Seiten

środa, 13 sierpnia 2014

MAC Pedro Lourenco - Nude Quad z bliska :)


 Jakis czas temu pokazywalam na blogu roz z tej kolekcji, zobaczyc go mozna tutaj. W koncu przyszedl czas na cienie. Nude Quad - Pedro Lourenco zamkniete w typowym maczkowym opakowaniu (5,8g).


 Na pierwszy rzut oka sposobalo mi sie zestawienie kolorow, takie uniwersalne cienie, ktorymi raczej nie da sie zrobic sobie krzywdy.


 Dla zainteresowanych na ponizszym zdjeciu sa nazwy poszczegolnych cieni.


 Jak widac mamy dwa matowe cienie, jeden frost i jeden veluxe pearl.


 Pigmentacja swietna... nawet matowe cienie sa jakies bardziej przyjemne w obsludze jak te co mam w innych (starszych) paletkach. Na PP trzymaly sie u mnie caly dzien bez zmian.


 Jak dla mnie brakuje w tej czworce jakiegos konkretnego ciemnego cienia, osobiscie najchetniej widzialabym grafitowa perle. Ja wiem, ze jest to "Nude Quad", czyli jest to w sumie paletka do dziennych makijazy. Nic mocnego sie nia nie wyczaruje. 

Cienie w takich miedziano - czerowonych kolorach fajnie podkreslaja niebieskie teczowki.

 
Bonusik ;)


Na policzkach oczywiscie roz z tej samej LE :)


40 komentarzy:

  1. Oczarowały mnie te cienie :-) Jako, że dopiero raczkuję, ten zestaw jest dla mnie idealny. Tak jak wspomniałaś: Nie można sobie nim zrobić krzywdy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osob poczatkujacych to na pewno swietny zestaw :)

      Usuń
  2. Przepiękna paletka i modelka z niebieskimi oczami. W NO szybko kolekcja się sprzedała i zostały tylko lakiery do paznokci, więc obyłam się jedynie smakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez zniknela z predkoscia swiatla ale mi sie jakims cudem udalo hehe...

      Usuń
  3. wiem, ze nie moje kolory, ale paletka jest przepiekna! bardzo mi sie podoba i u Ciebie wyglada jak zwykle (wszystko!) fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne, aż żałuję, że się nie zdecydowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie wszystkim potrafię zrobić krzywdę ;-] zarzuciłam cienie dożywotnio, ech...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko wygląda ta paletka i faktycznie,niebieskookie będą zadowolone najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt na oczach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowanie, super kolorki.
    A jak elegancko wyglądają na powiece. ;)
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny Quad :-) Jestem zasmucona, że przegapiłam tą limitkę :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory! Trochę przypominają mi te z palety Naked 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie pierwsze wrażenie ;)

      Usuń
    2. Po to podobna bajka... takie nudki ;)

      Usuń
  11. Ale cudowna paletka <3 moje kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czwóreczka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne cienie, chociaz zamiast rozowego sprzydaloby sie cos mocnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na mój laicki odbiór, to brakuje jakiegoś ciemniejszego cienia :) Ale makijaż bardzo mi się podoba - świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez ty masz te oczy.Tęczówki jakbys sztuczne zalozyla :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spodziewałam się po nich tak intensywnego koloru, chociaż mam wrażenie, że na łapce prezentują się lepiej, a na oku troszkę giną. Nie zmienia to jednak faktu, że kolory i tak są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to czesto bywa :] jak sie rozciera, to jasne kolory czasami gina... dlatego tez powinno byc w takiej paletce cos ciemnego

      Usuń
  18. Pięknie wygląda ta paletka sama w sobie! Faktycznie coś ciemniejszego by się jeszcze przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo mozna spobie poradzic ale jakby nie bylo prosi sie o cos ciemnego ;)

      Usuń
  19. Przepiękne kolory! ♥ Zaczynam mocno żałować, że nie kupiłam tej paletki :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna paletka, piękne kolory, piękne oko :) Niestety jak tylko się pojawiła online juz jej nie było. Nie zdązyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi rzadko udaje sie cos z maca upolowac ale tym razem mialam szczescie :)

      Usuń
  21. Paletka jest po prostu przepiękna. Uwielbiam takie kolory, niesamowicie rozświetlają spojrzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka śliczna, bardzo delikatne odcienie, ale jednak jakiś jeden ciemniejszy by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń