Seiten

wtorek, 26 sierpnia 2014

Bumble and bumble serum zwiekszajace objetosc wlosow :)

Wiekoszsc z nas... posiadaczek cienkich piorek w nieduzej ilosci, marzy skrycie o tym, zeby nadac wlosom objetosci, bez skomplikowanych zabiegow typu walki... lub innych atrakcji. Ja tez sie zaliczam do tej grupy, moje wlosy ogolnie zyja wlasnym zyciem i staram sie ich zbytnie nie obciazac stylizacja, bo w koncu mnie calkowice opuszcza ;)


Wg producenta:  Serum do bardzo cienkich włosów - stosować na noc (pozostawić na włosach do rana).  Używane regularnie pogrubia i wzmacnia włosy - dzięki niemu stają się mocniejsze i bardziej wytrzymałe oraz lepiej układają się. Pomaga zwiększyć grubość każdego włosa.

Sklad: Alkohol Denat., Wsser\Aqua\Eau, Butylene Glycol, Salvia Sclarea (Salbei) Extrakt, Poria Cocos Sclerotium Extrakt, Glycyrrhiza Glabra (Süßholz) Wurzelextrakt, Serenoa Serrulata (Sägepalme) Fruchtextrakt, Humulus Lupulus (Hopfen) Extrakt, Betula Alba (Birke) Extrakt, Laminaria Saccharina Extrakt, Cholesterol, Saccharomyces Lysate Extrakt, Acetyl Glucosamine, Centella Asiatica (Hydrocotyl) Extrakt, Algenextrakt, Rosmarinus Officinalis (Rosmarin) Blattextrakt, Hefeextrakt\Faex\Extrait De Levure, PEG-40 gehärtetes Rizinusöl, Koffein, Trideceth-9, Adenosine Phosphate, PPG-28-Buteth-35, Creatine, Hydroxypropylcellulose, Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Eugenol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonen, Linalool, Duftstoff (Parfüm) .


Pompka ulatwia dozowanie, co jest tu dosc wazne, bo serum ma postac plynna i trzeba uwazac, zeby nam nie przecielko miedzy palcami. Bb pisze, zeby uzywac dwa razy dziennie, ja sotosuje raz... wieczorem zanim pojde spac. W przypadku tego serum nie trzeba uzywac suszarki, tak jak to jest ze sprayem i innymi produktami do stylizacji.


Tak sie serum prezentuje. Zapach ma calkiem przyjemny, choc w pierwszym momencie lekko zalatuje alkoholem. No coz... w koncu z jakiegos konkretnego powodu napisali na opakowaniu, ze latwopalne (drukowanymi literami). Produkt w zaden sposob nie obciaza wlosow a najlepszy efekt jest jak naloze na swiezo umyte wlosy. Efekt jest swietny. Jak wiadomo moje cienkie piorka maja tendencje to smetnego zwisania... po tym serum sa w koncu podniesione do gory. Cena nie jest moze zbyt przyjemna ale jak na razie wydajnosc jest calkiem w porzadku. Choc zderzenie tych 30,00€ z niewielka 50ml buletka potrafi troche ogluszyc ;)


Ten filmik dobrze pokazuje sposob dzialania tego produktu... koncowka mnie rozbroila ;)


A poniewaz serum mnie tak mile zaskoczylo, to postanowilam sprobowac szamponu i odzywki. Poniewaz nie sa to tanie produkty a moje wlosy (wlasciwie to skora glowy) sa dosc fanaberyjne, to ucieszyla mnie mozliwosc zakupienia miniaturek. 50ml pozwoli mi na pewno sprawdzic, czy sie z produktami polubie i czy warto kupic pelnowymiarowe.



48 komentarzy:

  1. Z taką ilością alkoholu w składzie chyba nie nadaje sie do codziennego użytku? Mój skalp na pewno by się obraził:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego sie nie uzywa na sklap :] ... uzywac mozna dwa razy dziennie

      Usuń
  2. Faktycznie chyba za bardzo zasugerowałam się jego płynną postacią i nakładaniem na noc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak na poczatku myslalam... i wiele osob tak mysli, bo widzialam na paru blogach, gdzie dziewczyny kladly to na skore glowy i potem marudzily, ze nie ma efektow :P

      Usuń
  3. Też się zastanawiam czy ten alkohol na dłuższą metę nie będzie przesuszał włosów...Ale tak czy siak rezultaty jakie opisujesz zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mozna temu dodatkowo zapobiegac ;)) ... moje wlosy maja wieksza tendencje do przetluszczania sie jak przesuszania, wiec na razie jest ok :)

      Usuń
    2. Jasne, wszystko można nadrobić. Zresztą umiar to chyba słowo - klucz. A kosmetyk rzeczywiście fajny :)

      Usuń
    3. Dokladnie :)) ... obserwowac i nie przesadzac ;))

      Usuń
  4. Filmik faktycznie odlotowy :D :D
    Ja też mam lichutkie pierzynki na głowie i długie włosy już nie dla mnie . Myslę je keratynowo wyprostować , bo puszenie mnie do szału doprowadza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami ale mysle, ze Tobie te produkty tez by sie spodobaly, to wcale nie musza byc dlugie wlosy... takim krotszym pogrubienie tez sie przyda ;)

      Usuń
  5. chciałabym przetestować go na swoich oklapłych włosach, skoro tak świetnie działa :) tylko ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę odpychająca cena jak za taką pojemność, ale bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troche ;) ... dlatego fajnie jak mozna kupic z jakims kodem rabatowym, zawsze to wtedy troszke taniej wyjdzie

      Usuń
  7. Mnie chyba póki co te Bumbelki nie kuszą. Zobaczymy jak długo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko ta seria zainteresowala, bo nie moge na te moje piorka patrzec ;)

      Usuń
  8. Hm, hair may not burp. May not.. z moim szczesciem moje piora by pewnie pobekiwaly radosnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, to znaczy nie miałam nic z tej firmy :) ale objętość to i moim włosom by się przydała... mam wrażenie, że im są dłuższe, tym bardziej cienkie się wydają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie idzie to z wiekiem ;) ... im jestem starsza, tym slabsze sie moje wlosy robia... ogolnie sa zdrowe ale cienkie piorka ;)

      Usuń
  10. Ja nie mam na razie co narzekać na objętość.. Ale dla osób, które tego potrzebują może być wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... wiele bym dala, zeby nie miec takiego problemu ale co zrobic ;) ... do tej pory wszelkie takie produkty bardziej obciazaly jak pomagaly :/

      Usuń
  11. ja mam spray dodający objętości i piankę do układania z tej serii :) bardzo lubię oba produkty , jak dorwę takie miniaturki chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje kupilam online w sklepie z kosmetykami pro do wlosow :)) ... a jak ten spray i pianka... nie sklejaja wlosow ?? Jedyne co wiem, to tyle, ze przy nich trzeba uzywac suszarki, bo aktywuja sie przez cieplo...

      Usuń
  12. Ja zazwyczaj chodze w zwiazanych wlosach, mimo ogolone 1/3 glowy dalej mam dosyc duzo wlosow na glowie wiec nie potrzebuje tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon i spray i powiem szczerze, że w połączeniu ze sobą dawały moim włosom objętości :) Może nie była to nagle podwójnej grubości czupryna, ale widać było różnicę, a przy moich cieńkich włosach każdy milimetr się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak u mnie sie szampon z odzywka sprawdzi :))

      Usuń
  14. Miałam to serum i bardzo lubiłam, polecam Dryspun Finish spray, polubisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pozostane przy tym, bo naprawde sie polubilismy ;)

      Usuń
  15. Na moje nieszczescie znalazlam sklep obok pracy😀 Zaraz smigam to kupic. Duzo bym dala za wieksza objetosc swojej czupryny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie znalazlam stacjonarnie, pewnie w duzych Douglasach bedzie ale pozostaje mi kupowac online :)

      Usuń
  16. Znam problem, też ratuję się wieloma produktami z różnym skutkiem. Narazie produkty tej firmy odstraszają mnie ceną, ale wciąż kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jest naprawde fajne... ale cena w przelozeniu na objetosc... no coz... jak cos trzeba zaryzykowac, gdyby jeszcze byla gwarancja ale tej nie ma w przypadku zadnego produktu :)

      Usuń
  17. Hej! Chciałam zapytać czy lepiej kupić do podkłądu Real Techniques Stippling brush czy pędzel Zoeva tego typu? W co lepiej zainwestować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam RT Stippling ale co bedzie dla Ciebie lepsze, to musisz sama zadecydowac.

      Usuń
  18. Nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sroczko, czy mogłabyś napisać coś więcej, tzn. czy ten efekt jest z niczym nieporównywalny, z żadną pianką czy sprayem zwiększającym objętość, czy usztywnia włosy, czy robi je bardziej mięsiste i miękkie, czy nie obciąża, czy długo się utrzymuje na włosach? Zastanawiam się jaki jest efekt po nocy, ja zawsze rano muszę umyć włosy, bo wyglądam po nocy strasznie, a tu z reklamy wynikałoby, że właśnie na noc się powinno używać i rano pogrubione włosy? Mam chęć kupić ale boję się żeby nie było takiego efektu jak po większości tego typu preparatów u mnie, czyli marnego:-( Napiszesz coś bliżej, bo narobiłaś mi nadziei na ten środek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie uzywam zadnych pianek i innych cudakow bo mi tylko obciazaja i sklejaja wlosy dajac efekt odwrotny od zamierzonego. Po tym serum moje wlosy sa miekkie, nie leza oklapniete tylko sa podniesione... ale to tez widac po jakims czasie uzywania, bo ono ma wzmacniac wlosy od srodka... Powinno sie na noc ale na opakowaniu jest napisane, ze mozna uzywac dwa razy dziennie, wiec tak samo mozna uzyc rano :) ... to w zaden sposob nie modeluje ani nie usztywnia wlosow... sprawia tylko, ze zaczynaja sie podnosic i optycznie wyglada jakby ich bylo wiecej. Mozna dodatkowo uzyc potem spray modelujacy ale on potrzebuje ciepla, zeby ze tak powiem rozwinac swoje mozliwosci. Z tym, ze jak rano myjesz wlosy, to pewnie i tak szuszysz i troche ukladasz :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci kochana, przekonałaś mnie, zaryzykuję i dam mu szansę, lecę zaraz do Sephory, może to pozwoli opóźnić planowany przeszczep. Próbowałam już wszystkiego i efekty marne, specjaliści doradzają przeszczep, ale strasznie się boję i robię wzzystko żeby go opóźnić, może tym razem się uda!

      Usuń
    3. Ja wzmacniam moje wlosy na rozne sposoby i teraz mam calkiem dobry zestaw :) ... ale jak sie kiedys wkurze, to tez dam sobie przeszczepic :/

      Usuń
  20. Czyli mówisz, że serum jest ok? :) Będę o nim pamiętać w takim razie, może jakaś okazja cenowa się trafi ;)
    Póki co używam z tej serii kremu do stylizacji, który optycznie zwiększa objętość :) Po prostu rano biorę odrobinę na dłoń i ugniatam czuprynę, ot cała fizolofia. Włosy są lekko usztywnione, ale nie sklejone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii Bb jest tez taki krem :)

      Usuń
    2. No właśnie używam kremu z serii Thickening ;D

      Usuń
    3. Pare razy uzylam ten szapon i odzywke... wrazenia jak najbardziej pozytywne :))

      Usuń