Seiten

wtorek, 8 lipca 2014

pandorkowo... Essence po raz kolejny :)


W grudniu pokazalam wam moje pierwsze nabytki z kolekcji Essence. A byly to love i joy... zobaczyc je mozna tutaj. Tym razem Pandora wypuscila znaki zoodiaku.


Uwielbiam pandorowe filmiki reklamowe :P
Problemu z wyborem nie bylo, oczywiscie w moim przypadku jest to skorpion.


A zeby nie bylo, ze tylko jeden charms przytulilam, to do bransoletki dolaczyl kolejny... 
i jest to wisdom. Razem z ta nowa zoodiakalna kolekcja pojawila sie tez nowa bransoletka, nie jest to wezyk tak jak do tej pory, tylko sklada sie z kuleczek. Widac ja tam w lewym dolnym roku na pierwszym zdjeciu. Ja pozostalam na razie po mojej, ktora kupilam wraz z dwoma pierwszymi elementami.


Jak pewnie wiekszosc z was wie bransoletkie Essence sa ciensze i charmsy z tej kolekcji pasuja tylko na nie. Do tego maja w srodku gumke, ktora trzyma je w miejscu, dzieki temu sie nie przesuwaja.


Calosc wyglada o wiele delikatniej niz typowa Pandora. 



46 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam o tym, że te charmsy będą pasować tylko na tę konkretną (lub cieńszą) Pandorkę! Wyszła naprawdę przyjemna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pasuja tylko na te dwie bransoletki z kolekcji Essence, bo same koraliki tez sa mniejsze jak te standardowe :)

      Usuń
  2. ladnie sie prezentuje. Ja mam ta grubsza wersje, ale ta ciensza wyglada o wiele ladniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie obie podobaja... ale ta ma cos w sobie :)

      Usuń
  3. Hmm ja nie rozumiem fenomenu tych bransoletek, fakt sa to ladne kamyczki ale zeby az tyle za nei placic? no coz ale chyba tylko ja jestem taka ignorantka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam. Nie tylko Ty :D
      Zapewne zacne grono by się znalazło, ale być może osoby niezainteresowane nie czytają zwyczajnie posta ;)

      Usuń
    2. Mika.Lifestyle,
      to nie sa kamyczki tylko srebro... i jak dla mnie i wielu innych osob maja calkiem normalne ceny, nie sa tanie ale tez nie sa jakies kosmiczne. Pozatym nie nie wiem dlaczego fenomen albo sie komus cos podoba albo nie i koniec. Mi sie wiele rzeczy nie podoba ale to nie znaczy, ze za kazdym razem musze kazdemu to podtykac pod nos :P

      Mamiszon,
      nie podpadaj... ja wiem gdzie mieszkasz ;)) :D :D :P

      Usuń
    3. No , ale przecie nie pisze, ze brzydal , albo ' o matko! Jak mozna tyle zaplacic za koralik ? " hyhyhyhy.... Piękna jest , tylko nie bierze mnie ;)

      Usuń
    4. Mami,
      haha... no jeszcze tego by brakowalo :P

      Usuń
  4. bardzo ładnie wygląda, choć mnie jakoś nie kuszą te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten styl Pandory, chyba nawet bardziej, niż ich klasyczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te sa zupelnie inne... jak sie je pierwszy raz zobaczy na zywo, to w porownaniu do zwyklej jest bardzo duza roznica i zaskoczenie, ze to takie subtelne :)

      Usuń
  6. No właśnie: "delikatniej":) Moja lekarka ma zawsze ze dwie pełne bransoletki na rękach i za każdym razem boje się,że nie da rady podnieść ręki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhyhyhyh ..
      Bo wiesz , jest coś w tym , że niektórzy idą już w pełen kicz ;)

      Usuń
    2. Tak samo jak z tymi zlotymi, ciężkimi zegarkami MK . Moje dziecko miało obiecany za ten pasek na świadectwie , ale jak przyszło co do czego ,to stwierdziła ,że oesssuuuuuu wygląda jak cygan , albo jak Nigga :D :D Stanęło na Jackobsie na skórce ;) Subteleniej i bardziej kobieco

      Usuń
    3. Mami,
      wypchaj sie sianem... ja tez nosze czesto dwie... i do tego skorke :P

      Lesne Runo,
      nie jest zle... mozna sie przyzwyczaic... chociaz lekarka mogla by w trakcie pracy darowac sobie takie pelne uzbrojenie ;)))

      Usuń
    4. Dzyn dzyn dzyn ...Tobie brak gustu i umiaru nie grozi ...spoczko : D

      Usuń
    5. Mami,
      spoczko sroczko ;))

      Usuń
    6. Obejrzałam ten filmik a potem kilka innych,, no i zgadzam się: reklamy cudne! I działają bo zaraz weszłam na ich stronę:)
      W moim mieście jeden jubiler prowadzi Pandorę więc sobie zajrzę i zobaczę z bliska.

      Usuń
    7. Lesnie Runo,
      prawda :)) reklamy to potrafia robic :P ... ja nie jestem pewna ale Essence jest chyba tylko w salonach Pandory...

      Usuń
  7. Ja mam 5 koralików Essence i uwielbiam swoją bransoletkę :) A kolekcja znaków zodiaków zainteresowała mnie ze względu na mamę, której planuje kupić Strzelca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie teraz zastanawiam nad ta nowa... bo te kuleczki bardzo ladnie sie prezentuja :)

      Usuń
  8. Też muszę nabyć znaki zodiaku swój i TŻ :) Śliczna, taka minimalistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w sumie moj i slubnego... oboje jestesmy skorpiony ;))

      Usuń
  9. Piękna - taka wersja do mnie przemawia, inne są za bogate jak na moją chudą łapkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cudej lapce na pewno slicznie sie bedzie prezentowac :)

      Usuń
  10. Taką delikatniejszą wersję to nawet ja bym mogła nosić. Mijam dość często sklep Pandora, ale jeszcze nigdy nie byłam w środku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie sklepow nie lubie... jakos mnie przytlaczaja hehe... wole online ale ta kolekcja tylko w salonach, wiec sie musialam przemoc ;))

      Usuń
  11. o boziu, jakie to piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko zaciagnac slubnego do salonu Pandory ;)

      Usuń
  12. świetna jest ta kompozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądają, cała kolekcja jest boska ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam straszny problem z tym co wybrac... tzn. skorpion byl oczywisty ale te pozostale... praktycznie wszystkie sa sliczne :)

      Usuń
  14. Przepiękne to to! Uwielbiam te Twoje kompozycje! Choć moj szał na Pandorę minął, to ooglądanie Twoich zawsze sprawia mi wielką przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kupuje rzadziej ale sentyment pozostal i caly czas mi sie podoba ten caly moj zlom :D ... z tym, ze ja lubie srebro :)

      Usuń
    2. Wiem Sroczku, wiem :) Ja większości się już pozbyłam i zostawiłam tylko kilka złotek i powiem Ci, że takie niepełne branso noszę dużo częściej niż nosiłam pełne :) No i jakoś tak mi wygodniej :)

      Usuń
    3. Pozbywalas sie i nic nie powiedzialas... niedobra Marti :P

      Usuń
    4. A Ty byś chciała? Ja miałam same srebro-złotka z diamentulcami, więc myślałam, że nie chcesz. Poza tym Ty zawsze coś upolujesz w takich dobrych cenach, że konkurencja by mnie wykończyła :P

      Usuń
  15. Czy na ta bransoletkę essence ta co Ty masz wchodzą standardowe charmsy? I czy to ładnie wyglada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejsc to wejda ale watpie zeby to ladnie wygladalo, bo ona jest o wiele bardziej delikatna i ciensza niz standardowe.

      Usuń
  16. witam, mam pytanie :) czy na bransoletkę pandora essence pasuja tez charmsy ze "zwykłej" czy są za duże i mocno "lataja"? bo wiem ze te z kolekcji essence pasują tylko na te bransoletki a chodzi mi na odwrót ,ponieważ dostane w prezencie bransoletkę essence i jestem ciekawa czy będę mogła przełożyć kilka charmsow ze zwykłej ? z góry dziękuję za odpowiedź :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa za duze i beda mocno latac. Bransoletki essence sa za delikatne do zwyklych charmsow.

      Usuń
  17. Zastanawiam się nad zakupem bransoletki pandora essence chciałabym zapytac czy nic sie nie dzieje z tymi koralikami chodzi mi o ta gumkę-silikon, czy z czasem nie ''skruszeje''
    Z góry dziękuje za odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nic sie z nimi (ani z gumka) nie dzieje, wydaje mi sie, ze to zalezy od jakosci gumy a Pandora pewnie siegnela po taka co dosc dlugo wytrzyma :)

      Usuń