Seiten

czwartek, 24 lipca 2014

czekoladowej rozkoszy ciag dalszy...


 Jakis czas temu pisalam o innym produkcie z tej serii i musze przyznac, ze do tej pory znajduje sie on w scislej czolowce. Mowa oczywiscie o peelingu czekoladowym... to byla milosc od pierszego uzycia. Pisalam o nim tutaj.


 Tym razem siegnelam po maslo czekoladowe. W tym typowym dla firmy pojemniczku ze srebrna nakretka opakowaniu mamy 200ml produktu. Organique nie ma tanich kosmetykow ale sa swietnej jakosci i wydajne, uzywanie ich to sama przyjemnosc.


 Wg producetna: Czekoladowe odżywczo-ujędrniające masło do ciała. Baza zawiera bogate w witaminy i składniki odżywcze masło z kakaowca i masło Shea. Kakao działa relaksująco, sprzyja  poprawie nastroju i produkcji endorfin skórnych. Kompleks  STIMU-TEX® przeciwdziała podrażnieniom skóry, wygładza ją i regeneruje, a dodatek erytrulozy subtelnie i równomiernie poprawia koloryt, bez efektu plam oraz nieprzyjemnego zapachu. Skóra pozostaje gładka, jędrna i pięknie pachnąca.

 Sklad dla zainteresowanych :)



W sumie to bardziej pianka i to taka bardzo mocno zbita ja maslo ale jakos specjalnie mi to nie przeszkadza. Taki suflecik ale bardzo smacznie pachnacy. Choc z tego co wiem, to albo sie ten zapach lubi albo nie. Trudno mi powiedziec, czy mnie to akurat relaksuje ale lubie ten zapach i bardzo chetnie po nie siegam. Nie zalezy mi na efekcie brazujacym, wiec nie zwracalam na to specjalnie uwagi. Z tym, ze trzeba to maselko dokladnie rozsmarowac... nie ma u mnie problemu z wchanianiem, nie pozostawia na skorze irytujacego filmu. Dlatego nie mialabym nic przeciwko temu zeby produkt zostal ze mna na dluzej.



Zaczelam je uzywac w Szczecinie i teraz w domu praktycznie po kazdej kapieli... jak widac zblizam sie dopiero do polowy. 


44 komentarze:

  1. Prezentuję się wspaniale. Aż mi ślinka cieknie jak pomyślę o tym zapachu! Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane stosować któreś z mazideł tej firmy. Póki co miałam styczność z olejkami i maseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już go chcę, pewnie sobie zamówię bo na razie nie mam jak się stąd ruszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa go byłam, ale trochę się bałam tego efektu brązującego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego efektu praktycznie nie ma ale mysle, ze moze fajnie podkreslac opalenizne :) ... w kazdym razie nie ma to nic wspolnego z samoopalaczem

      Usuń
  4. Wygląda trochę jak błoto :) Masło shea wysoko w składzie, powinien być fajnym nawilżaczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada dosc specyficznie i bloto jest tu calkiem milym porownaniem ;))

      Usuń
  5. Ja mam od nich coś co się nazywa endorfinowe serum do ciała i bosko pachnie czekoladą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to serum jakos przegapilam :] ... tak bylam zajeta maselkami i peelingami, ze kompletnie pominelam hehe... ale kiedys to nadrobie ;)

      Usuń
  6. uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale mnie zapach nieco rozczarował:/ Zdecydowanie wolę czekoladę w wydaniu TBS. Działanie brązujące jest, ale niewielkie i krótkotrwałe. Do podkreślenia opalenizny jest ok, ale żeby dzięki temu produktowi ją uzyskać, to już niestety nie bardzo. Działanie nawilżające bardzo przyzwoite, wydajność faktycznie wysoka i to chyba największe plusy tego masełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wlasnie nie lubie zapachow masel z TBS :( ... tyle razy do nich podchodzilam... do roznych... no i nie moge :/

      Usuń
  8. Niesamowicie zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chce go, wygląda świetnie i chętnie wypróbuje go na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubieńców z Organique:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam aktualnie peelingu z serii Bloom Essence, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa... u mnie czeka w kolejce :)) boski zapach Ö.Ö

      Usuń
  12. Też je mam, wraz z peelingiem i serum, ale zostawiłam na chłodniejszy czas. Czytałam, że ta czekoladka może nieco przytłaczać (choć to oczywiście kwestia gustu), więc troszkę się boję za nią zabierać obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam nie przytlacza... ja lubie takie zapachy i pora roku jest mi obojetna ;)

      Usuń
    2. Niby tak, ale latem częściej sięgam raczej po bardziej orzeźwiające zapachy, a czekoladka taka ciepła się wydaje, więc fajnie może zimą otulać do snu :D

      Usuń
    3. No wlasnie mi to wszystko jedno ;)) orzezwiajace zapachy to czesto cytrusy a ja niekoniecznie sie z nimi lubie ;)

      Usuń
    4. Nie muszą być cytrusy. Ja ich właśnie unikam, bo mój mąż alergik by mi na zawał padł ;)
      Fajna są delikatne kwiatowe na przykład :)

      Usuń
    5. No fajne sa... ale czekoladka tez jest ok :D

      Usuń
    6. Szczególnie do jedzenia :D hyhyhy

      Usuń
  13. Mmmmmm zgłodniałam :x Chętnie się skuszę :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ musi być przyjemne w stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na to masełko. Jak będę w Polsce to odrazu biegnę do Organique ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za czekoladowymi i orzechowymi zapachami :( raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle innych zapachow w ofercie i to nie tylko tej firmy, ze kazdy znajdzie cos dla siebie ;)

      Usuń
  17. Ja teraz używam masła Pat&Rub które tak wszyscy chwalili.Niestety wersja rewitalizująca pachnie tak mocno cytrynowo, że nie jestem tego w stanie znieść, relaksująca jest ok, nawet mi się spodobał zapach ale trochę gryzie się z perfumami.Ogólnie nie wiem skąd ten zachwyt, bo peelingi też mnie rozczarowały.Możesz polecić jakieś fajne masła godne uwagi? czekoladowe Organique kupię;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz sobie w Organique np. bloom essence :) ... tam wszystko jest wystawione, wiec mozna wachac :D ... oprocz tego uwielbiam maselka Joanny (glownie waniliowe) i Farmony Sweet Secret (wanilia i indyjskie daktyle)

      Usuń
  18. Uwielbiam te czekoladowr serie - najlepsze moim zdaniem jest serum czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz... akurat to co ominelam ;)) ale kiedys dorwe hehe...

      Usuń
    2. Ono pachnie tak ze mozna pomylic z prawdziwa czekolada:)

      Usuń
    3. oooo... to na pewno polubie :))

      Usuń
  19. Nie probowalam zadneo z produktow tej firmy ale widze ze to byl blad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie blad ;) ... jak dla mnie to jedna z lepszych polskich firm, na pewno nie nalezy do tanich ale produkty potrafia przekonac o tym, ze sa watre tego co trzeba zaplacic :)

      Usuń
  20. Wszystko co miałam dotąd z Organique mnie nie zawiodło i planuję kolejne zamówienie z PL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno jak zuzyje to co mam, to tez kupie kolejne :)

      Usuń