Seiten

piątek, 22 sierpnia 2014

Trzy sztuki ColorElixir Maybelline szukaja nowego domu...

... a wlasciwie trzech domow :)


Poniewaz pisalyscie mi na insta, ze Maybelline nie zamierza na razie (o ile w ogole) wprowadzic tych malych slicznosci, to pomyslalam sobie, ze dam wam mozliwosc przetestowania. Oczywiscie nie jestem w stanie wszystkich uszczesliwic ale przynajmniej (jak na razie) trzy osoby mieszkajace na terenie Polski. Bo jest to jeden z niewielu warunkow jakie trzeba spelnic. W innych krajach sa juz dostepne... lub powoli sie pojawiaja (np. skandynawia, uk).


 Wybralam trzy rozne kolory, bo wiadomo kazda z nas lubi cos innego. I tym razem siegnelam po te mocniejsze kolory, wiec mysle, ze bedziecie zadowolone.


 Tak sie prezentuja. Oczywiscie te trzy sa nowki, oryginalnie zamkniete. Swatche zrobilam w sklepie jak wybieralam dla was kolory i jak robilam swatche calej reszcie :)


Warunkiem oprocz mieszkania na terenie Polski, jest pozostawienie pod tym postem komentarza z wyrazeniem checi posiadania jednego z tych blyszczydel... z zaznaczeniem, ktory kolor wybieracie 710,135 czy 505. 

Koniec imprezy nastapi w poniedzialek 25.08.2014 o 12.00 w poludnie. 
W zalezosci od zainteresowania, wybiore potem losowo po 10 osob do kazdego koloru a to, kto dostanie blyszczyk zadecyduje maszyna losujaca (pewnie ta kudlata ale to zalezy od checi wspolpracy).




119 komentarzy:

  1. Z przyjemnością zapoznam się bliżej z nr 710 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielka radościa poznam sie z nr 135:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście z chęcią przygarnę 135

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym żeby w moim toaletce zamieszkał 505 :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała nr.135 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 71 wydaje się najwspanialszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z ogromną chęcią przygarnę do swojego kosmetycznego domku numer nr. 710 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ahhhh 135! cudowny! pragnę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieciątko 710 do mnie woła :3 z checią przygarne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poznam bliżej 505 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;) Chętnie przygarnęłabym 710, ale w zasadzie wszystkie mogłyby być d;

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaaa 710 jest piękny i delikatny! chętnie zaadoptuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z radością zaopiekuję się 505 :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką chęcią przygarnę 710!! Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli to możliwe chcę kolor nr 710 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A co mi tam.
    710 byłby dla mnie idealny. :-)
    Piszę się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O czizas....fiolet 135...jest ...przepiękny...To ja się na niego piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przetestowałabym odcień 135 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z radością przygarnę błyszczyk nr 710 :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bardzo proszę o 135 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 505 wygląda ładnie, chętnie przygarnę, a może szczęście tym razem się do mnie uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  22. 135, oczywiście :-)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Matczyną opieką z chęcią otoczyłabym każdy z nich, ale jeśli muszę już wybierać to stawiam na 710. ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam chrapkę na 710 ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią przygarnęłabym 505 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za tę możliwość, to bardzo miłe! :)
    Najbardziej podoba mi się 135.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zainteresowana numerem 710 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj jakbym chciała spróbować! odcień 710 wydaje się być idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie 135! :D Uwielbiam takie błyszczydła!

    OdpowiedzUsuń
  30. 710 taki delikatny...piękny. Jestem nim zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  31. 505 brzmi nieźle! Chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 710 cudny kolor, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach, mi wpadł (jak sroce w oko :D) kolor 135 :) Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie sie marzy 505 ❤️💚💜

    OdpowiedzUsuń
  35. 710 bym z checia przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 135 to zdecydowanie moje pragnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. 135- idealny do moich zielonych oczu! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem zachwycona 135, więc spróbuję swojego szczęścia :-)
    Dobranoc :-*

    OdpowiedzUsuń
  39. jeżeli los się do mnie uśmiechnie, poproszę o 135. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. może tym razem sie uda! 505 poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 710 byłby dla mnie idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie przygarnęłabym nr 135 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. 710 byłby idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja chętnie zaopiekowałabym się numerkiem 710 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zaintrygował mnie kolor 135 ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Magia odcienia 135 - nie do opisania ! Pragnęęęęęę być jego właścicielką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. 710 i pozdrawiam serdecznie Sroczko!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie kolorki przepiękne, ale trzeba wybrać taki który będzie pasować, więc zgłaszam się po 710 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem pewna, że numer 710 chce zamieszkać w mojej kosmetyczce! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja w kolejce po 135 stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaproszę do siebie nr 505, mam ochotę na tą czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bym z chęcią przetestowała 710 <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie przygarnę 505 :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej w moim guście jest 710. Chętnie wezmę udział w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne ;) 710 chciałabym ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. 505 wygląda jak jabłko królewny śnieżki, z chęcią bym go przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ja bym chetnie 505 wypróbowała <3

    OdpowiedzUsuń
  58. 135 znajdzie u mnie dom :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. 710 to ładny kolor, z chęcią wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie są cudne, naprawdę ciężko wybrać. No cóż, jak muszę wybrać jeden to 135. :) Chętnie spróbuję szczęścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja ja !! W zyciu nic nie wygrałam hłe hłe. 710 wygralabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Rozdanie oficjalnie zamykam :) ... o wynikach poinformuje tak szybko jak sie da :)

    OdpowiedzUsuń