nie chcę ich popsuć :D

      no właśnie akurat pokrowce do ajfona najbardziej mi się podobają Jacobsowe i Moschino :D

      Usuń
    3. Jak widzisz nadrabiam wszystkie zaleglosci :P

      Na Rose sie czaje, mam od nich rabat na 10% :D ... zawsze to cos hehe...

      Moschino ma fajne ale ten moj sie powycieral na kantach i to dosc szybko :/

      Usuń
    4. no masz szczęście, bo inaczej, to ja bym coś tu wymyśliła i Ci bloga zaspamowała albo cuś :D hyhy

      przy tej cenie, to 10% robi już różnicę :D

      mi się podobają te Moschino zwierzaczkowe :D jak Zając czy Miś *.*

      Usuń
    5. Zajac wymiata :))) tez mi sie bardzo podoba hehe...

      Do kwietnia mam czas z tym rabatem ;)) teraz maja u mnie obnizki ale swinie zielonej nie obnizyli pffff...

      Usuń
    6. mi się chyba bardziej Miś jednak podoba, bo Zając taki trochę wielkanocny się wydaje :) czy nie? :P

      to spoko, masz trochę czasu :D

      Usuń
    7. Wielkanoc juz niedaleko ;))

      Na razie kupilam ta z DKNY :P

      Usuń
  15. Piękna jest biżuteria z Beka&Bell, szkoda tylko, że w Polsce niedostępna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze kiedys beda wysylac poza niemcy :)

      Usuń
    2. Hehe, może prędzej ja się wybiorę za sąsiednią granicę :D

      Usuń
  16. Clarisonic i ładną biżuterię bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mogłabym przygarnąć dosłownie wszystko z Twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wiele rzeczy bym mogła przygarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bransoletki mnie ogromnie kuszą,a poza tym są prezentem trwalszym niż np kosmetyki. Ogromnie podobają mi się też ubranka na telefony etc, to jakby przenieść się do przeszłości i kupować ubranka dla ukochanej lalki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. keep calm and buy shoes - kupilabym sobie na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne propozycje, z wszystkiego bym sie cieszyla. Jakbym wygrala na loterii to bym wszystkich w okol obdarowala, a tak to musze oszczednie

    OdpowiedzUsuń
  22. organique kupiłam Szwagierce, mam nadzieję, że się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolejną lilou bym nie pogardziła :) świeczki i woski YC też by były trafionym prezentem :)
    Największy problem mam zawsze z kupnem prezentu dla mamy - ta kobieta nigdy nic nie potrzebuje :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, z większością się zgadzam Pandora i Tous to super prezenty. Dobre zestawy kosmetyków zwłaszcza Organique i ciastek z TBS super :) no i wsród osłonek na tel jest mój faworyt króliczek Moschino:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko bardzo fajne, chce wszystko haha:)Czasami mozna oczoląsu dostać od tych bajecznych propozycji na prezenty:) A mi w oko wpadł Thomas Sabo:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Moschino na telefon - chcę! Ależ słodziak.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja klikam w clarisonic :) no i mam pierwsza swiece yankee - piernikową :D
    tak odbiegne od tematu - jak Ci sie sprawuja pędzle zoeva? ja mam kilka do oczu i jak dla mnie rewelacja, a teraz chce zamowic sciety do różu 127 i waham sie miedz\y nim w mac 168, real techjniques blush brush a sigma f40, jak u Ciebie sie spisuja i ktory jest Twoim faworytem jesli chodzi o nakladanie i rozcieranie rozu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie a do rozu uzywam od jakiegos czasu 127 z Zoeva :) jest delikatny i nadaje sie nawet do mocno napigmrntowanych rozy :)

      Usuń
  28. hmm ciekawe pomysły na prezenty.. parę z nich sama chętnie bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń