Seiten

sobota, 1 marca 2014

La Roche - Posay Redermic

Od wczoraj zbieram sie zeby w koncu ten post napisac ale ciagle cos mi przeszkadza. 
A wiem, ze pare osob na niego czeka :P


REDERMIC to najnowoczesniejsze przeciwstarzeniowe aktywne skladniki dostosowane do specyficznych potrzeb skory wrazliwej. Tak okreslil swoja linie producnet, czyli sa to kosmetyki anti-aging. Nie nalezy stosowac ich zbyt wczesnie ale uzyte zbyt pozno tez nie dadza tego co powinny. Jezeli sie nie jest zbyt pewnym, zawsze mozna spytac kosmetyczki lub dermatologa, wszystko zalezy od tego w jakim stanie jest nasza skora i czego potrzebuje.

Ja od paru miesiecy uzywam dwoch produktow z tej serii. Oba zamkniete w aluminiowych tubkach, ktore chronia skladniki zawarte w kremach, tak zeby nam jak najlepiej sluzyly.


 REDERMIC R 
  • Wyjątkowe połączenie 0,1% czystego retinolu z kompleksem wzmacniającym jego działanie (Retinol linoleate + Adenozyna) oraz 0,3% złuszczającego kwasu lipo-hydroxylowego (LHA), aby ułatwić wnikanie retinolu i wzmocnić skuteczność formuły przy jednoczesnym zachowaniu tolerancji skóry, także bardzo wrażliwej.
  •  Zwalcza objawy starzenia się skóry takie jak widoczne zmarszczki, przedwczesne starzenie się skóry spowodowane działaniem słońca oraz nierównomierny koloryt skóry, w tym zmiany pigmentacyjne. Ujędrnia.
  Podczas używania należy stosować ochronę przeciwsłoneczną i uniakć nadmiernej ekspozycji na słonece. Hipoalergiczny, nie zawiera parabenów. Unikać kontaktu z oczami.

Skład: Aqua/Water, Isostearyl Neopentanoate, Glycerin, Octyldodecanol, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Cetearyl Alcohol, Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Triethanolamine, Isohexadecane, Sodium Hyaluronate, Retinol, Retinyl Linoleate, Adenosine, Capryloyl Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Polysorbate 80, Phenoxyethanol, Parfum/Fragrance


 REDERMIC C
Redukuje nawet głębokie zmarszczki, ujednolica koloryt i przywraca skórze jędrność. Szybko wchłaniający się krem o lekkiej, odświeżającej konsystencji. Doskonała baza pod makijaż. Hypoalergiczny, nie zawiera parabenów, nie jest komedogenny. Formuła dla skóry wrażliwej z optymalnym (5%) stężeniem czystej witaminy C, stymuluje tworzenie się włókien kolagenowych dla wypełnienia głębokich zmarszczek i ujędrnienia skóry. Jej intensywne działanie jest wzmocnione przez składniki aktywne: 
  • Mannoza - przywracający gęstość skórze cukier, który optymalizuje oddziaływanie światła na skórę i redukuje niedoskonałości. 
  • Sfragmentaryzowany Kwas Hialuronowy(0,1%) - by pomóc natychmiast wygładzić skórę.  
  • Madekasozyd - wyciąg z centella asiatica, o działaniu regenerującym.  
  • Neurosensyna - peptyd o właściwościach łagodzących.
Skład: Aqua/Water, Dimethicone, Isocetyl Stearate, Glycerin, Mannose, Ascorbic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Sucrose Tristearate, Potassium Hydroxide, Sodium Styrene/Ma Copolymer, Polymethylsilsesquioxane, Steareth-10, Madecassoside, Sodium Stearoyl Glutamate, Hydrogenated Lecithin, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Caprylyl Glycol, Tetrasodium Edta, Acetyl Dipeptide-1 Cetyl Ester, Xanthan Gum, Acrylates Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Parfum/Fragrance

 ***

Moje wrazenia: do produktow tego typu trzeba podchodzic ostroznie. Potrafia bowiem podraznic skore i wywolac efekt odwrotny od zamierzonego. Szczegolnie w przypadku retinolu. Ja sie zdziwilam, bo mialam troche obawy w przypadku Redermic R, ktory jest "mocniejsza" wersja Effaclar K... a jak czesc z was moze wie K mi kompletnie nie podeszlo i wlasnie wywolalo lekkie zamieszanie na skorze. Natomiast Redermic bardzo polubilam... zarowno R jak i C. Tego pierwszego uzywam na noc... tego drugiego na dzien. I oba stanowia swietnie uzupelniajacy sie duet. I calkiem mozliwe, ze gruboskorna jestem... bo zadnych efektow ubocznych nie stwierdzilam przez te pare miesiecy. Do tego uzywalam inne produkty, ktore tez nie sa specjalnie delikatne. Nie oblaze, nie mam podraznien ale za to jestem bardzo zadowolona z obecnego stanu skory. Co tez wam ostatnio pokazywalam. Dawno nie wygladalam tak dobrze. Nie moge powiedziec, ze to zasluga tych dwoch produktow bo Lierac i Skinoren tez tu sie przysluzyly. Jedno co moge powiedziec, to ze na pewno warto sie tym produktom przyjrzec. 

Redermic C wystepuje w dwoch odmianach, do skory normalnej i mieszanej oraz do skory suchej. Jest takze wersja z filtrem SPF 25 i krem pod oczy.


 

47 komentarzy:

  1. Ja bylam jedna zczekajacych na ten post :D

    Chcialam wlasnie je sobie sprawic i widze,ze to bedzie dobry wybor. Musze tylko fajnej oferty poszukac,bo potrzebuje je oba. Jeszcze w tej chwili uzywam zluszczjacego kremu bandi,ale po nim wiem,ze bedzie redermic.

    Po bandi tez fajnie wygladzila mi sie skora,zmarszczki splycone. Teraz tylko utrzymac ten stan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Którego produktu Lierac używałaś w czasie stosowania Redermic'ów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych z serii na niedoskonalosci u doroslych -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2014/01/dermokosmetyki-lierac-prescription.html

      :)

      Usuń
  3. Niniejszym dziękuję za tego posta:) Miałam kiedyś Active C LRP a ten jest chyba mocniejszy. Myślę, że jesienią kupię sobie oba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaufanie do tej marki mam ogromne, bo żaden ze stosowanych produktów nie wywował mojego niezadowolenia, toteż i temu czas się będzie niebawem przyjrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie! Przyjrzę się blizej tym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam je na liście i czekałam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przyznać, że zaciekawiły mnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty LRP i na te wersję i ich krem pod oczy się tez nastawiam, tylko skończę to co zalega na półkach
    . W końcu tik- tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sobie kliknęłam :D idź do piekła kusicielko !

      Usuń
    2. niach niach :P ... szybko skonczylas to co zalegalo hehe...

      Usuń
    3. no .... zrozumiesz kobiete ?! :))

      Usuń
    4. wlasnie tak samo pomyslalam....mamibecia zuzywa z predkoscia swiatla swoje zapasy :D
      szybko poszlo....

      Usuń
    5. aaa..gdzie mamibecia zamowila ?
      bo moze i mnie sie kliknie ;P

      Usuń
    6. Mami,
      nawet nie probuje ;)))

      Usuń
  9. Bardzo lubię markę La roche posay. Ich słynny Effaclar Duo kocham miłością ogromną. Zastanawiałam się właśnie nad zakupem Redermicu R i chyba się na niego skuszę mimo ogromnej ceny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bardzo lubie ich pielegnacje :) wyjatkowo dobrze mi sluzy :)

      Usuń
  10. Tez potrzebuje chegos zluszczajacego ! Ktory bys polecila ??? Na noc narazie uzywam Alpha -h ale poszukuje czegos na dzien tez zluszczajacego ! Prosze o odpowiedz ;) dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu Ci za bardzo nie pomoge, bo ja nie jestem za bardzo oblatana w tym temacie :)

      Usuń
  11. Czy ten REDERMIC R moglabym uzywac na dzien ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie podaja, ze mozna uzywac na dzien i na noc... aczkolwiek wiosna i latem ja bym raczej nie probowala :)

      Usuń
  12. Wydawalo mi sie, ze stezenie retinolu w redermic r jest wyzsze :( chyba pozostane przy moim retinol 0.3 od skinceuticals - polecam jesli bedziesz miala ochote na mocniejsze wrazenia :) cudnie wygladza.
    Fajnie jednak, ze Tobie sluzy Redermic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pozostane przy tym a jak sie bardziej pomarszcze, to moze przerzuce sie na cos mocniejszego ;)))

      Usuń
  13. Miałam sporą próbkę R i po paru tygodniach byłam pod wrażeniem działania na moją jedną, ale jakże wkurzającą ;) zmarchę na czole. Na razie kwaszę się glikolem 60%, ale Redermic jest na mojej liście powakacyjnej.
    Powiedz proszę, czy opakowanie Ci nie pęka?

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka miniaturek, nie podrażniały mnie , działanie ciężko stwierdzić ale miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie robi krzywdy to znaczy, ze mozna sie polubic :)

      Usuń
  15. Uzywalam Effeclar K i nic mi nie dal, teraz skusilam sie na Effeclar Duo i tez nie widze roznicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy czego od nich oczekujesz... moze po prostu nie sa rozwiazaniem na Twoj problem :)

      Usuń
  16. Ja stosowałam serum Auriga Flavo C z 8% stężeniem witaminy C i zakochałam się...Stosowałam na noc dodawał mi optycznie 3 godziny snu ;) Boję się jednak stosować kosmetyki z witaminą C wiosną i latem, nawet na noc. Niby stosuję filtr SPF 50, ale sama nie wiem, czy warto ryzykować...Poczekam więc chyba do jesieni, a latem zafunduję swojej cerze tylko coś nawilżającego....
    Z retinolem poczekam jeszcze chyba kilka lat....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamine C mozna spokojnie stosowac wiosna i latem... i to na dzien tez mozna :) ... wiadomo z filtrem ale nie trzeba sie bac ;)

      Usuń
    2. Hmm to mnie trochę uspokoiłaś, bo nie mam ochoty przerywać mojej przygody z Flavo C aż do jesieni ;)

      Usuń
  17. Kiedyś używałam Redermica ale nie wiem czy to były te same. Mojej skórze też służyły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni je jakos ostatnio poprawili i teraz sa to nowe wersje :)

      Usuń
  18. mnie przeraża wszystko co z retinolem :) choć w sumie mogłabym sobie jakąs kurację zafundować jak teraz w domu siedzę, nie straszyłabym nikogo poza mężem i kotem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti co prawda Ty jestes sucharek wiec Twoja skora moze inaczej zareagowac ale u mnie jak pisalam nie dzieje sie nic i spokojnie moge uzywac, bez obawy, ze bede straszyc na ulicach :D ... wiec wcale nie jest powiedziane, ze bedziesz oblazic :))

      Usuń
    2. no właśnie coś mi się mieszać zaczęło i już nie taki sucharek :/

      Usuń
    3. oooo... tak samo z siebie ??

      Usuń
  19. Ja sobie ostrzę ząbki na Remedic C i cieszę się ,że jak napisałaś, wystepuje wersja z dosyć wysokim filtrem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mysle, ze nastepny tez kupie z filtrem :)

      Usuń
  20. Pisalam o nim jakis czas temu ale ja czekam az skoncze moje zapasy z retinolem i wtedy...:) Ale mysle ze i mnie podpasuje, tylko ze ja Effaclar K tez fajnie znosilam :P W ogole LRP ma wiele udanych kremow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie bardzo polubilam z pielegnacja LRP, wyjatkowo dobrze mi sluzy :))

      Usuń
  21. Obecnie stosuję Effaclar K, jest to mój pierwszy kosmetyk z LPR. Już mam też zakupiony Redermic C, który po nim zastosuję, a na jesień chcę zastosować również Redermic C na dzień, a R na noc. Zastanawiam się tylko czy Redermic C mogłabym bez obaw stosować w lecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna go stosowac latem... ogolnie wit. C mozna ale wiadomo lepiej uzywac przy tym porzadnych filtrow :)

      Usuń
  22. Oba kremy wpisałam na listę zakupów must have po wakacjach :)
    Teraz po kwasach BHA koją moją skórę olejki organiczne i przeciwzmarszczkowy krem Phenome :)

    OdpowiedzUsuń