Seiten

środa, 27 października 2010

Le sourcil de Chanel

paletka do brwi - 20 Brun

Przez dlugi czas korzystalam z kredek do brwi... czasami uzylam jakiegos cienia... do momentu az w moje rece wpadla paletka do brwi firmy Chanel. Na poczatku mialam trudnosci w nakladaniu zalaczonym sztywnym pedzlekiem... ale w koncu udalo mi sie go opanowac i teraz zastanawiam sie jak moglam funkcjonowac bez tej paletki ;))) ... trzy rozne kolory... nawet gdy na zdjeciu ten najjasniejszy nie wyglada za ciekawie to przy dziennym, delikatnym makijazu swietnie sie prezentuje na brwiach... i tak mozna sobie stopniowac w zaleznosci od potrzeb :) ... grzebyczek tez jest ok... jedyne czego nie uzywam to zalaczona peseta... slabo chwyta wloski... mam wrazenie, ze jest troche za twarda.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubie takie paletki, bardzo pozyteczne wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to fakt :) ... nie tylko paletki do oczu ale i te do brwi sa calkiem praktycne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te paletke polecalals mi kiedys?dopytuje sie bo widze,ze kolory w moich tonacjach:)Trzy kolory cieni czy ten najjasniejszy to wosk?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hexx,
    wszystkie trzy to "cienie" ... i to jedyna paletka jaka mam... wiec pewnie ta polecalam :D

    OdpowiedzUsuń