Seiten

sobota, 28 marca 2015

czasami trzeba sobie zrobic dobrze ;)

To dla nikogo nie bedzie niczym nowym, ze ja od lat bylam wierna Pandorze. W dlaszym ciagu bardzo lubie i chetnie nosze ale niestety ostatnio coraz mniej rzeczy mi sie podoba i jak we wczesniejszych latach z kazdej kolekcji cos przygarnelam, tak teraz jest o wiele spokojniej. Z tym, ze rozne takie rzeczy ktore bym chciala chodza mi po glowie... i postanowilam poszukac ich gdzie indziej. Salon Thomas Sabo znajduje sie miedzy innymi w Norymbedze i tam tez w zeszlym roku wpadlo mi w oko zlote piorko. I jak wpadlo tak utkwilo...


... az w koncu... w sumie w ostatnim momencie udalo mi sie kupic. To byla kolekcja a jak wiadomo, te po jakims czasie znikaja i wtedy dopiero zaczyna sie polowanie. Mi sie udalo. Co prawda w sklepach stacjonarnych juz nie ma ale mozna jeszcze kupic online. Ja dokupilam sobie lancuszek, bo nie mialam zadnego w rozowym zlocie.


I jest to dokladnie to czego oczekiwalam. Zakochalam sie od pierwszego spojrzenia i ciesze sie, ze w koncu stalo sie moja wlasnoscia. Jest po prostu idealne, proste ale przy tym urocze. Jak najbardziej w moim stylu.


Calkiem mozliwe, ze zaprzyjaznie sie z bizuteria TS. Nie wszystko mi sie podoba. W przypadku charmsow, to jednak wole wykonanie Pandory ale w koncu nie na charmsach sie oferta tej firmy konczy. Wrecz przeciwnie... maja wiele ciekawych propozycji, miedzy innymi cudne zegarki. 


39 komentarzy:

  1. piórko jest rewelacyjne :) piękne w kształcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksztalt ma do wyjatkowy, przez to jest takie "lekkie" delikatne... jak piorko ;)

      Usuń
  2. Bardzo ladne, lubie taka bizuterie :) Jeszcze jakby bylo w bialym zlocie to w ogole ideal :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE TO PIÓRKO DELIKATNE I TAKIE W SWOIM RODZAJU

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje. Ja na szyję lubię łańcuchy w stylu dziewczyna dresa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ... ja w ogole nie potrafie nosic zadnych wiekszych naszyjnikow :P

      Usuń
  6. Piekne, pieknie sie na tobie prezentuje😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się piórko i nie dziwię się, że zdecydowałaś się na nie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos w nim jest... wypatrzylam je rok temu na wystawie i to byla jedyna rzecz, ktora mi wpadla w oko natychmiast :)

      Usuń
  8. Śliczne jest! Chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękny ! bardzo mi się podoba i widziałabym taki też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio bardzo podobają mi się pierścionki z różowego złota, ale Twój naszyjnik jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie ostatnio zaczelo rozowe zloto podobac a myslalam, ze to mi nie grozi hihi...

      Usuń
  11. Sliczny ten naszyjnik i faktycznie bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka Charków i sa bardzo ładnie wykonane, ale kupowane lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowy! Sama nie noszę prawie biżuterii, ale ten wzór prezentuje się na Tobie rewelacyjnie! Początkowy myślałam, że to liść palmy. Tak czy owak zacny!!! Dobry wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzil za mna caly rok i pewnie jakbym jeszcze poczekala, to bym potem zalowala, ze nie kupilam :]

      Usuń
  14. Uwielbiam takie delikatne zawieszki, piórko jest romantyczne i kobiece - piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez... dla mnie bizuteria musi byc delikatna, nie lubie duzych naszyjnikow :))

      Usuń
  15. Piękny! Też lubię taką delikatną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny:) Kiedys myslalam nad TS ale jednak bardziej ciagnie mnie do T.

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny :) ja u kogoś podziwiam biżuterię, a sama nie lubię nosić nic na szyi czy nadgarstku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z pierscionkami :D ... podobaja mi sie ale nie cierpie jak mi cos przeszkadza na palcach ;)

      Usuń
  18. Bardzo piękne, lubię biżuterię w takim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń