Seiten

czwartek, 28 sierpnia 2014

Vichy Idealia Pro... krem redukujacy przebarwienia :)

Dzis pare slow o moim sierpniowym... i w sumie lipcowym ulubiencu.


 Wg producenta: Aktywna formuła Idéalia PRO działa zarówno na powierzchni i w głębi skóry. Innowacyjna konsystencja produktu, pomiędzy serum a fluidem, pozwala wnikać głęboko w skórę, aby działać na źródło powstawania przebarwień i redukować ich 5 rodzajów. Idéalia PRO nawilża skórę do 24 godzin. Konsystencja Idéali PRO wzbogacona o masę perłową pozwala osiągnąć natychmiastowy efekt upiększający. Pozostawia skórę rozświetloną oraz ujednoliconą.

 Kompleks DRM Bright™ działa głębiej, w skórze właściwej, hamując proces powstawania przebarwień. Kwas LHA pozwala dotrzeć do głęboko położonego źródła przebarwień. DRM Bright™ to opatentowane przez Vichy połączenie 3 składników aktywnych, wybranych ze względu na ich komplementarne działanie i skuteczność:  

Eperulina – naturalny składnik pozyskiwany z kory drzewa z lasu Amazonki Eperua falcata, który zmniejsza stany zapalne w skórze właściwej. Działa przeciwzapalnie i kojąco, hamuje melanogenezę, zmniejsza opuchnięcia oraz dyskomfort.  
Procysteina – opatentowana cząsteczka, która zwalcza stres oksydacyjny. Wzmacnia działanie antyoksydacyjne fibroblastu i jego otoczenia.  
Witamina Cg – glikozylowana i ustabilizowana witamina Cg, która stopniowo uwalnia się w skórze. Chroni fibroblast i pobudza aktywność skóry, a w szczególności biosyntezę kolagenu przez fibroblasty. Zwalcza wolne rodniki i wpływa na poprawę połączenia skórno-naskórkowego.  Zapewnia działanie antypigmentacyjne, przeciwzapalne i anytyoksydacyjne.


 Wygodne plastikowe opakowanie z pompka a w nim 30 ml kremu.

 Wskazania:
 
- plamy brunatne
- przebarwienia słoneczne
- przebarwienia i zmiany po niedoskonałościach
- plamy starcze


Stosuje ten krem na dzien, pod makijaz. Swietnie sie u mnie sprawdza w roli bazy ale krem robi tez to co powienien. Widzialam wiele negatywnych recenzji, w sumie zanim zaczelam uzywac ale w zadnym stopniu mnie to nie zniechecilo... od jakiegos czasu podchodze ostrozniej do tego co czytam na stronach ktorych "nie znam". Polubilam sie z serum, pisalam o nim jakis czas temu i dlatego postanowilam sprobowac tego kremu. To co widze, spodobalo mi sie na tyle, ze kupilam kolejne opakowanie. Nie wiem na ile to sila samego kremu a ile wspolnych wysilkow calej mojej pielegnacji, bo zmenilam ja calkowicie, o czym tez jakis czas temu pisalam ale efekty po prawie zuzytym opakowaniu widze, zauwazyl tez slubny. I choc zdaje sobie sprawe, ze to nie 8 cud swiata, wiec pewnych rzeczy nie jest w stanie cofnac lub wymazac ale bardzo dobrze dba o moja skore.  


 Choc wlasciwie bardziej to jest emulsja jak krem. Lekka i szybko sie wchlania, jak widac na zdjeciu ponizej calkowicie, nie pozostawiajac nic na skorze, co mogloby wplynac w jakis sposob na nasz makijaz (lub jego trwalosc).


Dziewczyny na insta narobily mi juz ochoty na krem pod slepia, wiec pewnie tez mu sie w koncu przyjrze z bliska... dobrych kremow pod oczy nigdy za duzo ;)


24 komentarze:


  1. Mi udało się zredukować przebarwienia pod oczami tak w połowie: wyglądają już jak piegi a nie brązowa plama. Używam regularnie pilingu,trochę kwasów i filtr. Mam też serum z wit. C Bandi i chyba ta mieszanka mi służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze to znalezc odpowiednia mieszanke ;)) a to wcale nie takie latwe :]

      Usuń
  2. Ooo coś dla mojej mamuśki :D
    Może zrobię jej prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie seria Idealia ostatnio bardzo zainteresowała, fajnie było poczytać o tym kremie, może się w końcu zdecyduję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chciałabym go kiedyś wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim wiele dobrego :) Może zrobię mamie prezent i jej to kupię? hmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jakby mama miala probke do przetestowania, nie zeby potem bylo, ze jej nie bedzie pasowal ;)

      Usuń
  6. Vichy ma fajne kremy. Mam teraz Aqualię i też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze uwazac, bo mi wiele produktow Vichy nie podchodzi... ale te seria na szczescie bardzo :)

      Usuń
  7. Chętnie też wypróbuję. Czytam recenzje ale każda ma inne oczekiwania, inną skórę. Zauważyłam też że co ja lubię, niekoniecznie inni podzielają moje zdanie, więc spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie... dlatego trzeba sprobowac na sobie. Szczegolnie jak kosmetyk ma skrajne recenzje, to wtedy oznacza, ze albo sie pokocha albo znienawidzi ale dopoki sie nie sprobuje, to sie nie bedzie wiedzialo ;)

      Usuń
  8. oj nie dla mnie ;) kiedyś próbowałam serum od nich, ale miałam wrażenie, że mi spowodował wysyp zaskórników... zdecydowanie wolę naturalną pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z aptecznych inne francuskie marki, bo za Vichy nie przepadam ;p

      Usuń
    2. Ja zdecydowanie wole LRP ale te ich produkty na przebarwienia w ogole u mnie nie dzialaja :/

      Usuń
  9. U mnie powodował małe białe krostki niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako nastolatka bardzo lubiłam pielęgnację Vichy i z niewiadomych powodów nasze drogi się rozeszły. Już dawno nie zaglądałam co u nich ''piszczy'', czas nadrobić zaległości ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi w sumie nigdy specjalnie nie sluzyla ;) ... ale ta seria jest swietna

      Usuń
  11. Ja mam Vichy jakos pod gore. Nic mnie nigdy nie zauroczylo.Wole inne marki z apteki.Grunt Sroczi, ze dziala i sluzy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawde mowiac tez sie zdziwilam ale ciagle podchodze ostroznie do Vichy i jak cos to pozostane tylko przy tej serii... kiedys mi Vichy krzywde zrobilo a ja nie zapominam takich rzeczy hehehe...

      Usuń
  12. chciałam go kupić, ale na szczęście wcześniej trafiłam na próbkę - zdecydowanie nie dla mnie, po dwóch minutach miałam zaczęło mnie szczypać i miałam lekko czerwoną twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze... to niefajnie ale dobrze, ze trafilas na probke, bo tak to bylyby wyrzucone pieniazki...

      Usuń