Seiten

wtorek, 2 listopada 2010

Bobbi Brown - Smoky, Sultry, Smoldering


Smoky, Sultry, Smoldering to trzy paletki (kolejnosc jak na zdjeciu) z propozycji Bobbi Brown na zime 2010. Pierwsza z tych paletek... Smoky... wpadla mi wyjatkowo w oko ale zawsze mnie przerazaly ceny produktow tej firmy i nigdy jakos nie udalo mi sie przekonac, ze te mazidla sa warte tych cen (paletki cenowo zaczynaja sie od 50 ojro). Tym bardziej, ze to kolekcja limitowana wiec watpliwe jest aby udalo sie ja gdzie dostac taniej.

3 komentarze:

  1. fajoweee mi sie wszystkie podobaja :)
    Desti ja dobrze widze ze tam masz pryzmatki w swojej kolekcji?moze jakas recenzja malusia?

    OdpowiedzUsuń
  2. mi pierwsze i trzecie... bo zloto i cieple brazy to nie dla mnie :) ... pryzmy beda zaden problem :D

    OdpowiedzUsuń